Gå til innhold

Wallstickers :)

Lillah

Anbefalte innlegg

Hei! :-)

Har så smått tenkt å begynne å innrede barnerommet :) Noen som vet om plasser de selger wallstickers? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er lov med egenreklame men en av mine bedrifter har norges største butikk for denslags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er lov med egenreklame men en av mine bedrifter har norges største butikk for denslags :)

Reklamer litt, da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.veggfolie.no :) Og om du ønsker noe helt eget kan jeg sikkert få lagd det til deg. Vi selger veldig mye til barnerom kan du si. Mye navn, rim, regler, dekor med teddybjørner og alt mulig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.veggfolie.no :) Og om du ønsker noe helt eget kan jeg sikkert få lagd det til deg. Vi selger veldig mye til barnerom kan du si. Mye navn, rim, regler, dekor med teddybjørner og alt mulig :)

Tusen takk, da skal jeg gå inn å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden er litt rotete nå, driver og skal få lagd et annet menyoppsett siden det har blitt så mye motiver etterhvert. Er vel oppe i rundt 1700 motiv og 500 000 variasjoner av motiv, farge og størrelse.

Viktig å få frem at vi i motsetning til de fleste ellers faktisk lager og designer alt selv. Ergo kan du velge alle motiver i alle farger istedet for å være låst til det som måtte være på lager. Vi har også veldig mye på norsk, du kan lage egne tekster og motiv og vi kan lage i akkurat den størrelsen du måtte ønske

:)

All folie er lagd uten farlige stoffer (godkjent av norske veritas) og kan i teorien spises av et lite barn uten fare. Den er såpass tynn at den former seg etter overflaten slik at malt malerstrie også kan brukes som bakgrunn i motsetning til typer som trykkes på plast.

Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe sånne wallstickers på eBay til babyrommet! de har veldig fine ting der. Har kjøpt noe til soverommet vårt også og det sitter godt klistret fast. Jeg syns selv disse er veldig fine:

http://www.ebay.com/...=item3a74539e50

http://www.ebay.com/...=item3a745332db

De der er av veldig god kvalitet hvis de er orginale og ikke kinesiske kopier :) Vi har kjøpt et par design fra de i USA som vi har hatt på butikken vår pga etterspørsel. De er trykket på hvit folie istedet for fargeekte om det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er av veldig god kvalitet hvis de er orginale og ikke kinesiske kopier :) Vi har kjøpt et par design fra de i USA som vi har hatt på butikken vår pga etterspørsel. De er trykket på hvit folie istedet for fargeekte om det skulle ha noe å si.

Jeg syns de så veldig fine ut, og de var ikke så utrolig billige egentlig. Så jeg håper de er ekte!

Men takk for kommentaren! Tror jeg bare bestiller dem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg har bestilt en del fra ebay til gutterommet og lekekroken! Kjempefornøyd! Sist tror jeg at jeg betalte 40 kroner for et tog ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Viktig å få frem at vi i motsetning til de fleste ellers faktisk lager og designer alt selv. Ergo kan du velge alle motiver i alle farger istedet for å være låst til det som måtte være på lager. Vi har også veldig mye på norsk, du kan lage egne tekster og motiv og vi kan lage i akkurat den størrelsen du måtte ønske

:)

All folie er lagd uten farlige stoffer (godkjent av norske veritas) og kan i teorien spises av et lite barn uten fare. Den er såpass tynn at den former seg etter overflaten slik at malt malerstrie også kan brukes som bakgrunn i motsetning til typer som trykkes på plast.

To ting du kanskje kan svare meg på;

Jeg ønsker meg egentlig Flåklypa inspirert wallstickers. Er dette noe dere kan lage og/eller hva vil slik koste? Sånn ca? Sikkert litt avhengig av størrelse, men...

Og hvordan vil det være å sette wallstickers på gipsvegger tror du? Tenker når de skal av igjen om gipsen rett og slett følger med. Gips er jo noe skit egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting du kanskje kan svare meg på;

Jeg ønsker meg egentlig Flåklypa inspirert wallstickers. Er dette noe dere kan lage og/eller hva vil slik koste? Sånn ca? Sikkert litt avhengig av størrelse, men...

Og hvordan vil det være å sette wallstickers på gipsvegger tror du? Tenker når de skal av igjen om gipsen rett og slett følger med. Gips er jo noe skit egentlig!

vår type fungerer glimrende på.gips. vil ikke skade ved demontering. Er vel solgt 25 000 motiv hittill :)

Hva du tenker på da? ensfargede eller med trykk på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...