Emma3 Skrevet 14. februar 2004 #1 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei! Er det nokon her som veit korleis eg kan komme i kontakt med omplasserte hundar i Bergen? Nokon her som har erfaringer derfrå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. februar 2004 #2 Del Skrevet 14. februar 2004 http://www.omplassering.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emanuelle Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 vet om en som heter Anne Søfteland( bor på søfteland) hun omplasserer hunder og alle slags dyr ( ikke katt) Har stått en del om henne i avisen fordi hun ofrer seg helt for dyrene :-) er ikke sikker men tror det heter omplassering vest, hvis ikke kan du jo sikkert få tak i tlf nummeret hennes i katalogen...lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Vi fikk omplasseringshund gjennom veterinæren. Hør på dyreklinikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. februar 2004 #5 Del Skrevet 17. februar 2004 www.dyrenett.no har også en del omplasseringsting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 17. februar 2004 Tusen takk for alle svara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diavian(ikke innlogget) Skrevet 18. februar 2004 #7 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er/var noe som het Fant som omplasserer hunder i Bergen. De får som regel inn hittehunder etc. Tror ho som dreiv på med det heter Irene Beyer eller noe. Jeg har hatt telefonnr til Fant og sånn tidligere...vi driver å rydder på kontoret så jeg skal se om jeg kommer over de papirene igjen og sende deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #8 Del Skrevet 18. februar 2004 Kunne du skrive det her om Fant, jeg ville også gjerne vite det. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 18. februar 2004 Har faktisk fått tak i nr til Fant omplassering av ein kompis, men det har berre ope på tirsdager og onsdager, så eg får ringe igjen om ei veke. Har nr, om det er nokon som vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 23. februar 2004 #10 Del Skrevet 23. februar 2004 Her er en til: http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4068...=45&simple=true Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå