Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går opplevde jeg noe så utrolig rart, og som jeg aldri har opplevd før. Men jeg tør ikke si det til noen, føler meg litt rar!

Jeg og en venn var på tur i Maridalen i Oslo i går og vi tok en pause da vi gikk forbi ruinene til Margaretakirken. Det er en kirke fra 1250 og ruinene ligger langs bilveien. Det er et kjent sted i området. Jeg hadde aldri vært der før.

Vi satte oss på en av ruinveggene og slappet av. Vi snakket om løst og fast. Været var fint. Det var helg og vi var glade. Etter ca ti minutter får jeg en sterk følelse av at her skal vi ikke lenger være. Det var en høflig, men svært bestemt "energi" som sa til meg at dere skal gå herfra NÅ, takk.

Så vi gikk ned fra veggen og jeg tok en tur gjennom hovedinngangen til kirken bare for å se hvordan det så ut. Da kunne jeg umiddelbart kjenne masse energi rundt meg. Som om det var flere dimensjoner eller "lag" med mennesker fra ulike tidsepoker der inne. Og jeg følte mye energi og mange folk. Masse prat og bråk. Følte at jeg ville gråte. Så jeg måtte bare ut med en gang.

Dette høres sikkert helt sprøtt ut, og jeg har aldri opplevd noe slikt før. Jeg er en helt normal person som ikke innbiller meg noe som helst. Jeg er positivt innstilt til det overnaturlige og tror på folk som har spesielle evner, men har aldri opplevd noe slikt selv. Er det noen som har opplevd noe lignende? Kan det jeg følte være ekte eller var det bare tull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt. For oss som ikke har kjent noe sånn på kroppen før så høres det veldig merkelig ut. Kanskje du har blitt mottakelig og mer åpen i det siste? Kanskje det er noen som prøver å kontakte deg? Ikke vet jeg, men litt spennende er det jo med sånne overnaturlige ting.

Skrevet

Spennende, hvor ligger denne kirken?

Skrevet

Har alti sånne opplevelser når jeg er på eller ved en kirkegård.

Fint å lese at jeg ikke er den eneste som tar inn sånne energier.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

jeg fikk samme type opplevelse da jeg gikk tur i en skog hvor det er mye gammel historie og mange graver fra vikingtiden. Tenkte ikke noe på at det var noe skummelt eller noe da jeg begynte å gå, men bare etter en liten stund ble jeg veldig svimmel, uvel og kjente veldig sterkt på meg at jeg ikke burde være der, det var akkurat som det var en strøm av energier som bombarderte meg. Har ikke hatt slike opplevelser før eller siden, men har en veldig sterk intuisjon som forteller meg om fare ol.

Anonym poster: 6875486bf415b8a6f03c108b3ae3e885

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Ja, det er utrolig hva vår hjerne kan få oss til å tro :)

Skrevet

Opplever energier hele tiden, i og med at jeg er ekstremt følsom mot energier, uansett om det er mennesker, dyr eller 'ånder'. Er ikke farlig, bare veldig ubehagelig når disse energiene blir for påtrengende, de har en tendens til det! Men det er egentlig ganske harmløst. Og er ikke så lett å bare fjerne seg fra det. Husk å verne deg sjøl neste gang hvis det blir for intenst når du er oppi en sånn situasjon. F.eks (du trenger ikke å innbille deg eller se for deg noenting spesifikt) bare legg merke til deg sjøl og din egen energi, alt og alle har sine egne energifelt rundt tingen eller kroppen, bare se for deg at du er inne i en egen lille "boble" omringet av lys. Høres sprøtt ut I know, men det gjør noe med deg ubevisst og fjerner det fra å påtrenge seg lengere.

Skrevet

Dette kalles selvsuggesjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...