Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er spotting hos dere?

Spotter dere lenge før TR?

Hvordan ser det ut?

Har ikm i morgen/ er 14 dpo i dag og når jeg tørker meg etter toalettbesøk, er sekretet brunaktig med litt slimklumper. Det kommer ingenting i trusa da.. Hadde skikkelig med kramper i magen i går og var sikker på at TR kom, men dukket ikke opp. Krampene lignet ikke på TR kramper i det heletatt, men venter litt på TR likevel. Krampene/murringene kommer og går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat som å lese om meg. Har hatt masse murringer i begynnelsen av uka. Fra i går av kom det brunaktig med slimklumper på papiret. Ingenting i trusa.. Jeg har Ikm på Søndag. Wow, spennde!! :lur:

Skrevet

Jeg tror dere er gravid :hoppendeglad: .

Skrevet

Jeg tror dere er gravid :hoppendeglad: .

Hadde det bare vært såå enkelt :-) Tror innerst inne st jeg bare innbiller meg. Men teenk om da??:-) en gang må det jo skje :lur:

Skrevet

Hadde det bare vært såå enkelt :-) Tror innerst inne st jeg bare innbiller meg. Men teenk om da??:-) en gang må det jo skje :lur:

Tenker akkurat det sammen som deg Frufly! Jeg er også redd for at jeg innbiller meg det..!

Ikke sett noe mer til TR her i allefall..!

Skrevet

Spennende! :smilorange: Masse lykke til, jeg krysser fingrene for dere! :smilorange:

Selv kjenner jeg at hver minste lille ting gir meg håp om at det sitter, meeeen... får vel bare smøre meg med tålmodighet :murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...