Gå til innhold

Hvor nordlending er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=3233

Heilt steike faensk nordlænding

Score: 100% Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Score: 82% Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

Skrevet

Utvanna nordlænding

Score: 76% Du har nok anan dine fra rette stede, men har du ikkje befunne deg ilamme før mykje søringa nu??? Du har nok kauka mot nordavinden, men e ikkje heilt stødig i bannskapen! Kanskje dæ e på tide at du tar deg en tur heimover, førr å få retta litt på dialekten?

Passer jo bra på meg som er 50% nordlending og 50% søring :sjarmor:

Skrevet

Score: 94% Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

Nå blei jeg sjokkert :o

Skrevet
:ler: å? Du er kanskje meir utvanna nu, eller? :wink: Nææh..
Gjest Abelone
Skrevet

Score: 94% Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

? :oops:

Skrevet

vaffal etter kl. 18:50 lørdag 14. februar :-)

Skrevet

Du kommer ut som...

Lite nordlænding?

Score: 58% Din førbanna lasaron! Du e fra nord, men ha fløtta sørover og blitt en tamp i byen. Du hæng på trendy utesteda og har faen ikkje drokk en anstendig kopp kaffe på længe, førr du hell bære i deg kaffe å le og andre trendy drikkevara. Du et fåndy og panini og snakke som Are Fiva. Du burd skam deg, som gløm av stolt kulturtradisjon på denne måten! Pongparasitt!

Skrevet

Utvanna nordlænding

Score: 70 %

Eh ja farmor og farfar er riktignok fra Nord-Norge, men de flytta til Østlandet etterhvert så det er vel sånn halvveis riktig det da :lol: Føler meg ikke særlig nord-norsk da, det må innrømmes.

Skrevet

Utvanna nordlending her også, og det er vel ganske beskrivende siden jeg er født og oppvokst i Nord-Norge men har bodd de siste 7 årene enten i utlandet eller i Oslo.

Gjest Embla s
Skrevet

Score: 82% Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

Hm, det var oppsiktsvekkende :o

Skrevet

Hm, det var oppsiktsvekkende :o

:hoppe:

Gjest lekebøll
Skrevet

Heilt steike faensk nordlænding :kul:

Score: 88%

Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

Skrevet
Heilt steike faensk nordlænding :kul:

Score: 88%

Du e en nordlænding heilt inn tell ryggmargen. Du bannes, drekk heimbrent, spis tørrfesk og veit kor sloge ska vær! Oluf og Mossa har ingenteng å still opp imot deg! Du står han a!

Samme her :enig_animasjon:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du kommer ut som...

Sku gjærne ha vært nordlænding...

Score: 5% Du har nok telllært deg et par ord og uttrøkk, men du e langt fra god! Du må bere kryp tell korset, og innrømm at du ikkje nån gång blir så tøff som de ordtnlige nordlændingan!! Men dæ finnes hjelp, pakk sakern dine å fløtt nordover. P.S. Ingen nordlændinga sei "Ka farsken"

:hoho: aldri i livet om jeg flytter nordover.

Skrevet

Bare jeg som fikk 100%???

..hm.... :tunge1:

Skrevet

Du kommer ut som...

Utvanna nordlænding

Score: 76% Du har nok anan dine fra rette stede, men har du ikkje befunne deg ilamme før mykje søringa nu??? Du har nok kauka mot nordavinden, men e ikkje heilt stødig i bannskapen! Kanskje dæ e på tide at du tar deg en tur heimover, førr å få retta litt på dialekten?

Ja, ja, så e æ litt utvanna da. Men e det egentlig så mange nordlændinga som si "ka farsken"???? :ler:

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Score: 89%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...