Gjest avocadoen Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Hei! Har tenkt å kjøpe meg denne: http://www.lightinthebox.com/no/capless-kort-bob-hoey-kvalitet-syntetisk-moerk-brun-rett-haar-parykk_p171946.html Men så lurer jeg på om jeg kan stole på denne siden? Noen som har handlet der før?
Guybrush Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Nettsiden er kinesisk og det samme er alle varene som de selger. Reagerer på vannvittige før etter priser som er veldig lagt opp til å tro at man betaler veldig lite for noe som tilsynelatende har kostet mye mer tidligere. Ekstremt varierende reviews når man googler de opp. Mye skryt er tydelig lagd av dem selv mens endel har kritisert leveringstid, noen har ikke fått varer og enkelte har måttet bruke pengeoverføring (aldri aldri aldri bruk annet enn kredittkort). Ett problem er at butikken er kun en samling av andre butikker/produsenter. Altså om du har fått en vare kjapt levert til rett tid og alt er bra, så kan neste bestilling av en annen vare være veldig dårlig. Jeg leser også at de sletter alt som ikke er gode kommentarer på varene sine. Klokker som viste seg å ha påmalte visere og diverse leser jeg norske kunder som har fått. Altså vær obs på at du kjøper katta i sekken
Gjest avocadoen Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Nettsiden er kinesisk og det samme er alle varene som de selger. Reagerer på vannvittige før etter priser som er veldig lagt opp til å tro at man betaler veldig lite for noe som tilsynelatende har kostet mye mer tidligere. Ekstremt varierende reviews når man googler de opp. Mye skryt er tydelig lagd av dem selv mens endel har kritisert leveringstid, noen har ikke fått varer og enkelte har måttet bruke pengeoverføring (aldri aldri aldri bruk annet enn kredittkort). Ett problem er at butikken er kun en samling av andre butikker/produsenter. Altså om du har fått en vare kjapt levert til rett tid og alt er bra, så kan neste bestilling av en annen vare være veldig dårlig. Jeg leser også at de sletter alt som ikke er gode kommentarer på varene sine. Klokker som viste seg å ha påmalte visere og diverse leser jeg norske kunder som har fått. Altså vær obs på at du kjøper katta i sekken Tusen takk for et godt svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå