Chiquita Skrevet 14. februar 2004 #1 Skrevet 14. februar 2004 Hei. Jeg har nå skrevet ferdig formuleringen til invitasjonene. I tillegg til invitasjonene skal vi legge ved "lapper" til de som ikke bor her vi skal gifte oss, med informasjon om overnatting, osv... MEN - jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere dette. De tilreisende har "to" alternativer; hotell og gjestegård med selvhushold: På hotellet: 450,- pr.pers pr dgn i dobbeltrom (inkl. frokost) 500,- pr. dgn i enkeltrom (inkl. forokost) Ved selvhushold: 200,- per person per dgn. i dbl.rom 300,- per dgn. i enkeltrom Noen som har noen idé om hvordan jeg skal formulere meg ved dette? Vil jo gjerne ha det "lettfattelig", men alikevell "stilfult" om dere skjønner.... (Nå forventer jeg kanskje mye her, men det er jo lov å håpe) *klem*
Arwen Skrevet 14. februar 2004 #2 Skrevet 14. februar 2004 Det siste bryllupet vi var i hadde slike lapper vedlagt. Der stod det enkelt og greit Drøm søtt på xxx hotell som overskrift. Synes det var fint.
Chiquita Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2004 Så altså noe sånn som: Drøm søtt ved xxx hotell 450,- pr.pers pr dgn i dobbeltrom (inkl. frokost) 500,- pr. dgn i enkeltrom (inkl. forokost) Ved selvhushold: 200,- per person per dgn. i dbl.rom 300,- per dgn. i enkeltrom Bør det stå "Med hilsen Chiquita og Bananmannen" også, eller er det "opplagt"??? (Ellers så likte jeg forslaget ditt veldig godt ¤Arwen¤) *klem*
Arwen Skrevet 14. februar 2004 #4 Skrevet 14. februar 2004 Synes ikke du trenger hilsen på den lappen. Hva med å avslutte med en slags bord neders hvis du skjøner? :D Vanskelig å forklare. Uansett regner jeg med at du skal matche de til innbydelsene.
Arwen Skrevet 14. februar 2004 #5 Skrevet 14. februar 2004 Prøvde å finne den vi fikk men, men ser ut som om jeg kun har innbydelsen nå. Jeg tror jeg ville ha satt telefonnummeret til hotellet med små bokstaver nederst.
Chiquita Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2004 Nei, en hilsen fra "oss" er vel ikke nødvendig, nei. De skal matche inbydelsene, ja - samme papir (men kommer nok ikke til å få noe ekstra pynt utover det - vi har ganske "rene" innbydelser også) Men skal vi skrive på tlf.nr til hotellet, eller skal vi gi beskjed om at de skal gi beskjed til oss? Vi har reservert en god del rom til denne helgen, så kanskje er det da best at vi tar oss av bestillingene (om det da ikke blir nok å huske til oss alikevell - vi trenger vel ikke den ekstra "jobben" også) Skrive på nr til hotellet og samtidig be dem henvise til mitt navn ???? (Noen som forstår?? Føler jeg er HELT på viddene her) Altså: Drøm søtt ved xxx hotell 450,- pr.pers pr dgn i dobbeltrom 500,- pr. dgn i enkeltrom Frokost er inkludert Ved selvhushold: 200,- per person per dgn. i dbl.rom 300,- per dgn. i enkeltrom Gi beskjed til oss, så skal vi bestille for dere eller Drøm søtt ved xxx hotell 450,- pr.pers pr dgn i dobbeltrom 500,- pr. dgn i enkeltrom Frokost er inkludert Ved selvhushold: 200,- per person per dgn. i dbl.rom 300,- per dgn. i enkeltrom Hotellets telefonnummer er xx xx xx xx. Vis til Chiquitas navn når dere bestiller HJELP!!!!!
Arwen Skrevet 14. februar 2004 #7 Skrevet 14. februar 2004 Jeg ville tatt den siste, du har vel nok å tenke på hvis ikke du skal ordne hotell for alle også :D
Chiquita Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2004 Tusen takk for hjelpen så langt ¤Arwen¤. Jeg må vel legge fram forslaget for sambo 8som nå ligger og sover) :-? *klem* (flere forslag mottas fremdeles med takk, altså)
magnhild Skrevet 14. februar 2004 #9 Skrevet 14. februar 2004 Må si meg enig med arwen her... Synes den siste var best. Da har du 'fikset' overnatting, men har ikke noe mer ansvar for evernatting lengre. 8) det blir bra vet du!
Tari Skrevet 14. februar 2004 #10 Skrevet 14. februar 2004 Den siste hørtes veldig bra ut! Du har sikkert nok å gjøre om du ikke skal ordne overnatting også.
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #11 Skrevet 15. februar 2004 Enig med gjengen her, det var et godt forslag Arwen! Stilfullt og "rent" på en måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå