VesleBråka Skrevet 5. april 2004 #23 Skrevet 5. april 2004 Du kommer ut som... Optimist Du er en optimist, alt går bra til sist. Du og Jahn Teigen er sikker på at lyset i tunnelen er en ny og bedre verden.
LilleMy Skrevet 5. april 2004 #24 Skrevet 5. april 2004 Du kommer ut som... Optimist Hadde jeg ikke kommet ut som det hadde jeg vært overrasket!
Mossa Skrevet 5. april 2004 #25 Skrevet 5. april 2004 Pessimist Alt går rett et visst sted. Lyset i tunnelen er et tog
Chiquita Skrevet 5. april 2004 #26 Skrevet 5. april 2004 Optimist (hadde jeg aldri trodd - siden jeg føler meg mer pessimistisk - i allefall de fleste ganger, men men)
Gjest bare lille meg... Skrevet 5. april 2004 #27 Skrevet 5. april 2004 Du kommer ut som... Optimist Du er en optimist, alt går bra til sist. Du og Jahn Teigen er sikker på at lyset i tunnelen er en ny og bedre verden.
Gjest Moonshadow Skrevet 7. april 2004 #28 Skrevet 7. april 2004 Du kommer ut som... Optimist Du er en optimist, alt går bra til sist. Du og Jahn Teigen er sikker på at lyset i tunnelen er en ny og bedre verden.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2004 #29 Skrevet 7. april 2004 Optimist Du er en optimist, alt går bra til sist. Du og Jahn Teigen er sikker på at lyset i tunnelen er en ny og bedre verden. Det var det jeg visste
Gjest Emera Skrevet 7. april 2004 #30 Skrevet 7. april 2004 Du kommer ut som... Optimist Du er en optimist, alt går bra til sist. Du og Jahn Teigen er sikker på at lyset i tunnelen er en ny og bedre verden. Ikke at jeg tror noe på det...
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2004 #32 Skrevet 9. april 2004 Du kommer ut som... Optimist Du er en optimist, alt går bra til sist. Du og Jahn Teigen er sikker på at lyset i tunnelen er en ny og bedre verden. AS IF!!! Kjenner ikke ETT menneske jeg, som er mer pessimist enn meg! K
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2004 #33 Skrevet 9. april 2004 Optimist Du er en optimist, alt går bra til sist. Du og Jahn Teigen er sikker på at lyset i tunnelen er en ny og bedre verden. Eg og Teigen liksom... Hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå