Gå til innhold

Besøk...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som kommer ofte på besøk.Hun har en jente på 4 år.Jeg pleier alltid å ha kjeks,vann/juice eller frukt på bordet.Med en gang de kommer hun jenten sier at hun er sulten og så sier jeg at hun kan bare forsyne seg og ta kjeks eller et eple/banan.Hun smaker på alt som er på bordet og så bare kaster rester på gulvet eller på sofaen.Da går hun videre åpner fryseren,tar is ,kjøleskap ,tar yoghurt,og roter på kjøkkenet for å finne godteri.Hun sier hun er sulten hele tiden!Jeg har prøvd med skiver eller knekkebrød,hun smaker bare litt så vil hun ikke mer. Gutten min blir alltid lei seg pga hun ødelegger leker og spiser godteriet hans.Vennninnen min reagerer ikke,hun bare sitter der og smiler.Eller ja hun sier noen ganger at det er ikke ok,men det hjelper ikke.Også sitter de her i minst 4 timer.Vi blir nesten aldri invitert hjem hos de...Hun finner alltid en eller annen unskyldning.Jeg liker å ha folk på besøk,lage kaffe,ha kake ved siden av,men å ha de på besøk er så slitsomt.Klarer ikke å slappe av,Jeg har prøvd å gi beskjed,men hun hører ikke på meg,bare raserer videre.De kommer på besøk på neste uke og jeg gruer meg allerede...<br /><br /> Anonym poster: 46622df0a76f8976beb136b462817abc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, hørtes ikke bra ut! Ta bort alle kaker, frukt og alt som ligger på bordet sånn at hun ikke har tilgang til noe, og lukk igjen døren til kjøkkenet, og si at hun ikke får lov til å gå inn dit om hun prøver.

Anonym poster: 11fe70ea5422961cc4f939441e67affd

• Liker 2
Gjest Magdalene
Skrevet

Er det ikke bare å snakke til ungen?

• Liker 2
Skrevet

Si bestemt at hun ikke får lov. Når hun sier hun er sulten, så tilby brødskiver. Du kan også prøve deg på å si at mammaen får passe på at det ikke søles i sofaen. Når hun begynner å snoke sier du at det ikke er lov, lukker kjøleskapsdøren, og fysisk fjerner jenta. Ta henne i armen, eller bær henne om du må.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...