stikkelsbær Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Hva kan man se etter for å forsikre seg om at man kjøper ekte converse? Hvordan syns dere denne nettsiden virker? http://www.converseshopuk.com/ Er på jakt etter noen litt spesielle som visstnok er gått ut av produksjon, så er derfor jeg ikke kan gå i butikk eller hvor som helst på nettet... Ja forresten, i dag prøvde jeg str. 5 i butikk og var ganske sikker på at det sto 38 inni, men på div. str.guider står det at 5 = 37.5. Litt usikker på om jeg da skal bestille 37,5 eller 38. Noen som har converse i str. 5 som gidder å sjekke hva den europeiske størrelsen er? Blir veldig glad for svar :-D
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Conversestørrelsene er rare. 5 er vanligvis 38, men i converse er det alltid en halv størrelse ned. Så 5 er 37,5. Uvisst hvorfor. Men jeg bruker iallefall min vanlige størrelse i converse. Så siden jeg bruker 37 kjøper jeg 4,5 i converse Anonym poster: 1d88296472a75127b900ff15aa7c782b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå