VanDeKamp Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Jeg kan bare ikke fatte hvorfor i all verden er Vamp så populære? Alle sangene høres jo helt like ut. Melodiene er grenseløst kjedelige og tekstene er bare vrøvl uten mening: Men hvis eg ser en liten fuggel som fyker lavt på gyldne vinger Da plukk eg han ner Med mine hender Uansett hvor lavt en fugl flyr, så kan/skal man ikke plukke de ned 1
Cho Kon It Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Sannsynligvis fordi folk har forskjellig smak? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor noen ikke kan skjønne at bare fordi de selv synes noe er rævva så vil ikke det si at alle andre gjør det..
Aldrisur Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Unnskyld OT, men jeg trodde du var litt dårlig i norsk rettskriving og mente: "Hvorfor er Vampen så populær"?
VanDeKamp Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2012 Jeg liker vamp. Hva er det med dem som gjør at du like de bedre enn andre folk-band? Vamp har jo en massiv fanskare virker det som Unnskyld OT, men jeg trodde du var litt dårlig i norsk rettskriving og mente: "Hvorfor er Vampen så populær"? Nei, uff! En sånn tråd hadde jeg aldri opprettet. Det hadde ikke vært noe hyggelig. Og jeg kjenner ikke Vampen nok til å vite om jeg liker eller ikke liker henne
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Kom med noen andre folkeband da. Jeg er ikke en musikkelsker. Men når jeg hører noe som jeg liker, så liker jeg det. Ikke min feil at det er Vamp som spilles. Liker egentlig veldig mye musikk bare jeg får hørt den.
Hvitløk Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Jeg liker Vamp. Tror det er noe med felespillingen og haugesundsdialekten.
Aldrisur Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Hva er det med dem som gjør at du like de bedre enn andre folk-band? Vamp har jo en massiv fanskare virker det som Nei, uff! En sånn tråd hadde jeg aldri opprettet. Det hadde ikke vært noe hyggelig. Og jeg kjenner ikke Vampen nok til å vite om jeg liker eller ikke liker henne Nei, det er jeg helt sikker på at du ikke hadde gjort. Jeg ble bare litt fjasete et øyeblikk her, unnskyld. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Jeg liker Vamp. Synes mange av tekstene har veldig gode språkbilder. Anonym poster: bc5f1ab4002cac7b606736cbd69e355c
Noteknekk Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Jeg liker også Vamp. Syns sangene er fine og stemningsfulle. Og som posteren over meg skriver så liker jeg språkbildene de bruker.
VanDeKamp Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2012 Kom med noen andre folkeband da. Jeg er ikke en musikkelsker. Men når jeg hører noe som jeg liker, så liker jeg det. Ikke min feil at det er Vamp som spilles. Liker egentlig veldig mye musikk bare jeg får hørt den. Jeg vet ikke om noen andre norske folkeband, for Vamp tar all æren. Men det står jo stadig at de er best i sjangeren så det må jo være noen andre et eller annet sted
Inger88 Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Jeg liker noe av vamp, bla tirna noir og månemannen, og noen av sangene liker jeg ikke. Vet ikke hvorfor jeg liker dem, men månemannen er ganske fengende og tirna noir er vakker.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 26. juli 2012 #14 Skrevet 26. juli 2012 jeg liker også Vamp. Ikke så mye at jeg kjøper albumene, men spilles det er sted så tenker jeg at det er fin musikk
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #15 Skrevet 26. juli 2012 Jeg vet ikke om noen andre norske folkeband, for Vamp tar all æren. Men det står jo stadig at de er best i sjangeren så det må jo være noen andre et eller annet sted Men sånn er det jo med all musikk? Det er alltid noen som sitter øverst på tronen og i en eller annen garasje et sted så er DET knallbandet som ingen har hørt noe om. 1
Niennas Skrevet 26. juli 2012 #16 Skrevet 26. juli 2012 Liker veldig godt Vamp! synes de er litt mer "rocka" enn typisk folkemusikk, og det liker jeg veldig godt. Er også veldig glad i Gåte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå