Gjest Badabing Skrevet 28. juli 2012 #1 Skrevet 28. juli 2012 Bare litt nysgjerrig på hva dere synes er fint? Bruker dere forskjellige farger på hender og tær? Selv bruker jeg gjerne knæsje farger på hendene, og er veldig glad i blått. Samtidig synes jeg det ser rart ut når jeg har blått på tærne, så der blir det alltid rosa. Hva med dere?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #2 Skrevet 28. juli 2012 Bruker alle verdens farger på hendene, men på tærne foretrekker jeg og rosatoner og nude. Anntagelig fordi det er en kroppsdel jeg ikke vil skal ha for mye oppmerksomhet siden så mange synes tær er ekle. Anonym poster: 41b675032bc818975e3d5134be1633fc
Gjest Uanonymbruker Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 det varierer veldig egentlig, jeg liker neonfarger på tærne, akkurat nå har jeg neonblå-grønn-rosa-gul og oransj på tåneglene. På fingerneglene er det sjeldent jeg har noe ensfarget, går for det meste i franske tipper, glitter, pynt og dill. I dag har jeg neonrosa tipper med sebrastriper. Syns ikke tær og fingre trenger å være like i det hele tatt.
Gjest _Lita_ Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 det varierer veldig egentlig, jeg liker neonfarger på tærne, akkurat nå har jeg neonblå-grønn-rosa-gul og oransj på tåneglene. På fingerneglene er det sjeldent jeg har noe ensfarget, går for det meste i franske tipper, glitter, pynt og dill. I dag har jeg neonrosa tipper med sebrastriper. Syns ikke tær og fingre trenger å være like i det hele tatt. Jeg kan bruke andre farger på tærne enn hva jeg har på hendene. På hendene kan jeg nesten ha på det meste, men på føtter liker jeg rødt, sort, nude eller gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå