AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Før jeg begynte å snuse, hadde jeg problemer med forstoppelse, oppblåst mage osv.. nå gjør jeg nummer 2 minst en gang til dagen, så det jeg egentlig lurte på om det er noen sammenheng i dette? Anonym poster: e76e6758dc0c92d390d277beb26f04f6
Gjest Mooky Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Jeg startet akkurat igjen (sluttet i april) fordi jeg gikk opp i vekt siden ingen snus = småspising for min del... Nå har jeg gått ned halvparten av det jeg har gikk opp igjen, og jeg begynte å snuse igjen for 2 uker siden. Så jeg vet ikke, men jeg spiser mindre av å snuse. Men vet ikke om det har noe med fordøyelsen og gjøre.
Minya Skrevet 29. juli 2012 #3 Skrevet 29. juli 2012 Nikotin kan påvirke tarmfunksjonen ihvertfall. Mange røykere opplever det samme som de som snuser. Feks at dagens første røyk eller snus gjør at man får systemet i gang og må veldig på toalettet rett før eller etter frokost, og så en gang til seinere på dagen, gjerne i forbindelse med middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå