Gå til innhold

Spotting ETTER at mensen er ferdig. Problem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har det siste halvåret hatt en "rar" mens. Den har blitt to dager kortere enn før+da jeg gikk på p-piller (to år siden jeg sluttet nå, tok ett år før den ble stabil).

Så jeg har mensen i to dager, tredje dag helt stopp, men så endel spotting i to, kanskje tre dager. Jeg var hos gynekolog i november gr kotere mens, men han fant ikke noe galt på ultralyd. Jeg tok det dagen før eggløsning, så han så egget og mente blodprøve ikke var nødvendig.

Jeg er snart i midten av trettiårene, men sykdom har stoppet oss i å prøve nå i to år.

Bør jegfå en ny time? Betyr spotting etter mens svikt i noen hormoner?

Veldig, veldig takknemlig for hjelp......

Hilsen TS

Anonym poster: ca4bea06fea4304c47117281bc0ca9c7

Videoannonse
Annonse
Gjest airam90
Skrevet (endret)

Jeg ville bestilt en ny time. Det er faktisk mange leger som tar for lett på det.

Jeg har vært til mange leger som bare har sagt en haug med dritt men som ikke har stemt.

Feks at de mente eneste måten å bli kvitt mellomblødningene med prevensjon var å ta sprøyter så jeg kom i overgangsalderen osv. Det enkleste som hjalp var p-ring(den eneste legen jeg var fornøyd med)

Så ikke gi deg, om dere har vært prøvere i 2 år så burde du oppsøke lege.

Men jeg har selv en del spotting mellom TR og IKM og legen har sagt til meg det ikke er noe problem :)

Jeg pleier å ha mensen i ca 9 dager, og så helt stopp 1-2 dager. Og så begynner jeg å blø litt igjen og så blir det brunere og så stopper det helt.

Legen sa det ikke var noe feil med meg :)

Endret av airam90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...