Portvinpiken Skrevet 29. juli 2012 #2 Skrevet 29. juli 2012 Hvorfor kan ikke hun som bor i utlandet være forlover? Har hun ikke mulighet til å komme i bryllupet?
Tully88 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Endre endre Endret 30. januar av Tully88
Evie Skrevet 29. juli 2012 #4 Skrevet 29. juli 2012 Jeg ville spurt den som føltes rett uavhengig om hun hadde hatt råd til å komme hjem og arrangert utdrikningslag for meg. Syns den unnskyldningen var litt vel egoistisk. Men det finnes mange som velger å ha to forlovere... 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Jeg ville spurt den som føltes rett uavhengig om hun hadde hatt råd til å komme hjem og arrangert utdrikningslag for meg. Syns den unnskyldningen var litt vel egoistisk. Men det finnes mange som velger å ha to forlovere... ...hvilken unnskyldning? Anonym poster: 6b2019fa2eac571108829bc6a2496f98 2
Portvinpiken Skrevet 29. juli 2012 #6 Skrevet 29. juli 2012 Hun vil jo ikke ha samme mulighet til å planlegge utdrikkingslag, tenker jeg da. Tviler på at hun har råd til to turer til Norge, både utdrikkingslag og bryllup. Men hvis de hadde vært to kunne de delt på oppgavene og samarbeidet. kanskje? Ok. Skjønner. Men jeg er en liten smule enig i den over som mener det er litt feil grunnlag å velge forlover på - at hun ikke har mulighet til å arrangere utdrikkingslag... Det går jo fint an at hun er forlover selv om hun ikke kan arrangere eller være med på utdrikkingslaget eller hjelpe til med andre ting. Andre venninner kan jo gjøre det. For meg handler valget om forlover om hvem jeg ønsker å ha ved siden av meg til bords og med meg under vielsen. Ikke om utdrikkingslag og evt annen hjelp. Men det går jo fint an å ha to forlovere. Jeg har selv to stykker - og begge bor i utlandet...;-)
Evie Skrevet 29. juli 2012 #7 Skrevet 29. juli 2012 Det virker som Ts tenker å droppe å spørre hun som bor i utlandet ene og alene fordi hun kanskje ikke har råd til å arrangere utdrikningslag. 1
Tully88 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Evie skrev (På 29.7.2012 den 12.23): Det virker som Ts tenker å droppe å spørre hun som bor i utlandet ene og alene fordi hun kanskje ikke har råd til å arrangere utdrikningslag. Endre endre Endret 30. januar av Tully88
Tully88 Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Portvinpiken skrev (På 29.7.2012 den 12.21): Ok. Skjønner. Men jeg er en liten smule enig i den over som mener det er litt feil grunnlag å velge forlover på - at hun ikke har mulighet til å arrangere utdrikkingslag... Det går jo fint an at hun er forlover selv om hun ikke kan arrangere eller være med på utdrikkingslaget eller hjelpe til med andre ting. Andre venninner kan jo gjøre det. For meg handler valget om forlover om hvem jeg ønsker å ha ved siden av meg til bords og med meg under vielsen. Ikke om utdrikkingslag og evt annen hjelp. Men det går jo fint an å ha to forlovere. Jeg har selv to stykker - og begge bor i utlandet...;-) Endre endre Endret 30. januar av Tully88
Billebill Skrevet 2. august 2012 #10 Skrevet 2. august 2012 Hei, Jeg har vært forlover to ganger, og begge gangene har vi vært to forlovere. Vi har sammen planlagt utdrikningslag, sittet sammen med bruden i kirken (de har flere stoler oppe ved alteret, null stress ), og holdt tale hver for oss til bruden. Det har fungert veldig fint. Planlegging og utførelse av det ene utdrikningslaget havnet i hovedsak på meg, da den andre forloveren bodde langt unna. Men hun kom med gode innspill på mail og telefon underveis. Velg begge to du - de regnes jo begge som dine bestevenninner. Så finner de selv ut av "arbeidsfordelingen" underveis Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå