Gå til innhold

Lei av dette kjedelige singellivet, noen som vill hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halo, starter med litt info om meg selv. Er 18 år, og har drevet og bruker nå ganske mye av tiden min på tennis. Jeg har ikke planer om å bli noe god utøver i tennis, og har derfor planer om å trene mindre! Jeg er vel den personen som ikke har et flust av venner og kan si meg selv som sjenert, jeg har dessverre ikke fått det beste utseende heller har jeg fått høre, men har også høre at jeg er kjekk, så vet vell ikke het hva jeg kategorisere meg som.

Derfor jeg skriver her er fordi jeg egentlig endre på livet mitt, og nyte det lille jeg har igjen av ungdomsårene! Men samtidig har jeg et mål som krever at jeg er ganske god på skolen og må derfor bruke en del tid på dette de 2 neste årene. Som sagt tidligere sagt har jeg ikke så mange venner, og jeg har veldig lyst til å få nye venner, men dette er jo ikke veldig lett når man er sjenert. Så spørr om tips her? Hvordan er det man skaper et godt førsteinntrykk og spesielt hos jenter, når man ikke har noe utseende og skryte av. Er jo ikke noe verdensmester i å snakke, og tidligere når jeg har truffet jenter med noen kompiser har jeg prøvd å komme med en kommentar her og der men, da har det ført til at jeg har driti meg ut. Jeg har da også lyst til å endre på min sivile status, men også her stopper sjenanse og utseende meg, hva er trikset for å imponere det andre kjønn? Nå har det seg slik at jeg har fått et ufortjent dårlig rykte, å det kan jo ikke regnes som no pluss! Jeg har en mistanke om at min sjenanse har ødelagt en god del sjansen for meg, så dette er noe jeg rett og slett trenger hjelp med.

Kort oppsummert:

* hvor og hvordan skal jeg møte nye mennesker?

* hva er trikset i å snakke med jenter?

Da vill jeg takke for fremtidige svar og håper på god respons.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Du går på skole og det må vel være verdens største arena for å treffe både jenter og nye venner?

Stort sett får man venner ved å være hyggelig og imøtekommende, samt via felles interesser. På skolen går det helt fint an å snakke om fag. Diskutere noe som var interessant på en forelesning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...