AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Leser så mye bra om mineralfoundationen fra Mineral Hygienics, men siden det er flere bloggere som skriver så gode omtaler om den blir jeg skeptisk. Er den virkelig så bra eller er de sponset? Noen her som har testet? Isåfall, hva er det med den som gjør den annerledes og så mye bedre enn andre mineralfoundations som du har prøvd før? Anonym poster: 24e63c5167dbd049816fceb5e1c365e6
Gjest mew12 Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Jeg syntes MH er helt fantastisk!! Brukte bare minerals før og de kan ikke sammenlignes. MH gir veldig fin finish. Stort pluss for at den er lett å legge og ikke klør på huden når man blir varm (slik som bare minerals). Jeg har fått mye mindre porer også etter at jeg byttet merke.
Gjest mew12 Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Glemte å legge til at jeg er SVÆRT kresen på foundation!!! Liker ikke de som blir for matte og huden min ser lett tørr ut med feil foundation..
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Jeg liker også mineral hygenics godt, men la den på hylla, for jeg fant desverre aldri helt en farge som passet meg 100%. Nå som jeg har blitt blitt brunere vil den kanskje passe meg dog, hmm. Tror jeg må ta den frem igjen ;-) Det som skiller mineral hygenics fra andre mineralfoundations jeg har prøvd (Tikei, ID, Everyday Minerals, Isadora, GloMinerals) er at denne ikke er så tørr i konsistensen - den er nesten litt kremete. Dermed legger den seg litt annerledes på huden, det blir nesten litt porselensfinish. Den har også bedre dekkevne (best å bare bruke litt og litt - for det kan lett bli for mye. Ikke så fint hvis man bruker alt for mye av denne, det kan bli litt kladdete). Alt i alt en veldig god mineralfoundation, hvis du finner riktig farge :-) Jeg vil riktignok ikke si at den er EKSTREMT mye bedre enn de andre jeg har prøvd, mer sånn akkurat hakket bedre. Håper det ga mening ;-) Anonym poster: c9304e7086441bc0aaa585a4ff6fd087
Gjest BabyBlue Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Jeg har den selv og er kjempefornøyd med formuleringen. Den er kremete og lett å legge med min sigma f8 round top kabuki, og sitter som støpt hele dagen, med unntak av nesevingene hvor den kan skli av litt. Dessverre er fargeutvalget noe knapt, men jeg tror nok de fleste med nordisk hud kan få et godt resultat av å kjøpe fairly light (cool/nøytral) og light (nøytral) for så å blande det sammen til den matcher hudtonen. For meg er fairly light litt for rosa når jeg er på mitt lyseste, men light hadde sikkert passet meg fint nå som jeg er litt mørkere i huden. Har bare ikke rotet meg til å bestille ennå... Den er også den mineralfoundationen som inneholder minst ingredienser av de på markedet, noe som gjør det lettere for de med acne prone hud å luke ut ingredienser de kan reagere på. Jeg reagerer ganske fort, men får aldri kviser av denne =) Siterer de andre som sier at de får porselenshud av denne, for den legger seg virkelig kjempefint og fyller opp porene på en mystisk måte.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Hva slags hud har dere? Jeg har en del uren hud og kan ikke bruke flytende foundation pga det da på en måte legger seg ned i porene. Vil denne allikevel bli bra på meg? Anonym poster: 24e63c5167dbd049816fceb5e1c365e6
Gjest mew12 Skrevet 27. juli 2012 #7 Skrevet 27. juli 2012 Det vil jeg tro! Jeg kjøpte startkitet med to foundationer og en kost. Kosten som følger med er knall å legge foundation med! Ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg har en hud som er veldig opp og ned. Kan være plettfri i en uke, for så å ja mye små kviser og underjordiske noen dager senere.. Denne fremhever hvertfall ikke porene, tvert imot. Jeg hadde ganske store porer etter å ha brukt bare minerals i mange år (skrekk og gru) når jeg begynte med mh. Vil på det varmeste anbefale å prøve ut denne hvertfall. Dyr er den heller ikke. Tror jeg betalte ca. 150 kr for dette startkitet og har det enda (hatt det to mnd. omtrent).
Gjest BabyBlue Skrevet 28. juli 2012 #8 Skrevet 28. juli 2012 Hva slags hud har dere? Jeg har en del uren hud og kan ikke bruke flytende foundation pga det da på en måte legger seg ned i porene. Vil denne allikevel bli bra på meg? Anonym poster: 24e63c5167dbd049816fceb5e1c365e6 Jeg har ikke uren hud lenger pga. en kur jeg gikk på, men jeg har acne prone hud som lett reagerer på fæle ingredienser, noe som KAN gi meg urenheter. Jeg har acne arr, både slike som gir meg rød pigmentering i huden og som gir søkk i hudens overflate, og synes denne gir en fin finish selv om den ikke dekker alt. Bruker en primer under for ekstra glatt påføring og holdbarhet.
Huldr@ Skrevet 28. juli 2012 #9 Skrevet 28. juli 2012 Vel, jeg synes at den er litt oppskrytt. Den er klart bedre enn Everyday minerals som blir kakete veldig fort (på meg), og den gjør meg ikke blank slik i.d gjør, men minuset er at den forsvinner dessverre like fort selv med både primer og setting-spray.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #10 Skrevet 28. juli 2012 Noen som vil hjelpe med fargevalg? Jeg bruker Cool 1 i Tikei; hva tilsvarer det i Mineral Hygenics? Eller kan noen evt. sammenligne farger med andre merker? På forhånd mange takk! Anonym poster: 8ca3530b39b5cc5374692334548dbf25
venus_ Skrevet 28. juli 2012 #11 Skrevet 28. juli 2012 Noen som vil hjelpe med fargevalg? Jeg bruker Cool 1 i Tikei; hva tilsvarer det i Mineral Hygenics? Eller kan noen evt. sammenligne farger med andre merker? På forhånd mange takk! Anonym poster: 8ca3530b39b5cc5374692334548dbf25 http://www.hildechristina.com/foundations-og-farger-oversikt Denne siden har hjelpt meg
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #12 Skrevet 28. juli 2012 http://www.hildechri...farger-oversikt Denne siden har hjelpt meg Supert, takk! Satser på en Fairly Light:) Anonym poster: 8ca3530b39b5cc5374692334548dbf25
Lovealii Skrevet 28. juli 2012 #13 Skrevet 28. juli 2012 Lillesøsteren min har den. Er helt fantastisk. Desverre for lys for meg
Scherbatsky Skrevet 28. juli 2012 #14 Skrevet 28. juli 2012 Herlig serie! Har byttet ut Bare Minerals som jeg ble allergisk mot med MH.
mariatherese Skrevet 30. juli 2012 #15 Skrevet 30. juli 2012 Noen som har prøvd det lille kitet med en kost og to bokser i forskjellige farger - og kan si ca hvor lenge en slik boks varer? Hvor mye produkt er det? Og hvor lang er leveringstiden fra MH?
mariatherese Skrevet 30. juli 2012 #16 Skrevet 30. juli 2012 Leste nå at en vanlig foundationboks er på 40 gram, mens hver av de små i de starter kit'ene er på 20 gram. Leveringstiden er jeg enda spent på
Gjest mew12 Skrevet 30. juli 2012 #17 Skrevet 30. juli 2012 ^ Jeg bestilte det kitet for i slutten av mai, da kom det etter fire dager faktisk!! Det har jeg enda, ikke brukt opp den ene en gang. Ganske drøy i bruk syntes jeg. Moren min bestilte det kitet i midten av juni, da tok det ca. en uke før hun fikk det. Leveringstiden varierer vel litt vil jeg tro, men alt i alt går det ganske raskt.
mariatherese Skrevet 30. juli 2012 #18 Skrevet 30. juli 2012 Wow! Fire dager er ikke værst. Jeg bestilte i natt, krysser fingrene for rask levering og rett farge.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #19 Skrevet 30. juli 2012 Leste nå at en vanlig foundationboks er på 40 gram, mens hver av de små i de starter kit'ene er på 20 gram. Leveringstiden er jeg enda spent på Æsj da, så var det dumt å bestille en full size i stedet for et mini starter kit. Men, 40 gram; er det ikke ekstremt mye? Sjekket den jeg har nå, og den er på 9 gram. Helt "vanlig" størrelse på boksen. Anonym poster: 8ca3530b39b5cc5374692334548dbf25
mariatherese Skrevet 30. juli 2012 #20 Skrevet 30. juli 2012 Sitat fra FAQ sidene deres: Q: How much product is each jar? A: Traditionally cosmetic products are measured/weighed by the amount of product in the actual container. Since the weight of our mineral weights can dramatically vary it makes it very difficult to give the weight of each color. Due to the popularity of the mineral makeup jar sizing system our measurements are given in this system to give a more accurate weight/volume of product in our jars. The Products and corresponding jar size are listed below! Starter Kits: 20 Gram JarsFoundation: 40 Gram JarFinishing Powder: 40 Gram JarEnhancers: 20 Gram JarBlush: 20 Gram JarEye Brow Powders: 7 Gram JarMulti-Tasker/Concealers: 20 Gram JarEye Shadows: 7 Gram Jar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå