Gå til innhold

Gjennomsiktig DKNY veske - hot or not?

Anbefalte innlegg

Gjest tøtta fra bøgda
Skrevet

Jeg har fått en DKNY veske i klar plast i gave (oppi den var det en toalettmappe med diverse plastbeholdere). Toalettmappen var kjempetøff så den kommer jeg til å ta i bruk, men hvordan er det med vesken. Er det ut med gjennomsiktige vesker? Glidelåser osv er sorte, bør jeg i tilfelle ha sorte ting oppi? Eller bør jeg invistere i en litt knall lommebok og sminkepung i vårens farger? Eller burde jeg bare bruke den også som toalettmappe? Bor ikke akkurat i Norges navle, så akkurat her må jeg få litt råd fra dere "moteguruer" :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tilbøyelig til å si not....

Men for all del! DKNY er et "hot" merke så det gjør sikkert ingenting!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo!!!!

Det er innpakningen til en toalettmappe vi snakker om, det er totalt NOT!! Det ser bare ut som om du knapt har råd til merket, alle som kan litt om design skjønner det. Ta heller å kjøp deg en ekte DKNY veske du!!! Bare det at du må spørre (fordi du selv også syntes det så teit ut) sier vel sitt.....

Skrevet

Hun snakker vel faktisk om en veske.

Hun sier ingenting om at den er fake.

Det er lov å spørre om hjelp.

Du oppfører deg som en dust.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjennomsiktige vesker er litt "last season", men greier du å kombinere det med din egen stil slik at det ser kult ut, fatter jeg ikke hvorfor du ikke skulle bruke den. Fake eller ikke! :kul:

Skrevet
Jeg har fått en DKNY veske i klar plast i gave (oppi den var det en toalettmappe med diverse plastbeholdere).

Dette høres ut som den samme jeg kjøpte i gave til en i familien - en "veske/bag" med stor DKNY-skrift på siden og toalettmappe inni?

Hvis det er den samme som jeg tenker på ville jeg neppe ha brukt denne som en veske. Den kunne vært fin til å samle sammen resten av "toalett"-tingene som står stablet på badet eller til å pakke ned sommersandalene, men ikke som veske. (Jeg oppfattet ikke denne som en veske man bruker ute iallefall).

Skrevet

Jeg har også et sånt DKNY sett som jeg kjøpte i en eller annen veskebutikk. Den klare vesken som toalettmappen var oppi bruker jeg som stelleveske til Lille Cola 8)

Gjest Ethereal
Skrevet

Er det sånn at hvis alle sier "hot", så løper du og bruker den, og motsatt? Tenk selv, hva synes DU??? Jeg bestemmer selv, jeg. Hvis jeg liker noe, bruker jeg det hot eller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...