marlenelaa Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Kom nettopp hjem fra Hellas og hørte en sang som noen på stranden hørte på høyt og syntes den var veldig fin! Gikk bort og spurte dem om navnet til artisten, men jeg har selvfølgelig klart å glemme navnet... Sangene til denne artisten er egentlig litt speiselle, veldig rolige/avslappende (veldig myk bass) og tekstene har faktisk en betydning i motsetning til dagens popsanger der teksten som regel består av ''baby''. Er også litt nysgjerrig på sjangeren - vet ikke helt hva man kaller den. Musikkstilen til denne artisten er en drøy blanding av Elvira Nikolaisen og spesielt Laleh - sanger som man nesten må høre på 3 ganger før du klarer å like den. Noen som har tips til artister som lager sånne sanger, eller som vet hva slags musikksjanger dette er? Det er kanskje ikke så lett å forstå helt hva jeg mener, men syntes det ble litt vanskelig å uttrykke meg så sent. Takker for svar! :-)
marlenelaa Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2012 Forresten! Sangen foregikk på engelsk - ikke gresk hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå