AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #1 Del Skrevet 29. juli 2012 Har fått meg ny kjæreste for ikke så lenge siden, og en gang vi snakket om fantasier fortalte han meg at hans er å bli tisset i munnen på. Vi har ikke snakket om det noe mer, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg syns om det. Jeg har jo lyst til å gjøre det for hans skyld, men ikke hvis jeg har mye i mot det selv. Og jeg vet ikke om jeg har det. Et problem for meg er vel egentlig at jeg ikke klarer å se for meg i hvilken situasjon det skulle skje, altså logistikken. Er det noen her som har gjort det/har lignende fantasier e.l.? Anonym poster: 44fda7d7560f6eda987accb88e37cfbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #2 Del Skrevet 29. juli 2012 Er jo ting som man f.eks. kan gjøre i dusjen. Pass på å ha drukket masse vann og tisset noen ganger før, slik at det er utvannet urin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #3 Del Skrevet 29. juli 2012 Tror du skal la ha beholde fantasien sin som en fantasi. Noen ting gjør man ikke, tiss er ikke noe man skal drikke. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PuppyEyees Skrevet 29. juli 2012 #4 Del Skrevet 29. juli 2012 Tror du skal la ha beholde fantasien sin som en fantasi. Noen ting gjør man ikke, tiss er ikke noe man skal drikke. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 Urin er faktisk sterilt når det forlater kroppen Go ahead, kan være lurt å virkelig prate om det, og ta det i dusjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Del Skrevet 29. juli 2012 Urin er faktisk sterilt når det forlater kroppen Go ahead, kan være lurt å virkelig prate om det, og ta det i dusjen. Jeg forventet at noen skulle skrive dette.. Ja, urin er sterilt med en gang man tisser. Men har man feks. urinveisifeksjon eller andre problemer, så kan urinen inneholde bakterier. Men altså.. man skal ikke ha urin i munnen.. det er bare sånn det er. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #6 Del Skrevet 29. juli 2012 Hva man skal er vel opp til to samtykkende voksne å bestemme, er det ikke? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 29. juli 2012 #7 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg forventet at noen skulle skrive dette.. Ja, urin er sterilt med en gang man tisser. Men har man feks. urinveisifeksjon eller andre problemer, så kan urinen inneholde bakterier. Men altså.. man skal ikke ha urin i munnen.. det er bare sånn det er. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 Hvem er du til å bestemme om andre skal ha urin i munnen eller ikke? Om du synes det høres ekkelt ut for din del, så får du la være å ha urin i munnen. Men hva andre gjør får være deres valg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #8 Del Skrevet 29. juli 2012 Hva man skal er vel opp til to samtykkende voksne å bestemme, er det ikke? Jo, det er vel det. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #9 Del Skrevet 29. juli 2012 Hvem er du til å bestemme om andre skal ha urin i munnen eller ikke? Om du synes det høres ekkelt ut for din del, så får du la være å ha urin i munnen. Men hva andre gjør får være deres valg. Hvem er du til å bestemme hva jeg mener om saken eller ikke. Jeg kan skrive det jeg har lyst til! Kos deg med urin, mente ikke å angripe dere som liker det. Men anbefaler alle å sjekke urinen hos en lege først, er mange sykdommer man kan ha uten at man er klar over det. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinner Skrevet 29. juli 2012 #10 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Nå får dere gi dere dere som sier at urin er sterilt. Inne i blæra ja kanskje men på vei ut blir det usterilt. http://www.dagensmedisin.no/nyheter/urin-er-ikke-steril/ Endret 29. juli 2012 av Sinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kgbruker1414 Skrevet 29. juli 2012 #11 Del Skrevet 29. juli 2012 Hvorfor er det relevant om det finnes ekstremt sparsomme mengder bakterier i urinen (som man først nå etter ca 140 år med kjennskap til mikrober har greid å finne) ???? Hvorfor er disse skumlere enn de tusenvis forskjellige stammer av bakterier som finnes i vagina, for ikke snakke om den ekstremt rike floraen i menneskers munnhule? Ser ingen her som til stadighet påpeker at kyssing eller oralsex er uhygenisk eller ekkelt pga bakterier... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #12 Del Skrevet 29. juli 2012 Dere snakket om dette i begynnelsen av forholdet, og du fortsetter å se han? En ting er at personen har hatt sex i andre forhold før deg, men et bilde av at exen hans pisser i munnen hans der dere nå kliner er litt på kanten. Jeg går jo utifra at han har gjort det før. Mange syke folk der ute vettu. Anonym poster: 861a1f45dd1b8752ce42a5e7bb767265 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 29. juli 2012 #13 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Jeg forventet at noen skulle skrive dette.. Ja, urin er sterilt med en gang man tisser. Men har man feks. urinveisifeksjon eller andre problemer, så kan urinen inneholde bakterier. Men altså.. man skal ikke ha urin i munnen.. det er bare sånn det er. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 Er ikke opp til deg å si hva man skal og ikke skal. Er man voksen, så kan man fint velge hva man skal og ikke skal selv. Endret 29. juli 2012 av First price 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quake Skrevet 29. juli 2012 #14 Del Skrevet 29. juli 2012 Urin er faktisk sterilt når det forlater kroppen Go ahead, kan være lurt å virkelig prate om det, og ta det i dusjen. URIN ER IKKE STERILT! Slutt med den gamle tullete myten, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #15 Del Skrevet 29. juli 2012 Dere snakket om dette i begynnelsen av forholdet, og du fortsetter å se han? En ting er at personen har hatt sex i andre forhold før deg, men et bilde av at exen hans pisser i munnen hans der dere nå kliner er litt på kanten. Jeg går jo utifra at han har gjort det før. Mange syke folk der ute vettu. Anonym poster: 861a1f45dd1b8752ce42a5e7bb767265 Det å tenne på tiss er ikke sykt. Det er bare litt uvanlig for oss som praktiserer vaniljesex. Anonym poster: b799ab6e117dfd0d02f12d3094c39a58 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 29. juli 2012 #16 Del Skrevet 29. juli 2012 Hvem er du til å bestemme hva jeg mener om saken eller ikke. Jeg kan skrive det jeg har lyst til! Kos deg med urin, mente ikke å angripe dere som liker det. Men anbefaler alle å sjekke urinen hos en lege først, er mange sykdommer man kan ha uten at man er klar over det. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 Nå har jeg aldri sagt at jeg tenner på urin. Poenget mitt er at forskjellige mennesker har forskjellig tenningsmønster. Og det er ikke opp til meg eller deg å bestemme hvordan andre utøver et samtykkende seksualliv mellom voksne mennesker. Jeg for eksempel finner tanken på å ha pikk i munnen frastøtende, men det får ikke meg til å si at andre ikke skal gjøre det. Du kan mene så mye du orker om urin eller andre seksuelle aktiviteter. I ditt seksualliv. Om du finner en aktivitet frastøtende og ekkel, greit det. Men du kan ikke bestemme om andre skal like det eller ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #17 Del Skrevet 29. juli 2012 Selv om urin ikke er sterilt så regnes det vel ikke som farlig å drikke det? Anonym poster: 7e4992f6082078f997992457d38bd51a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2012 #18 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg forventet at noen skulle skrive dette.. Ja, urin er sterilt med en gang man tisser. Men har man feks. urinveisifeksjon eller andre problemer, så kan urinen inneholde bakterier. Men altså.. man skal ikke ha urin i munnen.. det er bare sånn det er. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 Så urinen blir magisk bakterifylt og farlig i det sekundet den kommer ut ? Ikke at jeg er noen forkjemper for saken uansett men å ikke like en ting er realt men det å dikte opp en ikke eksisterende fare blir for dumt. Om man har en frisk partner - som ikke har klamydia, hiv osv. - er det null og niks av sykdommer en kan få av det. Drikker man flere liter kan saken imidlertid være annerledes - det må du huske om du en dag strander i ørkenen - men da har det noe med at man får i seg for mye avfallsstoffer som i store mengder kan være farlig - gi nyrene problemer tror jeg det var. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PuppyEyees Skrevet 29. juli 2012 #19 Del Skrevet 29. juli 2012 Nå får dere gi dere dere som sier at urin er sterilt. Inne i blæra ja kanskje men på vei ut blir det usterilt. http://www.dagensmedisin.no/nyheter/urin-er-ikke-steril/ Nå var den linken litt tvilsom. Ja, de har funnet ut at det er bakterier der, men den artikkelen sier ingenting om hva slags bakterier, og hvor mange de har forsket på. Dermed, kom med noe litt bedre. Jeg forventet at noen skulle skrive dette.. Ja, urin er sterilt med en gang man tisser. Men har man feks. urinveisifeksjon eller andre problemer, så kan urinen inneholde bakterier. Men altså.. man skal ikke ha urin i munnen.. det er bare sånn det er. Anonym poster: 12d5145a728f3d75c71e316e2ff8f9d2 Det er mange flere enn folk liker å tro som driver med "golden showers" og lignende. Det er absolutt ikke vanlig, men mange liker det, og de overlever. Det er ikke farlig, så lenge urinen kommer direkte fra personen. JA, hvis man har sykdommer kan det overføres, men som regel er det en grunnleggende regel at man skal være frisk. Folk som driver med det har som regel litt peiling. Om man har en frisk partner - som ikke har klamydia, hiv osv. - er det null og niks av sykdommer en kan få av det. Drikker man flere liter kan saken imidlertid være annerledes - det må du huske om du en dag strander i ørkenen - men da har det noe med at man får i seg for mye avfallsstoffer som i store mengder kan være farlig - gi nyrene problemer tror jeg det var. Hvis du drikker for mye kan du få nyreproblemer, selv av vann (man kan dø av å drikke for mye vann) og urin er farlig i store mengder. Det er ikke sånn at urinen blir farlig og bakteriefylt på de få sekundene den har tilgang på oksygen, men man skal ikke drikke urin som har forlatt kroppen for ett minutt siden heller. Da blomstrer bakteriene. Fersk urin derimot er i høyeste grad ufarlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2012 #20 Del Skrevet 29. juli 2012 Jojo, poenget var jo at fåtallet drikker flere liter av det uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå