Gå til innhold

Hva syns dere om Sopie conran serviset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig bare nysgjerrig på hva folk syns om sophie conran serviset, og om det er noen som har det?? :)

Det er nok dette jeg kommer til å begynne å samle på nå, syns det er veldig fint :)

post-37202-0-40309300-1343420221_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg samler også på det der, og det er helt genialt! Det er skikkelig fint, men samtidig er det passe casual og røft. Det er lagd i et virkelig solid gods, det tåler både frysing og steikovn. Det kan faktisk gå rett fra fryseren til ovnen!! Et servise som tåler det aller meste, med andre ord, slik at du slipper å være redd for det og bare bruke det til "finbruk". Bra valg! :jepp:

• Liker 1
Gjest chariot
Skrevet

Oi, det var fint! Gøyale farger, hadde jeg skulle samle, hadde jeg blanda litt farger :) Og når Pepper skriver over her at det er skikkelig solid også = har lyst på det sjølv :)

Skrevet

Jeg samler også på det der, og det er helt genialt! Det er skikkelig fint, men samtidig er det passe casual og røft. Det er lagd i et virkelig solid gods, det tåler både frysing og steikovn. Det kan faktisk gå rett fra fryseren til ovnen!! Et servise som tåler det aller meste, med andre ord, slik at du slipper å være redd for det og bare bruke det til "finbruk". Bra valg! :jepp:

Så bra at det tåler endel da :) Jeg er nemlig ute etter et servise som kan brukes, og som man ikke trenger å være så super forsiktig med. Ikke missforstå meg, jeg behandler ting med forsiktighet, men noe er jo litt mer skjørt enn andre ting :)

Blir mer og mer sikker på at det er dette jeg har lyst på :) Liker veldig godt at det er litt røft og samtidig kan brukes til litt "finere" dager som 17 mai etc. ;)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint! :jepp:

Skrevet

Det hadde vært finere om det ikke var skjevt.

Skrevet

Enkelt, fint og praktisk. Hva er ikke å like?

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Jeg synes også dette er kjempefint! Det er noe naturskapt over det, litt som skjell og perlemor. Og så fine farger som har kommet til nå - jeg har noen elfenbenshvite krus, men må ha i andre farger også...

Om noe, så savner jeg små fine kaffe/te-kopper (ikke krus) i denne serien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...