Gå til innhold

Om steroider trening osv...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk Supraspinatus.

Du har alltid mye vettug å komme med når det gjelder trening og kosthold.

Og det spiller ingen rolle hva man doper seg med, hvorfor man doper seg, eller hvordan man gjør det. Doping er ikke akseptabelt uansett.

Det spiller en stor rolle hva man doper seg med. Man snakker bruk og ikke misbruk. Selv bruker

jeg AAS og har mye erfaring med dette.

Det kreves mye kunnskap å bruke dette riktig, så det er ikke for alle så definitivt. Hadde bare det offtentlige helsevesnet annerkjent denne medisinen mer og opparbeidet seg kunnskap om den så hadde vi vært på rett spor. Herregud så mange eldre som kunne fått et helt nytt liv om det hadde vært vanlig praksis å medisinert dem med dette. Istedet for å stadig bli svakere og fått utdelt stadig flere piller så kunne dem faktisk fått preperater som er særdeles effektive til å bygge organismen opp.

Finnes knapt nok en bedre måte å takle utfordringene mht eldrebølgen som kommer stadig sterkere.

Det handler om livskvalitet, det kan snakkes om i positiv forstand ..ikke den som tegner et bilde av en stadig mer skrøpelig mann som blir avhengig av stokk, rullator for å nyte hverdagen.

For allmenheten hadde det betydd at kroniske belastningsskader ikke lengre hadde vært et tema.

Det er særdeles forunderlig at AAS kke blir brukt alene grunnet dens evne til å redusere inflamasjon og hurtig gjennoppbygge ødelagt vev. Etter en tid når den daglige belastningen av en eksisterende skade fremproveserer betendelese så får du istedet kortison behandling i div varianter. Når man i utgangspunktet burde blitt behandla med AAS preperater på stadium1 før skaden eskalerte i betendelse.

Så ja igjen til at det spiller en stor rolle hvorfor man doper seg og.

Men klart vi begrenser oss til de dårligste behandlings alternativene pga det ikke er moralsk akseptabelt i din bok sant vel ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Snoken-
Skrevet

Ser det er en del innlegg her inne nå om sterioder, trening og bilder av store guttekropper. Blir helt frustrert av å lese her inne! Dere tror man blir grisesvær bare man bruker stroider. Det er så mange års hard trening, svette og selvdisiplin bak en slik bodybuilder kropp! Mat og treningen er jo det som gjør hele kroppen!

Dere burde ha mer respekt for disse mennene enn dere har. Greit nok at dere ikke syns de er fine å se på. Smaken er jo som baken. Men dere uttaler dere om mye her inne dere ikke har peiling på. Antageligvis er dere muligens ikke kjempe trent selv og vet hva som kreves. Måtte bare få det ut! Hehe...

Hilsen fintnessjenta

Respekt? haha... Her det flere av oss som sliter rævva oss nesten daglig med trening. For å få litt resultater. Så skal vi vise respekt til folk som doper seg. Du kan trene halvparten så ofte, drite i kosthold og søvn allikevel få bedre resultater med steroider. Hvis heller respekt for oss som faktisk er rene, jobber hardt for å få en definert bra kropp. Null respekt for dem som jukser og doper seg.
  • Liker 2
Skrevet

Respekt? haha... Her det flere av oss som sliter rævva oss nesten daglig med trening. For å få litt resultater. Så skal vi vise respekt til folk som doper seg. Du kan trene halvparten så ofte, drite i kosthold og søvn allikevel få bedre resultater med steroider. Hvis heller respekt for oss som faktisk er rene, jobber hardt for å få en definert bra kropp. Null respekt for dem som jukser og doper seg.

Nei du kan ikke det ...kosthold, søvn, trening er det som gjelder. Mer på steroider enn noen gang før ettersom treningsprogrammet er mer omfattende og kravet til ernæring er desto høyere. Uten de nevnte faktorene så gjør steroider ingenting for deg. Det hadde blitt brukt av flere hvis folk ikke hadde hatt sprøyte skrekk. Bare tanken på å sette en IM sprøyte 3-4ganger i uken er nok til få folk til å heller gå ut å ta seg en sig på verandaen og tenke som så at moralen tross alt er viktigst å holde hellig.

Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Nei du kan ikke det ...kosthold, søvn, trening er det som gjelder. Mer på steroider enn noen gang før ettersom treningsprogrammet er mer omfattende og kravet til ernæring er desto høyere. Uten de nevnte faktorene så gjør steroider ingenting for deg. Det hadde blitt brukt av flere hvis folk ikke hadde hatt sprøyte skrekk. Bare tanken på å sette en IM sprøyte 3-4ganger i uken er nok til få folk til å heller gå ut å ta seg en sig på verandaen og tenke som så at moralen tross alt er viktigst å holde hellig.

Feil, og feil. Angående teorien din med sprøyteskrekk er også FEIL! Du kan ta anabole steroider i pilleform... Det vil kanskje vært langt flere som tok steroider om det ikke var så mange helsefarlige bivirkninger. Endret av Snoken-
Skrevet

Jeg tviler veldig sterkt på at det finnes hold for teorien din om at det er sprøyteskrekk som forhindrer folk fra å bruke doping.

Det som forhindrer folk fra å bruke doping er at de er fornuftige mennesker som ikke er interessert i å risikere farlige bivirkninger fra et preparat laget hjemme av Vladislov fra Litauen.

Og når det gjelder medisinsk bruk av såkalte "AAS" så er dette vanlig til en rekke pasienter. Bare ikke friske mennesker som ønsker seg større brystmuskler og mindre baller.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det spiller en stor rolle hva man doper seg med. Man snakker bruk og ikke misbruk. Selv bruker

jeg AAS og har mye erfaring med dette.

Det kreves mye kunnskap å bruke dette riktig, så det er ikke for alle så definitivt. Hadde bare det offtentlige helsevesnet annerkjent denne medisinen mer og opparbeidet seg kunnskap om den så hadde vi vært på rett spor. Herregud så mange eldre som kunne fått et helt nytt liv om det hadde vært vanlig praksis å medisinert dem med dette. Istedet for å stadig bli svakere og fått utdelt stadig flere piller så kunne dem faktisk fått preperater som er særdeles effektive til å bygge organismen opp.

Finnes knapt nok en bedre måte å takle utfordringene mht eldrebølgen som kommer stadig sterkere.

Det handler om livskvalitet, det kan snakkes om i positiv forstand ..ikke den som tegner et bilde av en stadig mer skrøpelig mann som blir avhengig av stokk, rullator for å nyte hverdagen.

For allmenheten hadde det betydd at kroniske belastningsskader ikke lengre hadde vært et tema.

Det er særdeles forunderlig at AAS kke blir brukt alene grunnet dens evne til å redusere inflamasjon og hurtig gjennoppbygge ødelagt vev. Etter en tid når den daglige belastningen av en eksisterende skade fremproveserer betendelese så får du istedet kortison behandling i div varianter. Når man i utgangspunktet burde blitt behandla med AAS preperater på stadium1 før skaden eskalerte i betendelse.

Så ja igjen til at det spiller en stor rolle hvorfor man doper seg og.

Men klart vi begrenser oss til de dårligste behandlings alternativene pga det ikke er moralsk akseptabelt i din bok sant vel ?

Gratulerer - du vant akkurat en gullmedalje i grenen selvbedrag :tommelsmil:

• Liker 3
Skrevet

Feil, og feil. Angående teorien din med sprøyteskrekk er også FEIL! Du kan ta anabole steroider i pilleform... Det vil kanskje vært langt flere som tok steroider om det ikke var så mange helsefarlige bivirkninger.

Feil og feil ? ...du må ha noen gode begrunnelser for å si det regner jeg med ?

Jeg har studert og satt meg særdeles inngående inn i emnet siden tidlig 2000 tallet.

Det å velge steroider i oral form er et særdeles dårlig alternativ av flere grunner.

En av dem være seg at det stresser leveren over tid. Noe som gjør at bruk ikke kan forsvares på denne måten over lang nok tid. Ingen som genuint kan noe om AAS vil anbefale deg å ta steroider i pilleform.

Jeg opplyste tidligere om at det kreves mye kunnskap for å bruke steroider riktig uten å sette helsa på spill. Derfor er det bra at flere ikke bruker dem ettersom det ikke finnes god nok kunnskap i det offentlige apperatet til å gi veiledning om riktig bruk.

Hadde jeg sagt til deg nå ..."skaff det og det så kjører du på? ..hvor hadde du snudd deg for å løst oppgaven? ...internett?, gata? ..gjennom noen som tror de har greie på det?. ..du får omsider noe i en multivial med en påklistra lapp som omtaler det som egentlig innholdet skal bestå av. Tør du gamble på at solutionen du skal trekke opp og injisere i seg selv er steril og inneholder det den skal og i eksakt ml /mg ratio?. Her er det mange problemstillinger du skal vite hvordan du forholder deg til i det hele tatt før du kan gjøre noe som helst. Totalt idiotiske veivalg i denne fasen er hovedårsaken til at folk får problemer med det. Det har intet med steroider å gjøre ...det har med at du bruker noe som i beste fall kan være halv-veis steroider i en helt annen ml/mg ratio enn det du trodde d var. Som likesågreit kan være full i bakterier som skaper infeksjon dypt inni muskelvevet. Konsekvensene av denne type scenarioer havner i den helseskadelige kategorien. Ikke som følge av steroidene i seg selv men som følge av du ikke engang vet hvordan du skal skaffe pharamacy-grade brands.

Derfor er det bra at de fleste velger å avstå.fra å sette IM sprøyter med steroider.Jeg kan utdype det hele mer men får være grenser når responsene til denne posten blir enstavelses ord som "SVADA", "FEIL" o.l allikevel.

Skrevet

Jeg tviler veldig sterkt på at det finnes hold for teorien din om at det er sprøyteskrekk som forhindrer folk fra å bruke doping.

Det som forhindrer folk fra å bruke doping er at de er fornuftige mennesker som ikke er interessert i å risikere farlige bivirkninger fra et preparat laget hjemme av Vladislov fra Litauen.

Og når det gjelder medisinsk bruk av såkalte "AAS" så er dette vanlig til en rekke pasienter. Bare ikke friske mennesker som ønsker seg større brystmuskler og mindre baller.

Mindre baller? ...det er en selvskreven regel å kjøre et perperat som forhindrer dette fra å skje i det hele tatt målt ut ifra nødvendig mengde av det aktuelle virkestoffet. Finnes formler for alt vet du...kjører du eksempelvis en 3x ganger terapautisk dosering av et anabolt androgent steroid så må du tilføre tilsvarende for å balansere ut den hormonelle ubalansen som vil oppstå med andre hormoner som utligner. Ville vært forsiktig med å videreføre hva VG-faktaboksen formidler om AAS...just saying. Know your sources...

Skrevet

Gratulerer - du vant akkurat en gullmedalje i grenen selvbedrag :tommelsmil:

Du kan forhåndsdømme meg akkurat så mye du vil. Jeg kan argumentere og begrunne alt jeg gjør og mener. Du baserer dine meninger konstruert av janteloven i samfunnet i spessielt dette tilfellet.. Prosjekterer videre fakta opp-konstruert fra mer far-out myter enn dem du finner i eventyret om "Rødhetta & Ulven" i skogen.

Du kan ikke snakke om selvbedrag i din subjektive oppfatning uten å kommunisere hva du legger i det begrept spesifikt.

Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Feil og feil ? ...du må ha noen gode begrunnelser for å si det regner jeg med ?

Jeg har studert og satt meg særdeles inngående inn i emnet siden tidlig 2000 tallet.

Det å velge steroider i oral form er et særdeles dårlig alternativ av flere grunner.

En av dem være seg at det stresser leveren over tid. Noe som gjør at bruk ikke kan forsvares på denne måten over lang nok tid. Ingen som genuint kan noe om AAS vil anbefale deg å ta steroider i pilleform.

Jeg opplyste tidligere om at det kreves mye kunnskap for å bruke steroider riktig uten å sette helsa på spill. Derfor er det bra at flere ikke bruker dem ettersom det ikke finnes god nok kunnskap i det offentlige apperatet til å gi veiledning om riktig bruk.

Hadde jeg sagt til deg nå ..."skaff det og det så kjører du på? ..hvor hadde du snudd deg for å løst oppgaven? ...internett?, gata? ..gjennom noen som tror de har greie på det?. ..du får omsider noe i en multivial med en påklistra lapp som omtaler det som egentlig innholdet skal bestå av. Tør du gamble på at solutionen du skal trekke opp og injisere i seg selv er steril og inneholder det den skal og i eksakt ml /mg ratio?. Her er det mange problemstillinger du skal vite hvordan du forholder deg til i det hele tatt før du kan gjøre noe som helst. Totalt idiotiske veivalg i denne fasen er hovedårsaken til at folk får problemer med det. Det har intet med steroider å gjøre ...det har med at du bruker noe som i beste fall kan være halv-veis steroider i en helt annen ml/mg ratio enn det du trodde d var. Som likesågreit kan være full i bakterier som skaper infeksjon dypt inni muskelvevet. Konsekvensene av denne type scenarioer havner i den helseskadelige kategorien. Ikke som følge av steroidene i seg selv men som følge av du ikke engang vet hvordan du skal skaffe pharamacy-grade brands.

Derfor er det bra at de fleste velger å avstå.fra å sette IM sprøyter med steroider.Jeg kan utdype det hele mer men får være grenser når responsene til denne posten blir enstavelses ord som "SVADA", "FEIL" o.l allikevel.

Min begrunnelse er at du vil faktisk vokse fortere med f.eks Tren Ace (AAS) selv med dårlig kosthold, og dårlig søvn. Enn en person som ikke er anabole junkie. Har også kilde på det: http://www.youtube.c...SF_HPGx-Q#t=15m (Fra 15min)Jeg har riktig nok ingen praktiske erfaringer med steroider, men jeg har selvfølgelig lest mye. Da jeg liker å trene, noen ganger skulle jeg ønske at kunne trene mer. Jeg tenkte derfor steroider kunne hjelpe meg med å restituere fortere, men etter ha tatt til meg den lærdommen jeg har funnet. Forstår jeg at steroider vil gjøre mer skade en godt, spesielt i det lange løp. Endret av Snoken-
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Du kan forhåndsdømme meg akkurat så mye du vil. Jeg kan argumentere og begrunne alt jeg gjør og mener. Du baserer dine meninger konstruert av janteloven i samfunnet i spessielt dette tilfellet.. Prosjekterer videre fakta opp-konstruert fra mer far-out myter enn dem du finner i eventyret om "Rødhetta & Ulven" i skogen.

Du kan ikke snakke om selvbedrag i din subjektive oppfatning uten å kommunisere hva du legger i det begrept spesifikt.

Jeg har hørt narkomane og alkoholikere argumentere like intenst som deg når de skal "forsvare" sitt missbruk. Eller en anoretiker skal overbevise seg selv og alle andre at det hun holder på med, er helt greit. Til og med nødvendig. Det er selvbedrag. Og det du driver på med, er selvbedrag på skyhøyt nivå.

Dette har ingen ting med janteloven å gjøre. Ingen oppegående person misunner deg på noe vis. Hva er det å misunne?

Ja jeg dømmer folk på sterioder.

Skrevet (endret)

Min begrunnelse er at du vil faktisk vokse fortere med f.eks Tren Ace (AAS) selv med dårlig kosthold, og dårlig søvn. Enn en person som ikke er anabole junkie. Har også kilde på det: http://www.youtube.c...SF_HPGx-Q#t=15m (Fra 15min)Jeg har riktig nok ingen praktiske erfaringer med steroider, men jeg har selvfølgelig lest mye. Da jeg liker å trene, noen ganger skulle jeg ønske at kunne trene mer. Jeg tenkte derfor steroider kunne hjelpe meg med å restituere fortere, men etter ha tatt til meg den lærdommen jeg har funnet. Forstår jeg at steroider vil gjøre mer skade en godt, spesielt i det lange løp.

De fleste som skal bruke AAS for å oppnå en personlig målsetning vil komme til å bruke dem feil.

Det ender i misbruk hvor de ender opp med å få bivirkninger ..som riktig nok er av det forbigående men det er ikke slik man driver på. Man gambler ikke med helsa slik folk flest tror. Det er noe du virkelig må vite hva du driver med.

Skal du lære om steroider så må du oppsøke riktig nettverk for dette. Du går ikke inn på vg, youtube, steroider.net o.l. Oppsøker man annerkjente nettverk så lærer man forøvrig den harde sannheten like greit først som sist. Hva er vel bedre enn å kopiere noe idiotisk treningsprogram fra et blad og/eller nettside som iform.no uten å skjønne at restitusjons medikamenter (AAS) er en selvfølge som blir "glemt" opplyst om grunnet etiske/moralske retningslinjer? Reklame baserte nettsider som det er avhengig av å ha mange lesere som leser det dem vil *lese". Hadde jo blitt hata like mye som manfiestet til Breivik om disse sidene hadde publisert hele sannheten og ikke bare den moralsk forsvarlige siden.

Endret av PrimoFanten
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

De fleste som skal bruke AAS for å oppnå en personlig målsetning vil komme til å bruke dem feil.

Det ender i misbruk hvor de ender opp med å få bivirkninger ..som riktig nok er av det forbigående men det er ikke slik man driver på. Man gambler ikke med helsa slik folk flest tror. Det er noe du virkelig må vite hva du driver med.

Skal du lære om steroider så må du oppsøke riktig nettverk for dette. Du går ikke inn på vg, youtube, steroider.net o.l. Oppsøker man annerkjente nettverk så lærer man forøvrig den harde sannheten like greit først som sist. Hva er vel bedre enn å kopiere noe idiotisk treningsprogram fra et blad og/eller nettside som iform.no uten å skjønne at restitusjons medikamenter (AAS) er en selvfølge som blir "glemt" opplyst om grunnet etiske/moralske retningslinjer? Reklame baserte nettsider som det er avhengig av å ha mange lesere som leser det dem vil *lese". Hadde jo blitt hata like mye som manfiestet til Breivik om disse sidene hadde publisert hele sannheten og ikke bare den moralsk forsvarlige siden.

Jeg begynner virkelig å tro at hjernen går i oppløsning ved bruk av slike medikamenter. Seriøst?

Skrevet

Send meg gjerne linker (på pm om du vil) til seriøse sider der det står hvordan man skal bruke slike preparater som ikke trenger å selvsensurere.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Det er jo det som er problemet med AS. Skal man bruke det "rett", altså for å få økt hypertrofi, må man ta i bruk flere medikamenter i samme slengen for å få ned bivirkningene. Og det er dette som kan være litt skummelt, fordi individer kan reagere forskjellig på denne sammenblandningen av medikamenter. Man tar piller for å dempe bivirkninger av andre piller som igjen kan gi bivirkninger osv.... Jeg innrømmer at dette kan være "worst-case scenario"

Jeg husker godt plakatene fra 80-90 tallet om at doping gjorde deg stor det oppe og liten der nede... Gud av meg for en dårlig skremselskampanje, helt håpløst.

Skrevet

Jeg har hørt narkomane og alkoholikere argumentere like intenst som deg når de skal "forsvare" sitt missbruk.

Du fremstår ikke som særlig oppegående når jeg hele tiden har vært veldig klar på at det handler om RIKTIG bruk og ikke MISBRUK. Det krever mange års læring innenfor mange områder blant annet innenfor endokrinologi. På det grunnlaget har jeg sagt at jeg ikke synes noe om at folk prøver det uten en solid forståelse som tar en stund å bygge opp. Fordi ellers vil det ende i MISBRUK.

Eller en anoretiker skal overbevise seg selv og alle andre at det hun holder på med, er helt greit. Til og med nødvendig. Det er selvbedrag. Og det du driver på med, er selvbedrag på skyhøyt nivå.

Narkomanne, alkoholikere og dem med anoreksia er syke mennesker som har blitt det grunnet sitt misbruk av skadelige sentralnervestimulerende substanser. Disse skal ikke trenge å forsvare noe som helst, de trenger hjelp.

Dette har ingen ting med janteloven å gjøre. Ingen oppegående person misunner deg på noe vis. Hva er det å misunne?

Ja jeg dømmer folk på sterioder.

Ja hvem lurer hvem tror du ?...i det "virkelige" liv utenfor dette forumet så er det grunnet slike som deg som gjør at du aldri får vite om noen går på steroider eller ei. Det blir bortforklart med alle slags talentfulle "taler". Vet om en som klarte å overbevise dama si (kanskje det var deg) om at det måtte være pga egg fra høns som gikk på steroider eller noe sånt. Så fra nå av skulle han bytte merke til friskere frittgående høns. Og ja jeg kan med hånden på hjertet si at du har allerede blitt lurt flere ganger.

Så jeg anbefaler til slutt at du ikke prøver å dømme folk uten å vite engang hvem de er.

Skrevet

Det er jo det som er problemet med AS. Skal man bruke det "rett", altså for å få økt hypertrofi, må man ta i bruk flere medikamenter i samme slengen for å få ned bivirkningene. Og det er dette som kan være litt skummelt, fordi individer kan reagere forskjellig på denne sammenblandningen av medikamenter. Man tar piller for å dempe bivirkninger av andre piller som igjen kan gi bivirkninger osv.... Jeg innrømmer at dette kan være "worst-case scenario"

Jeg husker godt plakatene fra 80-90 tallet om at doping gjorde deg stor det oppe og liten der nede... Gud av meg for en dårlig skremselskampanje, helt håpløst.

Grunnet genetikken så vil alle respondere forskjellig på hvor effektivt disse preperatene er. Det som

er felles er konverteringen i kroppen fra noe til noe annet. Som ubehandla skaper en hormonell ubalanse som igjen vil føre til bivirkninger som da er doserelaterte. Hvilke bivirkninger og i hvilken grad er og styrt av genetikken. Målsetningen blir å minimalisere denne ubalansen så nær 0-punktet som mulig over den tiden det er snakk om.

Det blir snakket om bi-virkninger under den forutsetning at du ikke kjører tilleggs preperater. Som faktisk er dyrere enn steroidene i seg selv for å unngå dem .Kilder som aviser er jo ikke interessert i å opplyse om andre sider enn den aksepterte siden. Det finnes unntak som denne fra aftenbladet

http://www.aftenbladet.no/meninger/Tvilsomme-pastander-om-boling-2899089.html

Denne artikkelen holder et sjeldent høyt nivå....

Skrevet

Jeg begynner virkelig å tro at hjernen går i oppløsning ved bruk av slike medikamenter. Seriøst?

De tjener masse penger på at naive folk som deg leser bladene om hvordan oppnå ditt og datt....ville du lest dem om steroider var med i denne ligningen? ...nei trodde heller ikke det. Så seriøst ja ...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, men du tror virkelig fult og fast på at det å ta dop er mer riktig enn å leve et sunt liv uten kunstig tilførsel. Dere "bolere" har en slags misjon der dere tilber den hellige streoideguden og tror på dette. Imponerende!

Og du gir meg bare ennå mer grunn for å sky "bolere". De er missbrukere uansett hvordan du vrir og vender på dette. Tro meg - den heroinjunkien på gata vet like mye om heroin som du vet om steroider.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, men du tror virkelig fult og fast på at det å ta dop er mer riktig enn å leve et sunt liv uten kunstig tilførsel.

Ja vel kan du sitere meg på det ?

Og du gir meg bare ennå mer grunn for å sky "bolere". De er missbrukere uansett hvordan du vrir og vender på dette. Tro meg - den heroinjunkien på gata vet like mye om heroin som du vet om steroider.

Etter ørten kapitel om forskjellen mellom bruk og misbruk så er dette liksom din begrunnelse?

"Misbrukere uansett hvordan du vrir og vender på det" ...javel ?

Så nytere av alkohol er misbrukere de også uansett hvordan du vrir og vender på det? mhmm....javel ?

For å stimulere til litt refleksjon fra din side...Allmennaksepterte vaner som røyking, snusing, nyting av alkohol har både isolert sett, og i kombinasjon med hverandre vært og er i stadig større grad djevelen selv. I den grad helsa de betyr noe. Her er det bare død og elendighet å forvente. Når og i hvilken grad er det ingen som vet. Man spiller ihvertfall et gigantisk sjansespill for hvert år man lever med disse vanene. Hvem tror du seriøst jeg er mest bekymra for? Meg selv som anvender riktig bruk av steroider for å bygge opp kroppen min i utmålte perioder .......ELLER den/deg som holder fast med en langt ifra par livsstil mht både kosthold, mosjon, tilhørende uvaner(røyking, etc)

Det er ikke bare bare dette her er det vel ? .du latterliggjør deg selv og har gjort det lenge her inne akkurat nå. Det du kommer med holder ikke mål....tror du for ettertiden skal diskutere noe du kan føre en holdbar argumentasjon bak. Du finner ikke meg inne på fora og diskusjon rundt emner som omhandler "kosemetikk, klær etc" av samme grunn som ikke du bør si noe om dette her.

Beklager å måtte sprekke denne bobla så brutalt for deg men noen måtte gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...