Gjest Dagdrømmer Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har merket at iløpet av det siste året så har jeg knapt fått god kontakt med det motsatte kjønn, og jeg begynner nå å bli lei av å være singel nå som jeg er den eneste i omgangskretsen uten kjæreste. Jeg mistenker at den manglende oppmerksomheten skyldes at jeg rett og slett er litt kjedelig i personlighet, utseende og væremåte. Jeg er tyve år og ganske sjenert av meg, jeg bruker ganske lang tid på å få god kontakt med folk og stoler på svært få. Jeg sliter med depresjon og angst, det er mulig at det virker litt "synlig" på meg når jeg kommuniserer med andre. Allikevel er jeg ei jente som "alle" liker og jeg har mange venner. Dessverre så synes gutter aldri noe mer om meg enn bare vennskapelig, og jeg har nok mistet evnen min til å flørte og være litt mer frampå sammen med dem. Når det gjelder det ytre, så er jeg vel ganske "normal". Har halvlangt brunt hår, normalvektig kropp med små pupper og brede hofter/veltrent rumpe og ser litt eksotisk ut. Klær har jeg dessverre lite peiling på hva gutter/menn liker og jeg går som regel i jeans, buksetights og basisplagg. Jeg trenger virkelig noen råd for å bli mer sensuell og sexy til både hverdag og fest slik at jeg kan bli litt mer lagt merke til! Dette gjelder alt fra klesstil til hvordan jeg skal oppføre meg blant gutta.
Cuddlegirl Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 - Oppfør deg sexy, som i væremåte, smidig gange og myke bevegelser. - Ta på deg fint undertøy, og du vil med en gang føle deg ti ganger mer sexy enn om du ikke har det på. - Begynn og å tren. Ingenting er bedre som etter en god og svett treningsøkt. - Stå forann speilet rett før du legger deg og si til deg selv at du ER pen og sexy. Folk med selvtillit scorer tusen ganger høyere enn folk som ikke har selvtillit. - Bruk høye hæler, og ett par tettsittende jeans som får frem rumpa. - Småflørt, vær glad og smil! Ingenting er mer sexy enn folk med godt humør.
Gjest Dagdrømmer Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Men hvordan bør jeg oppføre meg blant gutta? Jeg synes det er veldig vanskelig å flørte og jeg finner liksom ikke på noe å si som kan fenge oppmerksomheten dems
Steinar40 Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Vil du ha kjæreste så bør du være hyggelig og ikke billig. Vise interesse er aldri feil. Ellers bør du oppføre deg normalt så du ikke gir andre feil inntrykk. Det er ikke smart i lengden. 3
Suzy Skrevet 27. juli 2012 #7 Skrevet 27. juli 2012 Men hvordan bør jeg oppføre meg blant gutta? Jeg synes det er veldig vanskelig å flørte og jeg finner liksom ikke på noe å si som kan fenge oppmerksomheten dems Vær blid - det slår alltid an. Smil og lytt og enhver fyr vil synes du er sympatisk. Å flørte er vel strengt tatt ikke mer komplisert enn å holde blikket litt lenger enn normalt når du får blikkontakt, søke blikkontakt ofte og smile. Og for all del - ikke overdriv. Å gå fra å være beskjeden til å ligge over nærmeste fyr med utringing ned til navelen er ikke kult
Gjest KateW Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 Øyekontakt, ikke glo inn i øynene på fyren, men se, og titt litt bort igjen. Smil. Lytt.
FrøkenDetektiv Skrevet 27. juli 2012 #9 Skrevet 27. juli 2012 Fremhev dine feminine sider, det er ofte dette som tiltrekker menn. Bruk en sensuell parfyme og ta på deg høye hæler en gang i blant. Personlighetsmessig er godt humør alltid en sikker vinner. Få folk til å le og vær lett på humoren selv, så vil du nok bli lagt merke til. :-)
Steinar40 Skrevet 27. juli 2012 #11 Skrevet 27. juli 2012 Fremhev dine feminine sider, det er ofte dette som tiltrekker menn. Bruk en sensuell parfyme og ta på deg høye hæler en gang i blant. Personlighetsmessig er godt humør alltid en sikker vinner. Få folk til å le og vær lett på humoren selv, så vil du nok bli lagt merke til. :-) Være feminin er viktig, ja. De fleste menn er jo tross alt mer eller mindre maskuline selv, og da er absolutt ikke noe som forbindes med maskulinitet attraktivt i ei kvinne.
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #12 Skrevet 27. juli 2012 Være feminin er viktig, ja. Så du mener feminint er sexy. Hva legger du i begrepet feminint?
Steinar40 Skrevet 27. juli 2012 #13 Skrevet 27. juli 2012 Så du mener feminint er sexy. Hva legger du i begrepet feminint? Feminin er å være så ulik et mannfolk som overhodet mulig.
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #14 Skrevet 27. juli 2012 Feminin er å være så ulik et mannfolk som overhodet mulig. Hva legger du i begrepet "ekte mannfolk"? Jeg vil ha spesifikasjon her. Det er interessant å vite hva folk mener er feminint og hva folk mener et ekte mannfolk er.
Steinar40 Skrevet 27. juli 2012 #15 Skrevet 27. juli 2012 Hva legger du i begrepet "ekte mannfolk"? Jeg vil ha spesifikasjon her. Det er interessant å vite hva folk mener er feminint og hva folk mener et ekte mannfolk er. hehe Et "ekte" mannfolk er vel da så ulik ei "ekte" kvinne som mulig Det går først og fremst på både utseendet og oppførsel. Og i mine øyne så bør det da altså være vesentlige forskjeller mellom kjønnene både når det gjelder utseende og oppførsel. Jeg syns rett og slett ikke at mannfolk er noe attraktive. Så enkelt er det hehe
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #16 Skrevet 27. juli 2012 hehe Et "ekte" mannfolk er vel da så ulik ei "ekte" kvinne som mulig Det går først og fremst på både utseendet og oppførsel. Nøyaktig hvilke forskjeller?
Steinar40 Skrevet 27. juli 2012 #17 Skrevet 27. juli 2012 Nøyaktig hvilke forskjeller? Alt som har med utseendet å gjøre som sagt. Jo mindre som er likt desto bedre er det. Når det gjelder oppførsel så er jeg gammeldags og foretrekker kvinner som har de tradisjonelle kvinnelige/feminine egenskapene. Om dette egentlig er natur eller kultur er ikke det viktigste. Det viktige er at hun har disse egenskapene. Ettersom jeg ikke akkurat har dem i noen større grad
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #18 Skrevet 27. juli 2012 Alt som har med utseendet å gjøre som sagt. Jo mindre som er likt desto bedre er det. Når det gjelder oppførsel så er jeg gammeldags og foretrekker kvinner som har de tradisjonelle kvinnelige/feminine egenskapene. Om dette egentlig er natur eller kultur er ikke det viktigste. Det viktige er at hun har disse egenskapene. Ettersom jeg ikke akkurat har dem i noen større grad Men _hva_ er forskjellene i utseende? Bortsett fra at damer helst ikke bør ha skjegg og penis? Hva er de tradisjonelle feminine egenskapene? (Du skrev i en annen tråd at den som fant opp at hjulskift var mannfolkarbeid skulle vært skutt. Ser du for deg en høygravid kvinne, kledd i kjoleforkle skifte dekk mens brøddeigen hever?)
Steinar40 Skrevet 27. juli 2012 #19 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Men _hva_ er forskjellene i utseende? Bortsett fra at damer helst ikke bør ha skjegg og penis? Hva er de tradisjonelle feminine egenskapene? (Du skrev i en annen tråd at den som fant opp at hjulskift var mannfolkarbeid skulle vært skutt. Ser du for deg en høygravid kvinne, kledd i kjoleforkle skifte dekk mens brøddeigen hever?) Jeg mener virkelig alt når det gjelder utseendet. Fra topp til tå. Jo mindre ei kvinne ser ut som en mann desto bedre er det. Og dette med hjulbytte er bare at jeg er så drittlei av å måtte gjøre det. For et land å bo i sånn sett! hehe Og ett eksempel på de feminine egenskapene vil være at hvis hun ønsker at vi skal være sosiale som par, så er det hun som organiserer det. Ikke jeg. Et annet eksempel er at hun ser på husholdningen som sitt domene; der hun er sjefen og har ansvaret. Som ikke betyr at jeg ikke kan hjelpe til med noe som måtte trenges. Endret 27. juli 2012 av Steinar40
Gjest Tidssone Skrevet 27. juli 2012 #20 Skrevet 27. juli 2012 Jeg mener virkelig alt når det gjelder utseendet. Fra topp til tå. Jo mindre ei kvinne ser ut som en mann desto bedre er det. Og dette med hjulbytte er bare at jeg er så drittlei av å måtte gjøre det. For et land å bo i sånn sett! hehe Og ett eksempel på de feminine egenskapene vil være at hvis hun ønsker at vi skal være sosiale som par, så er det hun som organiserer det. Ikke jeg. Et annet eksempel er at hun ser på husholdningen som sitt domene; der hun er sjefen og har ansvaret. Som ikke betyr at jeg ikke kan hjelpe til med noe som måtte trenges. Og når er du sjefen/har ansvaret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå