Cessa2 Skrevet 27. juli 2012 #1 Skrevet 27. juli 2012 Eller graverer dere bare forlovelsesringene på nytt?
Amens Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Vi kjøpt ikke forlovelses ringer i det hele tatt. Vi bestilte ringer med gravering og de ligger i kommoden og venter på den store dagen^_^
Pingting Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 Vi skal bruke forlovelsesringene som gifteringer. Graverer ikke noe i dem nå, venter med det til bryllupet.
Charleene Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Vi har kjøpt en ring til til meg og mannen får først ring om en uke (på bryllupsdagen altså ) Jeg fikk ønsket mitt oppfyllt mtp forlovelsesring, der den er en tynn diamantring (16 små diamanter etter hverandre), i hvitt gull som jeg kan ha gifteringen "oppå", altså i tillegg, så jeg slipper å bytte hånd, legge den vekk osv. Mange som har komentert at det er litt sånn "amerikansk tradisjon"... men det har jeg ikke tenkt så mye over
Gjest X-1 Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 Bruker klassisk giftering i gull som forlovelsesringer fram til vi gifter oss, de er allerede gravert med "din *navn*", men vi skal også få inngravert datoen seinere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå