amonyn Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Er et fag til høsten som har eksamen veldig sent, derfor vurderer jeg å bytte det ut med et annet, og evt. ta det senere. Om jeg melder meg av faget, og har gjennomført alle obligatoriske oppgaver, vil disse stå til senere? Om jeg bestemmer meg for å ta det allikevel? Hva om jeg stryker, eller ikke møter til eksamen? Så spørsmålet er egentlig: Må jeg ta det obligatoriske om igjen om jeg slutter/stryker/ikke kommer på eksamen i faget (øvinger/oppgaver)?
Trolll Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Dersom du møter på eksamen, men stryker eller leverer blankt blir øvingsoppgavene stående. Du slipper altså å gjøre dem på nytt. Dersom du ikke møter opp på eksamen, blir øvingsopplegget bare stående dersom du har gyldig fravær, og du må da ettersende en legeattest på sykdom på eksamensdagen
amonyn Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2012 Da er det altså ingen vits i å møte opp, dersom jeg ikke har planer om å møte på eksamen, da?
Trolll Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Du mener melde deg opp ? Ikke egentlig, men suspekte løsninger med legeattest skulle vel være mulig sånn egentlig...
amonyn Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2012 Du mener melde deg opp ? Ikke egentlig, men suspekte løsninger med legeattest skulle vel være mulig sånn egentlig... Jeg mener å møte opp (og gjøre) det obligatoriske. Hm... Kan være jeg har en legeattest liggende som kan brukes Hadde vært så greit å få unnagjort det obligatoriske nå, slik at jeg slipper undervisningsmelding og å passe på at dette faget passer med fagkombinasjonene når jeg har tenkt å ta eksamen. Eksamen er HELT kliss inntil jul, og det passer utrolig dårlig, spesielt i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå