Gå til innhold

Hvor nordlending er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kommer ut som...

Heilt steike faensk nordlænding

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kommer ut som...  

Utvanna nordlænding  

Score: 77% Du har nok anan dine fra rette stede, men har du ikkje befunne deg ilamme før mykje søringa nu??? Du har nok kauka mot nordavinden, men e ikkje heilt stødig i bannskapen! Kanskje dæ e på tide at du tar deg en tur heimover, førr å få retta litt på dialekten?

Hm, så har nok sikkert trønderen i meg tatt overtaket likevel da :ler:

Skrevet

Du kommer ut som...

Score: 88% Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Du kommer ut som...

Søring

Score: 36%

Du har nok aldri satt dine pailabba nord før Sinsenkrysset, og du tør nok aldri å gjær det heller av redsel førr å bli nedslådd av barbara. Du trur at fesken kjæm fra Findus og at ækte nordlendinga sei "ka farsken kor faens hestkuk god brus"! Du har sannsynligvis heller ikkje førstått ka som står i denne testen. Finn deg en nordlændings venn som kan oversett!

Hmmm.. Trønder da men :-?

Skrevet
Bare jeg som fikk 100%???

..hm.... :tunge1:

Jeg også!

Skrevet

Du kommer ut som...

Utvanna nordlænding

Score: 69% Du har nok anan dine fra rette stede, men har du ikkje befunne deg ilamme før mykje søringa nu??? Du har nok kauka mot nordavinden, men e ikkje heilt stødig i bannskapen! Kanskje dæ e på tide at du tar deg en tur heimover, førr å få retta litt på dialekten?

Mine aner er fra Helgeland.... mormor, morfar, oldefar.

Skrevet

Utvanna nordlænding

Score: 70% Du har nok anan dine fra rette stede, men har du ikkje befunne deg ilamme før mykje søringa nu??? Du har nok kauka mot nordavinden, men e ikkje heilt stødig i bannskapen! Kanskje dæ e på tide at du tar deg en tur heimover, førr å få retta litt på dialekten?

:hoho:

Skrevet

Utvanna nordlænding

Score: 64% Du har nok anan dine fra rette stede, men har du ikkje befunne deg ilamme før mykje søringa nu??? Du har nok kauka mot nordavinden, men e ikkje heilt stødig i bannskapen! Kanskje dæ e på tide at du tar deg en tur heimover, førr å få retta litt på dialekten?

Skrevet

Score: 89%

Fikk du ikke mer enn det???? :tunge1:

Skrevet

Score: 101% Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

... og hva er forskjellen på 100% og 101%??

Skrevet

Score: 82% Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

HM..... har jeg virkelig SÅ mye igjen fra mutter og fatter?????

Skrevet

Sover med en søring hver natt... må være derfor dette svaret:

Du har nok anan dine fra rette stede, men har du ikkje befunne deg ilamme før mykje søringa nu???

(scoring 76%)

Banne kan jeg fortsatt...

Været er en overraskelse etter mange år sørafor, men synes ikke det er noe i sammenlikning med kulda sørpå... Men f.eks. regnet er så kaldt at det svir, spess når det kommer sidelengs inn mot ansiktet. Brr.

Skrevet

Lite nordlænding?

Score: 58% Din førbanna lasaron! Du e fra nord, men ha fløtta sørover og blitt en tamp i byen. Du hæng på trendy utesteda og har faen ikkje drokk en anstendig kopp kaffe på længe, førr du hell bære i deg kaffe å le og andre trendy drikkevara. Du et fåndy og panini og snakke som Are Fiva. Du burd skam deg, som gløm av stolt kulturtradisjon på denne måten! Pongparasitt!

Om jeg som faktisk bor midt på vidda. :roll:

Skrevet

Utvanna nordlænding

Score: 62% Du har nok anan dine fra rette stede, men har du ikkje befunne deg ilamme før mykje søringa nu??? Du har nok kauka mot nordavinden, men e ikkje heilt stødig i bannskapen! Kanskje dæ e på tide at du tar deg en tur heimover, førr å få retta litt på dialekten?

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Fikk du ikke mer enn det???? :tunge1:

:oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...