Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du om dette håret? Lengden og fargen? Jeg har veldig lyst til å bli blond, går dette an selv om det er så mørkt?

:)

Anonym poster: 75b10f211ed6f44749e3e51173d002c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo skallet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kom ikke noe bilde jo..Hvordan gjør jeg det?

AnonymBruker
Skrevet

83058231.jpg

Noen som ser bildet nå?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg synes det er fin glans i håret, men frisyren og fargen er nitrist!

Endret av NozMonster
Skrevet

Pøh, fargen er fantastisk. Heller sånt enn blond.

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

83058231.jpg

Noen som ser bildet nå?

Skulle tro det var jeg som posta bildet for det ligne akkurat på mitt! :O Bortsett fra at jeg har bue nederst.

Nydelig hår!!

Skrevet

Veldig vakkert :-)

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke høre på NozMonster her altså.

Håret er nydelig. Jeg ville hatt litt mer bue nederst, men det er uansett kjempefint! Du må for all del ikke bli blond. ALDRI!

Anonym poster: 2c5286e0b6a59ada288b509bd17aab49

• Liker 9
Skrevet

Enig. Ikke hør på NozM. Håret var knallfint. Både farge, lengde og tykkelse.

Skrevet

IKKE FARG DET :) nydelig.

• Liker 1
Skrevet

Nydelig hår :-D Elsker langt EKTE hår :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ekte. Det ser man med en gang. Om man er erfaren da, selvfølgelig...

Anonym poster: 7958bb2576f8ace25baf73aeb7e87e72

Gjest kittycat
Skrevet

Syns det var fint ass :) Trenger ikke lengre hår, men du har extension eller? om ikke, verry sorry, men dagens ungdom hehe.. føler alle er så lik på håret. syns langt hår i én farge er litt kjedelig. Men det så glansfullt ut :D

Elsker striper. Alle kler det, man må bare vite om man kler varm og kald og i så fall hvor tydlige stripene skal være.

Om du vil stripe ville jeg klippet håret :)

Man virker uansett kanskje mer voksen med ikke så langt hår. Jeg har ikke sett ansiktet ditt, men jeg råder deg ikke til å bli blond. Spess om håret ditt er naturlig brunt. Det er DYRT. Det sliter så jævli.. eller spørs hvor slitt det er i utgangspunktet.. men om du farger det innimellom, retter det til vanlig og ikke bruker noe spesiell shampo er ikke dette noe for deg.

Så ja.. fra mørk til blond trenger du vertfall to runder med bleking, kanskje tre. No way back, håret kan ikke repareres, men man kan bruke en super proteinkur eller bleking, men husk fuktighet i tillegg ellers blir d stivt.

Så yes. Bleking tar tid og koster penger, blir jævli overgang. Håret ditt blir orange og blekingen bør ikke gjøres på et døgn for å si det slik. I tillegg må man vedlikeholde blondfargen. Lillashampo er gull, men uten det blir det gult. Hold deg slik du, men gjerne klipp d opp litt ^^

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

AnonymBruker: Håret mitt er helt ekte :)

Kittycat: Tusen takk for utfyllende svar. Er ikke extension nei. Tror nok jeg må tenke litt mer på det før jeg bestemmer meg for om jeg skal beholde fargen eller ikke. Er bare så ufattelig lei av håret mitt nå. Tror nok at jeg beholder lengden, men kanskje klipper det opp litt :)

Noen andre som har tips?

Gjest NozMonster
Skrevet

Enig. Ikke hør på NozM. Håret var knallfint. Både farge, lengde og tykkelse.

Du må ikke høre på NozMonster her altså.

Anonym poster: 2c5286e0b6a59ada288b509bd17aab49

ts spurte bare om meningene våre, og jeg må da virkelig få mene og skrive det jeg vil!

ikke hør på meg? skal min mening bare overses fordi den ikke er den samme som deres?

• Liker 3
Skrevet

Personlig ville jeg vel ha klippet det opp litt, og ikke ha det klippet rett av.

Du kan jo eventuelt ha litt striper i det, for å få litt mer liv i fargen.

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

Om du skal bleke det, går til frisør. Pleier å gjøre det hjemme, men jeg er vant til det og har kortere hår. Siden du må evt bleke det i flere runder MÅ det gjøres riktig elleres vil det bli ødelagt og rettetang kan du bare glemme om håret ditt er ødelagt. Da detter det av :P

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du bleker det kommer du til å ødelegge hele den fine og myke strukturen i håret, bare sånn at du er klar over det - og det å få en FIN, naturlig blond farge uten halmutseendet er en lang prosess. Mange går til frisøren og får det bleket i en omgang, og det er DA man får et nitrist hår med en død hårfarge. Fatter ikke hvorfor frisører går med på det. Skal du ha blondt bør du stripe det flere ganger etter hverandre for å få liv i håret og mindre slitasje, spesielt med tanke på hvor mye hår du har. Da kan du i tillegg pleie håret med en protein og fuktkur etter hvert frisørbesøk til det er sterkt nok, og dra tilbake til en frisør (helst en fast frisør som kan jobben sin) for enda en omgang med striping helt til du har fått det så blondt som du skal ha det.

Jeg hadde ikke bleket det om jeg var deg, men heller tatt en glansvask eller noe lignende for mer spill i håret. Mye billigere enn bleking, som kommer til å koste deg flere tusenlapper i form av selve behandlingen, hårkurer, lillashampo/sølvshampo osv. Bleker du det er det ingen vei tilbake, husk at håret bare vokser noe som 8 cm i året. Jeg vet hva jeg snakker om, som vokser ut en permanent i dette øyeblikket :forvirret: For all del ikke gå til noen uerfarne med det nydelige håret der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...