Gå til innhold

Beste Fantasy film?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg liker egentlig ikke fantasy filmer, men om Rigenes Herre teller så er det desidert min favoritt.

Skrevet

Hmm, jeg liker egentlig ikke fantasy filmer, men om Rigenes Herre teller så er det desidert min favoritt.

Er vel fantasy det og vel?

Skrevet

Ja, Ringenes Herre er fantasy. Forøvrig min favoritt også. GLEDER MEG TIL HOBBITEN :hjerter_rundt:

Skrevet

Ihhh den her er litt vrien.

Veldig glad i Willow og Legend men...

Går for Ladyhawke som jeg liker best.

Skrevet

Avatar og Ringenes Herre ligger høyest oppe på min liste. Har sett Willow, men den falt ikke i smak. Foretrekker å lese fantasy. Men jeg gleder meg veldig til Hobbiten, jeg også.

Skrevet

Ringenes herre er vel en vinner!

Harry Potter filmene er også verdt å se, personlig synes jeg at de er blitt bare bedre og bedre :Nikke:

Foretrekker vel egentlig å lese bøker foran å se film...

Jeg likte forresten ikke Avatar noe særlig. Innser nå at det må være noe alvorlig galt med meg! :forvirret:

• Liker 1
Gjest Quake
Skrevet

Voyage of the last unicorn!

eller The princess bride er også koselig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Willow, Beetlejuice, The neverending story, Lord of the rings og Labyrinth

Forresten den som er kåret som beste fantasy film gjennom tidene av flere lister på nett er "The Wizard of Oz" noe jeg egentlig ikke skjønner

Endret av Perrin
  • Liker 1
Skrevet

Må nok si Lord of The Rings jeg og. Hvis ikke jeg kan jukse å si en serie, isåfall blir det helt klart Game of Thrones!

Synes avatar var en utrolig "fin" (i form av estetikk) film, og var veldig imponert over hvordan den var laget. Men storyen var så som så, typisk amerikansk Hollywood.

Skrevet

Pans Labyrint.

Avatar gikk jeg glipp av på kino i 3D og har enda ikke sett den. Det er vel en film man i det aller minste bør se på en god hjemmekino? Eller?

:)

Skrevet

Lord of the Rings, definitivt.

Skrevet

Ringenes herre og Willow (barndomsnostalgi).

Skrevet

Willow, Beetlejuice, The neverending story, Lord of the rings og Labyrinth

Forresten den som er kåret som beste fantasy film gjennom tidene av flere lister på nett er "The Wizard of Oz" noe jeg egentlig ikke skjønner

Det skjønner ikke jeg heller. men hvilken versjon mente de? Den med Michael Jackson? Eller den andre?

Skrevet

Pans Labyrint.

Avatar gikk jeg glipp av på kino i 3D og har enda ikke sett den. Det er vel en film man i det aller minste bør se på en god hjemmekino? Eller?

Jeg syns 3D er altfor elendig. Og jeg får vondt i hue av det. Unngår derfor 3D.

AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller. men hvilken versjon mente de? Den med Michael Jackson? Eller den andre?

Den med MIchale Jackson heter The Wiz. De mener den originale.

Anonym poster: 0da275872fcf0e4fc72b188484f3c5ad

Skrevet

Jeg syns 3D er altfor elendig. Og jeg får vondt i hue av det. Unngår derfor 3D.

E9.

Men jeg har blitt fortalt at Avatar var en opplevelse i 3D og jeg ser for meg at det kan være sant. Men de fleste (alle?) filmer jeg har sett i 3D har gitt meg svært lite. Hater de brillene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...