Gå til innhold

Fottøy om høsten

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen
Skrevet

Gutten min er rett over to år. Vi bor et sted hvor det sjelden er tørt, men heller ikke alltid vått sånn at det er støvle-vær ;) Jeg liker ikke helt tanken på at han skal bruke støvlene masse og leter etter alternativer. I vår hadde han goretex-sko fra Viking, men de er lave. Er det noen som har sett halvhøye goretex-sko uten for? Jeg har sett sånne typisk førstegangssko fra Ecco, men er ikke helt fornøyd... Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnest jo ein masse gore-tex sko som er høge? Type vintersko, men det er kanskje ikkje det su ser etter?

Gjest pysepusen
Skrevet

Nei, vintersko er for varmt...

Skrevet

Eg ser ikkje problemet med å gå med støvlar når det er vått, eg då. Kva med dock boots, dei er ikkje så klamme som gummistøvlar, og kan brukast når det er ganske kaldt og.

Gjest pysepusen
Skrevet

Fordi det er mye bedre for føttene å ha sko på seg, og i tillegg er det lettere med sko enn støvler. Dock Boots bruker han når det højlregner :)

Skrevet

Det er vel betre enn å verte klissvåt, men...

Gjest pysepusen
Skrevet

Har man goretex-sko skal det en del til for å bli våt når det bare er litt vått ute - og ikke sølepytter ;) Spesielt om de er halvhøye :)

Skrevet

Ja, då veit du vel kva du skal kjøpe då, så kvifor spør du? Det finnest heilt sikkert høst/vår-sko med gore-tex...

Gjest Magdalene
Skrevet

Ja, men hvilke?

Jeg kom med hvertfall ett forslag til deg lenger opp i tråden her.

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg kom med hvertfall ett forslag til deg lenger opp i tråden her.

Takk :) Er de tunge? Har sett noen Timberland-sko på XXL og de ser så store og klumpere ut. Men kanskje de selger dette merket flere steder og dermed har andre modeller?

Gjest Magdalene
Skrevet

Nei, de er veldig lette. Perfekte for små barneføtter.

Gjest Marmot
Skrevet (endret)

Er ikke Kavat kjent for å være veldig gode sko? Vi hadde Gore-Tex fra Ecco som var like høye som det der nå i vår, så om det er den høyden du leter etter, leter vi etter det samme, så da følger jeg med i tråden.

Ecco sine holdt godt i hvert fall, men jeg synes ikke passformen var helt rett til sønnen min.

Endret av Marmot
Skrevet

Vi har hatt timberland goretex sko til datteren flere høstsesonger, og er veldig fornøyde. Kommer til å kjøpe de i år igjen.

http://www.google.no/search?tbm=isch&source=mog&hl=no&gl=no&client=safari&tab=wi&q=timberland%20gore%20tex%20sko%20barn&sa=N&biw=320&bih=356#i=6

Jeg har hatt disse til begge mine i flere sesonger. Synes de er helt supre. De er vanntette og lette, samtidig som de er akkurat passe høye.

Skrevet

Her har me brukt Geox (er det det dei heiter?) goretex sko (sånn haust/vår-sko), er fornøgd med dei.

Gjest pysepusen
Skrevet

Her har me brukt Geox (er det det dei heiter?) goretex sko (sånn haust/vår-sko), er fornøgd med dei.

Hvor kjøper du det? Finner ingen forhandlere der jeg bor som selger annet enn joggesko derfra. Og de er kjempegode :)

Skrevet

Hvor kjøper du det? Finner ingen forhandlere der jeg bor som selger annet enn joggesko derfra. Og de er kjempegode :)

Skoringen, så vidt eg hugsar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...