Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2004 #1 Skrevet 14. februar 2004 Jeg har et problem. En nær kamerat av kjæresten min gjør meg veldig usikker. I begynnelsen pratet vi ikke stort, men etterhvert løsnet det, og etter det har jeg nesten sett ham oftere enn kjæresten min. Jeg tror ikke han har noe problem med det, men når jeg stopper opp og tenker på det, plager det meg. På et tidspunkt fikk kameraten det for seg at jeg hadde følelser for han. Jeg vet ikke helt hvordan det skjedde, men etterhvert innbilte jeg meg også om det. Så ble det pinlig å møtes, etc. Det er vanskelig. Jeg skjønner nå at det må ligge et annet sted enn hos kameraten. Kanskje et ønske om å kjenne kjæresten min bedre. Men kameraten er fortsatt overbevist om at det ligger noe mellom oss. Og det plager meg. For jeg er ganske sikker på at det ikke gjør det. Er så glad i kjæresten min, og vil ikke ødelegge noe. Men skjønner ikke hvordan jeg skal få løsnet opp i stemningen.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. februar 2004 #2 Skrevet 14. februar 2004 Kanskje det er et håp fra kameraten sin side at du skal være mer interessert enn du er. Tror kanskje jeg ville dratt meg vekk fra kameraten litt, for å få tingene litt på avstand.
Gjest Samme gjest Skrevet 14. februar 2004 #3 Skrevet 14. februar 2004 Jeg burde det. Men hvorfor er jeg så usikker og forvirra hver gang de tilbringer tid sammen? En paranoid side av meg sier at kameraten hans kniver litt om oppmerksomheten til kjæresten min, og derfor vil distrahere meg til seg. (Høres helt vilt ut, men sånn tenker jeg..)
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2004 #4 Skrevet 14. februar 2004 Løsnet opp? Fortell hvordan du føler det...Deretter unngår du han for fremtiden! Det er jo ikke din kamerat, det er kjæresten din sin........... Helt uten erfaring eller???????? Pur ung? Burde vel fortelle kjæresten det også............ Uansett, åpenhet og deretter ignorering burde løse dette såkalte problemet............
Gjest gotthard Skrevet 14. februar 2004 #5 Skrevet 14. februar 2004 jeg stolte på kammeratene minne en gang i tiden , jeg stolte også på xn min...... nå bor jeg alene med ungen som jeg har med xn min og håper den ungen virkelig er min.... enkelte folk bryr seg ikke så mye om et langt vennskap om de kan få seg litt , så se opp det kan hvære at han er ute etter noe mere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå