AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Hei! Jeg har nå gått 1.året på vgs - MK. Skal begynne 2.året, men jeg har så lyst til å bytte til studiespesialiserende m/formgivingsfag. Jeg angrer på at jeg valgte MK, og skjønner ikke hvorfor jeg gikk det i det hele tatt. Er det noen mulighet eller smutthull for at jeg kan begynne på 2.året på studiespesialiserende m/formgivingsfag? Jeg er villig til å ta ekstra fag, om jeg kan det... Håper noen vet noe. Får ikke pratet med rådgiver enda pga ferie...<br /><br /> Anonym poster: a4d99accc88eea06ba39fc671fff5c94
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Den eneste muligheten er at du tar de allmennfagene du mangler fra vg1 (siden du har gått et år på yrkesfag)+ studieretningsfagene for vg1 formgivingsfag som privatist. Det er for sent dersom du ønsker å starte på vg2 formgiving nå til høsten, men du kan bruke det neste året på å ta disse fagene og begynne neste år (men da vil jeg heller råde deg til å ta vg1 formgiving dette året i stedet for å ta det som privatist). Anonym poster: ef63899695564eb91e56a95d4effdf76
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Obligatoriske programfag på studiespesialisering med formgiving er så vidt jeg kan huske visuelle kunstfag og design & arkitektur. Regner med du må ha disse fra vg1 før du kan begynne på vg2, siden detter er fag som følger deg alle tre årene. Vet ikke hva du har hatt av fellesfag på medier og kommunikasjon, men vil tro du også må ta noe mer av dette og da må du nok begynne på vg1 igjen. Anonym poster: 47129ab1617cda96b8acf7dbd8171f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå