Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger egentlig ikke briller, men syns noen slags ''nerdebriller'' og ''businessbriller'' er sykt kule - men trenger dem ikke for bedre syn liksom - noen som vet hvor man kan kjøpe dette på nettet?

Andre tingen jeg er ute etter er en NY caps (ikke gangstar caps) - problemet er at jeg har så lite hode! Prøvde på session, men ALLE var for store - noen som vet hvor de har SMÅ sånne?

Tredje tingen jeg er ute etter er en billig sølvklokke - noen med tips om hvor jeg kan kjøpe det på nett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Trodde aldri jeg skulle anbefale dette, men du kan prøve superkul.no.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke vil revurdere alle kjøpene først? :sjenert:

Anonym poster: 4bca2bbfa3042fae93ea9b46c08fd058

• Liker 4
Skrevet

gi dere med det der da... kan dere ikke svare on topic, så ikke svar!

Skrevet

Veldig fornøyd med klokkene på Cmyk

Skrevet

^ signeres.

Skrevet

Hei!

Jeg trenger egentlig ikke briller, men syns noen slags ''nerdebriller'' og ''businessbriller'' er sykt kule - men trenger dem ikke for bedre syn liksom - noen som vet hvor man kan kjøpe dette på nettet?

Andre tingen jeg er ute etter er en NY caps (ikke gangstar caps) - problemet er at jeg har så lite hode! Prøvde på session, men ALLE var for store - noen som vet hvor de har SMÅ sånne?

Tredje tingen jeg er ute etter er en billig sølvklokke - noen med tips om hvor jeg kan kjøpe det på nett?

du kan se på h&m. Kom over noen på salg (brillene) i bogstadveien for noen dager siden.caps vet jeg ikke helt.. Kanskje barneavd. (seriøst, der er det flere str. eller se på en nett side supreme eller obey kanskje har de flere str.?) og sølvklokke er alltid kult. Men klokke er alltid best når det er litt dyrt. Sjekk bjørklund de har mye bra på salg når det er salg :P

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det ser utrolig teit ut med "fake" briller!

Anonym poster: 1a61c369a8d2404f3a42b271853f1d78

Skrevet

Det er da vel ingen som vet om du faktisk trenger dem eller ikke. Og teit, nei. I asia er det til og med inn å gå med store briller utenm glass i.

Skrevet

hvordan vet du om de faktisk går med briller med styrke eller ikke? xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...