Gå til innhold

Pent lokale i Oslo hvor man kan ordne catering selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette forumet trenger kanskje ikke enda en lokaler-i-Oslo-tråd... men siden det er litt av en jungel dette, og jeg ikke finner en relativt ny tråd som spør etter akkurat det jeg lurer på, så lager jeg en ny.

Vi skal gifte oss høsten 2013 og er på jakt etter lokaler. Pene lokaler, altså ikke noe som ser ut som en gymsal, grendehus, konferansesenter e.l. Stilen kan variere litt - alt fra rustikk med mursteinsvegger og bjelker, til klassisk 1800-tall til mer moderne.

Vil blir rundt 50-60 stk.

Og - vi har kontakt med en kjempeflink kokk som kan skreddersy en 4-retters gourmetmiddag for oss. Derfor vil vi helst ha et sted der man kan ordne kokk/catering selv. Hvilke krav han har til kjøkken vet vi ikke enda, men stedet bør vel uansett ha et lite kjøkken.

Forslag?

Disen gård og Nordre Skøyen hovedgård står allerede på lista, forresten. :)

Anonym poster: dec18d1f4d45d6db72925f64a7f26a6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må forresten ikke være i Oslo - områdene rundt går også greit :)

Skrevet

Kva med Schafteløkken? Kjempefint lokale, og heilt vanlig, greit storkjøkken. :) Kan ordne alt sjølve. Einaste minus, er at alle må vera ute til kl. 0100, sidan det bur folk i etasjen over..

Skrevet

Disen gård. Der skal vi gifte oss :-)

Skrevet

Leste nå at Disen gård var på lista. Sorry'

Skrevet

Kanonhallen har noen kule lokaler, kjelleren i kulturkirken Jacob og Månefisken er også fint.

Skrevet

Månefisken har sjenkebevilgning så der får du ikke ta med egen drikke mentmen tror du kan bestille mat eksternt.

AnonymBruker
Skrevet

Kva med Schafteløkken? Kjempefint lokale, og heilt vanlig, greit storkjøkken. :) Kan ordne alt sjølve. Einaste minus, er at alle må vera ute til kl. 0100, sidan det bur folk i etasjen over..

Takk! :)

Kanonhallen har noen kule lokaler, kjelleren i kulturkirken Jacob og Månefisken er også fint.

Takk takk! Månefisken blir litt for stort for oss tror jeg, kanonhallen likeså - kjellerlokalet skal jeg sjekke ut :)

Skrevet

Kanonhallen har en egen del som er for mindre selskaper(opptil 60)står på hjemmesiden. Du kan sjekke ut Villa Eckbo også

AnonymBruker
Skrevet

Kanonhallen har en egen del som er for mindre selskaper(opptil 60)står på hjemmesiden. Du kan sjekke ut Villa Eckbo også

Takk!

Er det Kanon Bistro du tenker på? Ser ut til at de bare tar max 50, det blir nok litt for lite for oss. Skal ikke være lett, heh.

Villa Eckbo har såvidt jeg kan se kun catering gjennom stedet.

• Liker 1
Skrevet

Lovisenberg gjestehus eller hva det heter. Veldig fint. Billig er de også

Skrevet

Årvoll gård, kulturscenen.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Årvoll gård, kulturscenen.

Denne skulle jeg foreslå også.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har satt saman ei liste i samband med at vi skal gifte oss, den finn du her. Og vi valte til slutt Årvoll gård. Vi har leigd heile gården, for å disponere hagen og å ha "fjøset" som reservelokale i tilfelle regn under vielsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...