Gå til innhold

Den Personlige FunFact-tråden

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

stillevann; mange med hjerteformet livmor kan helt fint føde vaginalt, men det kan være vanskeligere å fullføre et svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

# 1 - Jeg lærte å lese ved hjelp av Donald Duck (var 4-5 år). Elsket å bli lest Donald for, og lærte meg historiene utenat - og på ett eller annet vis klarte jeg derfra å dekode alfabetet og forstå ord.

# 2 - Min første datamaskin var en commodore 64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille vann

stillevann; mange med hjerteformet livmor kan helt fint føde vaginalt, men det kan være vanskeligere å fullføre et svangerskap.

Da har de ikke så hjerteformet som meg, for jeg har tatt to keisersnitt pga. akkurat det. De siste månedene lå de kun i tverrleie fordi det var umulig for de å snu seg, så det er vel et ganske "bredt" hjerte vil jeg tro...

Endret av Stille vann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#27: jeg har aldri røykt, drukket alkohol, kaffe, prøvd snus eller narkotiske rusmidler. Egentlig drikker jeg ikke cola engang, men akkurat der hender det at jeg glemmer meg.

Jeg har aldri gjort det jeg heller. ( uthevede ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer alltid å skade meg i løpet av en ferietur. slår aldri feil! og jeg er minst 3 turer innom legevakta i løpet av et år for jeg er så uheldig og skader meg hele tiden..

Og jeg har knekkelyder i hele kroppen.

Jeg kan plystre med nesa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av te, og blir skikkelig grinete hvis jeg ikke får gjennomføre mitt daglige terituale!

Om morgenen MÅ jeg ha en kopp med Lipton Yellow Label med sukker. Utover dagen drikker jeg diverse fruktteer, helst i løsvekt eller fra London Fruit & Herb Company. På kvelden må jeg ha en kopp kamillete, ellers har jeg ikke sjans til å sovne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker first price ost på knekkebrødet men ikke andre oster. Liker heller ikke ost på brødskiva utenom toast. Liker ost på taco og pizza, men ikke i skiver i f.eks baguette.

Jess! Ikke bare meg!!

#7. jeg liker ikke ost, annet enn smeltet. Brunost går fint, og noen smøreoster.

#8. Jeg føler et nærvær av farmor hver dag, selv om ho har vært død siden -94.

#9. Har alrdi prøvd et narkotisk stoff.

#10. Drikker ikke kaffe, og drikker helst ikke noe varmt på sommeren. Blir for en eller annen grunn feil...

#11. Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av te, og blir skikkelig grinete hvis jeg ikke får gjennomføre mitt daglige terituale!

Om morgenen MÅ jeg ha en kopp med Lipton Yellow Label med sukker. Utover dagen drikker jeg diverse fruktteer, helst i løsvekt eller fra London Fruit & Herb Company. På kvelden må jeg ha en kopp kamillete, ellers har jeg ikke sjans til å sovne.

:fnise: Jeg også!

#1 Jeg har fremdeles et arr på armen etter at lillebroren min bet meg da jeg var 6 og han 3.

#2 Jeg faller veldig ut av samtaler og svarer ofte på noe helt annet enn det som ble spurt om

#3 Jeg hatet roomien min og kjæresten til tider :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de ikke så hjerteformet som meg, for jeg har tatt to keisersnitt pga. akkurat det. De siste månedene lå de kun i tverrleie fordi det var umulig for de å snu seg, så det er vel et ganske "bredt" hjerte vil jeg tro...

ja, tverrleie er vanlig. Det er et interessant fenomen, godt det har gått greit for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

#1 - Jeg kan (fremdeles) stå med strake ben og legge håndflatene på gulvet helt inntil tærne mine.

#2 - En av mine beste venner er fast inventar på Kapitals liste over Norges 100 rikeste.

#3 - Jeg har danset med Eldar Vågan.

#4 - Jeg var en av de aller første kvinner innen mitt felt.

#5 - Jeg elsker opera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Og så det jeg glemte da.....

#6 - Jeg er ikke glad i edderkopper ! (Alle andre insekter er ok, men ikke edderkopper :haar: )

#7 - En av mine katter ventet sta og trofast på hjelpesenteret i mer enn et helt år på at jeg skulle komme tilbake og hente ham. Ingen andre enn meg skulle han ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1 Jeg trodde frem til jeg var rundt 20 år at alle hadde delt drøvel. Jeg har nemlig delt drøvel selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1 Jeg er blitt uprovosert løpt ned av en ku, sparket i magen av en hest så jeg lå besvimt i nesten to minutter, stanget av en sau og delvis angrepet av en rottweiler. Likevel elsker jeg dyr, dum som jeg er.

#2 Jeg kan bevege på nesa på en utrolig teit måte, hvor jeg flytter annethvert nesebor ned og opp. Vet kun om én annen som kan det samme. Ikke at det akkurat er en stor bragd å skryte av.

Midlertidig videosnutt av kunsten: http://smg.photobuck...30812kl1330.mp4

#3 Jeg blir så å si aldri sint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#2 Jeg har 5 NM-medaljer, 1 gull, 2 sølv og 2 bronse. Pluss en haug av andre medaler i regions-, krets- og lokalmesterskap.

#3 Den første medaljen jeg fikk innen "min idrett" var bronse i NM.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

#1 Jeg vet hvem drømmekvinnen er, men kan aldri gjøre henne lykkelig.

Fordi? ( Det er ok. Håper det ordner seg )

Funfacts #3 Jeg har stort sett bare jævlige drømmer hver natt. (Når jeg endelig sover..)

Endret av Urr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Fordi?

...

Det er mellom meg og henne. Beklager.

#2 Jeg kan "knekke" store deler av kroppen min, enkelte deler så ofte jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#14 jeg har en lei tendens til å besvime når jeg er sliten (går lang tid mellom hver gang nå, siden jeg har lært å holde det i sjakk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jess! Ikke bare meg!!

#7. jeg liker ikke ost, annet enn smeltet. Brunost går fint, og noen smøreoster.

#8. Jeg føler et nærvær av farmor hver dag, selv om ho har vært død siden -94.

#9. Har alrdi prøvd et narkotisk stoff.

#10. Drikker ikke kaffe, og drikker helst ikke noe varmt på sommeren. Blir for en eller annen grunn feil...

#11. Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min.

Jeg syns smelta ost er forferdelig. :fnise:

Stekt går greit men ikke når det er en lysegul seig masse. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...