Gå til innhold

Smaaale lister

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet

Får man kjøpt det? Sjekker selvsagt med butikk på mandag, men må vite det nu :)

Har tapetsert mellom trappetrinn. Ble utrolig stilig, men er ikke fornøyd med hvordan jeg har kuttet til overalt. Tenkte det hadde vært greit å legge lister der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor smale? Vanlige vaskelister er jo å få kjøpt, og de er ikke akkurat spesielt brede.

Gjest hedgepig
Skrevet

Kvartstaff på 9 mm er kanskje det minste?

Kan du evt maskere og legge en akrylfuge istedenfor?

Gjest Sobril
Skrevet

Kvartstaff på 9 mm er kanskje det minste?

Kan du evt maskere og legge en akrylfuge istedenfor?

Takk begge :)

Vet ikke hvor enkelt det er å fuge, jeg. Det er definitivt noe jeg kommer til å tenke på. 9 mm tror jeg blir for mye uansett. Tenkte mer på rundt 5 eller så.

Skrevet

5 mm bred list?

Isåfall så stemmer jeg også for å se på muligheten for å legge på en akrylfuge isteden. Denne legges på samme måte som silikon, så så lenge den skal legges langs noe som er rett, så burde det gå ganske så greit. Kan også overmales dersom det skulle være ønskelig. :)

Gjest Sobril
Skrevet

5 mm bred list?

Isåfall så stemmer jeg også for å se på muligheten for å legge på en akrylfuge isteden. Denne legges på samme måte som silikon, så så lenge den skal legges langs noe som er rett, så burde det gå ganske så greit. Kan også overmales dersom det skulle være ønskelig. :)

Jepp - 5 mm. Synes det høres strålende ut og hadde løst en del verdensproblemer akkurat nå :gjeiper:

Får prøve og fuge når formen kommer tilbake. Da har jeg ihvertfall en slagplan. Helt ærlig så ser det ikke ille ut i trappa, men har noen petimeter-gener som er urokkelige til tider.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet (endret)

Takk begge :)

Vet ikke hvor enkelt det er å fuge, jeg. Det er definitivt noe jeg kommer til å tenke på. 9 mm tror jeg blir for mye uansett. Tenkte mer på rundt 5 eller så.

Det er ikke vanskelig å fuge! Legger en stripe meg silikon og drar over med en finger dypper i zalovann. Pleier å gå veldig greit :-)

Endret av Calavi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...