fantasiah Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Noen som har tips til hvordan jeg kan trene mage(spesielt nedre del, øvre kan jeg) og rumpe og lår? Tar gledelig imot alle råd
Gjest henrix Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Du trener både rumpe, lår og forbrenner fett på mage ved å jogge ! ( håper jeg å tro etter alle joggeturene jeg sliter meg imellom ) Skikkelig kjedelig til å begynne med, men etterhvert så blir det gøy! Liker ikke styrketrening, det er kjeeedelig
fantasiah Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2012 Du trener både rumpe, lår og forbrenner fett på mage ved å jogge ! ( håper jeg å tro etter alle joggeturene jeg sliter meg imellom ) Skikkelig kjedelig til å begynne med, men etterhvert så blir det gøy! Liker ikke styrketrening, det er kjeeedelig Jeg jogger flere ganger i uka, så nå var dett helst styrketrenings-tips jeg var ute etter
Gjest chariot Skrevet 28. juli 2012 #4 Skrevet 28. juli 2012 Sjekk youtube! Mitt forslag Jillian Michaels :http://www.youtube.com/watch?v=ve-WiQKi_W8&feature=related (30 day shed komplett) The butt bible: ( Finnes i forskjellige nivåer) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå