Mediocre Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Kathrine Sørland har nylig kledd av seg på noen bilder for et blad : http://www.kjendis.no/2012/07/27/kjendis/kathrine_sorland/tone_damli_aaberge/mann/kropp/22698763/ I artikkelen drar hun frem janteloven; den herjer i Norge, folk burde få gjøre som de vil, blablabla. Er det bare jeg som er møkkalei av folk som drar frem janteloven hver jævla gang noen gir kritikk? Spesielt gjelder dette unge jenter som ser bra ut/kler av seg/er fremgangsrike. For å ta Sørland som et eksempel: hun er en nydelig dame, hadde jeg hatt hennes kropp hadde jeg kledd av meg hele tiden. I denne artikkelen virker det som om hun bruker janteloven som en unnskyldning for å kle av seg. Hun er vel modell, for svingende? Det er jobben hennes å bli tatt bilde av? Det eneste som er verre enn janteloven, er folk som maser om janteloven ustanselig. Jeg orker ikke mer. Takk for meg. 1
Gjest Fairydust Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Enig med deg Kle av deg, gjerne for meg, men skyld ikke på janteloven. Det er andre grunner til at du kler av deg.
Gjest chariot Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 En kjendis til som kler av seg og jeg sover av kjedsomhet................
Tabris Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Helt enig med deg. Enkelte tolker janteloven (og ytringsfriheten) slik at man skal kunne si og gjøre hva man vil uten noen konsekvenser eller kritiske tilbakemeldinger.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #5 Skrevet 28. juli 2012 jeg er lei alle kjendisene som kler av seg.de er ikke positive rollemodeller.de selger kroppen sin. (ja jeg regner med de ikke gjør det gratis?) og ikke skyld på janteloven når folk kritiserer det. Anonym poster: 5fb34466919e87f19fa01652526bc07d 1
Mediocre Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2012 jeg er lei alle kjendisene som kler av seg.de er ikke positive rollemodeller.de selger kroppen sin. (ja jeg regner med de ikke gjør det gratis?) og ikke skyld på janteloven når folk kritiserer det. Anonym poster: 5fb34466919e87f19fa01652526bc07d Det er det jeg mener. Veldig lettvint å skylde på janteloven og trauste nordmenn som ikke unner andre suksess. Går ikke an å komme med et saklig argument før noen skriker opp om misunnelse og sjalusi. Godt det ikke er bare meg som syns det er litt hakk i plata
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå