Gå til innhold

Enkel middag ute med familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et koselige lokale /resturant for middag med nærmeste famlie ute i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det! Men hva slags restaurant? Gourmet? Uformell? Hva slags mat?

Skrevet

Vi er åpen for alt. Vi tar imot alt av tips :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

- Ekebergreestauranten

- Dinner

- Nodee

- Grilleriet

- Klosteret

- Sahara Beduin

- Havsmak

- Eik

- Salsa

- Hos Thea

- Statholdergaarden

Skrevet

Takker. Vet du om alle disse har tilbud om lukket selskap?

Skrevet

Usikker, Ekebergrestauranten og Sahara Beduin har i allefall det. Kom også på at Riverside er koselig.

Gjest Adriane
Skrevet

Oslo Spiseforretning er også veldig koselig, men vet ikke om de tilbyr lukket selskap. Lokalene deres er iallfall ganske små, så det kan hende man kan få ha hele restauranten for seg selv :-)

Skrevet

Oslo Spiseforretning er også veldig koselig, men vet ikke om de tilbyr lukket selskap. Lokalene deres er iallfall ganske små, så det kan hende man kan få ha hele restauranten for seg selv :-)

Tror de har et chambre separee i egen etasje. Ellers enig i at det er et bra sted :)

Skrevet

Kan anbefale Klosteret, de har god mat, en innmari fin romantisk stemning og de tilbyr lukket selskap.

Skrevet

Takk for tips. :sminkedokke:

Skrevet

Kan anbefale Klosteret, de har god mat, en innmari fin romantisk stemning og de tilbyr lukket selskap.

Klosteret er blitt veldig slitent synes jeg.

På ekebergrestauranten kan dere ha peisestuen for dere selv, den ligger i andre etasje og er veldig fin :)

Skrevet

Jeg slenger meg med på denne. Lurer nemlig på det samme og har vært i kontakt med Klosteret. Skal til Oslo og besøke/møte de på Klosteret, Holmenkollen Park og Frognerseteren. Alle disse har visstnok egne selskapsrom. Ser det er flere andre forslag her som er verdt å sjekke ut vil jeg tro :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...