Drømmeren Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Hvordan er spotting hos dere? Spotter dere lenge før TR? Hvordan ser det ut? Har ikm i morgen/ er 14 dpo i dag og når jeg tørker meg etter toalettbesøk, er sekretet brunaktig med litt slimklumper. Det kommer ingenting i trusa da.. Hadde skikkelig med kramper i magen i går og var sikker på at TR kom, men dukket ikke opp. Krampene lignet ikke på TR kramper i det heletatt, men venter litt på TR likevel. Krampene/murringene kommer og går.
Frufly Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Det er akkurat som å lese om meg. Har hatt masse murringer i begynnelsen av uka. Fra i går av kom det brunaktig med slimklumper på papiret. Ingenting i trusa.. Jeg har Ikm på Søndag. Wow, spennde!!
Frufly Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Jeg tror dere er gravid . Hadde det bare vært såå enkelt :-) Tror innerst inne st jeg bare innbiller meg. Men teenk om da??:-) en gang må det jo skje
Drømmeren Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2012 Hadde det bare vært såå enkelt :-) Tror innerst inne st jeg bare innbiller meg. Men teenk om da??:-) en gang må det jo skje Tenker akkurat det sammen som deg Frufly! Jeg er også redd for at jeg innbiller meg det..! Ikke sett noe mer til TR her i allefall..!
utolmodig Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Spennende! Masse lykke til, jeg krysser fingrene for dere! Selv kjenner jeg at hver minste lille ting gir meg håp om at det sitter, meeeen... får vel bare smøre meg med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå