Gå til innhold

Hvor finne en bra nude strømpebukse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan jeg finne en nude strømpebukse (litt solbrun), som ikke glinser, og har lav denier slik at man ikke ser så godt at det er strømpebukse? :) <br /><br /> Anonym poster: e94491e5d5901e9e3e84aa02bd01756f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lindex har strømpebukser i 10 den (svært tynne), men jeg er ikke sikker på om de er halvblank eller matte, de er ikke "full glans", i alle fall. Jeg ville tatt turen innom :)

Lagt til: På nettsiden deres fant jeg halvblank i 10 den, og matt med åpen tå i 10 den.

Endret av Grønt blad
AnonymBruker
Skrevet

Lindex har strømpebukser i 10 den (svært tynne), men jeg er ikke sikker på om de er halvblank eller matte, de er ikke "full glans", i alle fall. Jeg ville tatt turen innom :)

Tusen takk! Skal sjekke det ut :) <br /><br /> Anonym poster: 87aba23a9f8c41062da93ab6deb20885

Skrevet

Finn et sted som selger Oroblu!

Prøv Oroblu Second Skin, den er 15 denier, og helt usynlig.

Ser ut som om du har foundation på bena, blir utrolig lekre av den, glinser ikke, men gjør underverker for bena!!

Enjoy,

Vantage

Skrevet

H&M sin egene, de er mine favoritter.

Med god elasitet.

Mange av de over her klarer jeg å ødelegge for jeg har litt negler, og de er sinnsykt stive.

De så slik ut før. Nå har de ikke striper på, og ligger ved sokker og strømpebukser .

007.jpg?w=225

Skrevet

Kult, strømpebukser med åpen tå! Det løser mange problemer :)

Gjest scorpius
Skrevet

H&M sin egene, de er mine favoritter.

Med god elasitet.

Mange av de over her klarer jeg å ødelegge for jeg har litt negler, og de er sinnsykt stive.

De så slik ut før. Nå har de ikke striper på, og ligger ved sokker og strømpebukser .

007.jpg?w=225

Leter også etter gode strømpebukser som ikke glinser, så disse skal jeg prøve. Har alltid unngått h&m sine mht. at jeg har trodd at de er av dårlig kvalitet...

Takk for tipset :)

Skrevet

Leter også etter gode strømpebukser som ikke glinser, så disse skal jeg prøve. Har alltid unngått h&m sine mht. at jeg har trodd at de er av dårlig kvalitet...

Takk for tipset :)

De ER i dårlig kvalitet. Jeg har tatt sånne strømper nye ut av pakka og de har hatt striper og sett ujevne ut. Etter en halvtime på siger den nedover så du får alt for mye strømper ved anklene og alt for lite ved skrittet. H&M har vel verdens dårligste strømper. :(

De du får på matbutikken er bedre.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg har nå det siste året ikke opplevd noe feil på de. Jeg trodde de skulle nuppe veldig, men de gjør ikke det heller.De kan skli litt, da bare vasker jeg den på 40-60 grader og alt er tipp topp igjen.

skrivefeil

Endret av Wonders
Skrevet

Jeg kjøpte en på Cubus for 2-3 år siden, og den har jeg brukt sånn 10 ganger uten at den revnet (har den enda). Enten har Cubus bra kvalitet på strømpebuksene sine, ellers er jeg ekstremt forsiktig :sjenert:

Skrevet (endret)

Prøv Uktights.com eller myitghts.com De har et kjempeutvalg, Har endt opp med å bare handle der.

Disse er min favoritter for tiden. Synes ikke og er myke å ha på.

tr_Capri-Tights_th.jpgor_Geo-8-Tights_th.jpg

Endret av bluesea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...