Gå til innhold

Den Personlige FunFact-tråden


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Artig tråd!

#1: Eg kan gå ned i spagaten, utan oppvarming.

#2: Eg drikk ikkje kaffi eller alkohol.

#3: Er avhengig av rutiner og av og gjera daglege gjeremål i ei spesiell rekkefølge.

#4: Eg likar ikkje middag. Verken maten eller tidspunktet på dagen.

#5: Alle fortennene mine i overkjeven er av porselen.

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

6. Jeg har stått med armen, helt opp til skulderen, i rumpa på ei ku flere enn èn gang.

7. når jeg hører lyder bak meg så beveger ørene mine seg bakover helt av seg selv

8. jeg kan isolere musklene i øyenbrynene og ørene så jeg kan løfte/ vifte på ett av gangen.

9. da jeg gikk i barnehagen hadde jeg et hemmelig gjemmested der jeg gjemte hammere, sager, kniver og sakser til den dagen jeg skulle bryte ut alle barna i barnehagen. Tok over et år før våpensamlingen min ble oppdaget.

10. Da jeg gikk på barne/ungdomsskolen så fant jeg og to kompiser en ruin i skogen over skolen, som vi gjorde til klubbhus der vi hadde askebeger og røyk, og noen flasker øl og blader. Det eksisterer ennå, og hver gang en av oss er hjemme så stikker vi innom klubbhuset og legger igjen en sigarett og en øl eller noe annet fint til nestemann og skriver en hilsen til de andre i klubboka. Første notatet i den er fra den dagen vi la boka der for 14-15 år siden og jeg tror det siste notatet er mitt fra jula :hjerter_rundt:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. Jeg har stått med armen, helt opp til skulderen, i rumpa på ei ku flere enn èn gang.

7. når jeg hører lyder bak meg så beveger ørene mine seg bakover helt av seg selv

8. jeg kan isolere musklene i øyenbrynene og ørene så jeg kan løfte/ vifte på ett av gangen.

9. da jeg gikk i barnehagen hadde jeg et hemmelig gjemmested der jeg gjemte hammere, sager, kniver og sakser til den dagen jeg skulle bryte ut alle barna i barnehagen. Tok over et år før våpensamlingen min ble oppdaget.

10. Da jeg gikk på barne/ungdomsskolen så fant jeg og to kompiser en ruin i skogen over skolen, som vi gjorde til klubbhus der vi hadde askebeger og røyk, og noen flasker øl og blader. Det eksisterer ennå, og hver gang en av oss er hjemme så stikker vi innom klubbhuset og legger igjen en sigarett og en øl eller noe annet fint til nestemann og skriver en hilsen til de andre i klubboka. Første notatet i den er fra den dagen vi la boka der for 14-15 år siden og jeg tror det siste notatet er mitt fra jula :hjerter_rundt:

Å, det siste der hørtes veldig koselig ut! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#6 - Jeg har lavt stoffskifte.

#7 - Jeg elsker å lese bøker om og om igjen. Noen bøker blir jeg aldri lei, og jeg kan fint lese dem over 20 ganger. De gir meg den samme gode følelsen gang på gang :hjertesmil:

#8 - Jeg er skikkelig mamma- og pappadalt, og har aldri hatt en ungdomsfase der jeg hater foreldrene mine, eller synes de er teite.

#9 - Det mest tissatrengte jeg noen gang har vært var ute i ørkenen et sted i Egypt, men det var heldigvis en slags do i beduinleiren vi kom til. En slags.. :P

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#14: jeg bruker alt for mye penger på biler

#15: jeg har hatt alt for mange biler

#16: På det meste har jeg hatt 10 biler samtidig, det sier seg selv st ikke alle var registrerte.

#17: jeg er mazda-idiot

#18: jeg har hatt en rosa bil

#19: jeg liker biler bedre enn mennesker

#20: det lengste jeg har eid en bil er 7 år. Den var aldri i kjørbar stand mens jeg hadde den. Idag er den eid av en venn og like god som da den var ny i 1985.

#21: det korteste jeg har eid en bil er 12 timer. Det var tiden det tok med fra å få den registrert på meg til å totalknuse den.

Endret av SidFernwilter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leopard

#21: det korteste jeg har eid en bil er 12 timer. Det var tiden det tok med fra å få den registrert på meg til å totalknuse den.

Hva var bakgrunnen for dette?

#6 Jeg har sansen for interiørstiler med innslag av retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var bakgrunnen for dette?

#6 Jeg har sansen for interiørstiler med innslag av retro

Ung og dum med masse sportsbil under ræven og null respekt for fysikkens lover. Dovrefjell, midt på natten og regnvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#8: Kjørte meg av på motorsykkel da jeg hadde øvelseskjøring i kjøregård,sykkelen for

en vei,jeg en annen,kjørelæreren ilte til som ett lyn, ikke for å se hvordan det gikk med

meg,men hvordan det sto til med sykkelen :glare:

#9: Hadde en jobb tidligere hvor jeg var i kontakt med mange millioner i kontanter

i både norsk og utenlandsk valuta på daglig basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1. Jeg gikk første gang på 1 årsdagen min.

#2. Jeg har vært med på å ta en verdensrekord.

#3. Jeg har gått på glødende kull.

#4. Han ene læreren fra folkehøgskolen har hatt samme sengtøy som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg kan snu tunga mi på høykant både mot venstre og høyre, snu den opp-ned begge veier, og rulle den.

2. Jeg er redd for å følge drømmene mine, fordi det er stor sjanse for at jeg ikke kommer til å tjene nok til at jeg kan leve av dem.

3. Jeg er veldig skolelei, og har ikke åpnet en eneste bok i hele sommer, selv om jeg har eksamen om noen få uker.

4. Jeg har ikke hatt mensen siden mars, men har enda ikke vært hos legen for å finne ut hva som er grunnen til det.

Edit; skrivefeil

Endret av Antheia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

1. Jeg kan snu tunga mi på høykant både mot venstre og høyre, snu den opp-ned begge veier, og rulle den.

2. Jeg er redd for å følge drømmene mine, fordi det er stor sjanse for at jeg ikke kommer til å tjene nok til an jeg kan leve av dem.

3. Jeg er veldig skolelei, og har ikke åpnet en eneste bok i hele sommer, selv om jeg har eksamen om noen få uker.

4. Jeg har ikke hatt mensen siden mars, men har enda ikke vært hhos legen for å finne ut hva som er grunnen til det.

Da kom jeg på en til!

#10. Jeg klarer ikke å gjøre noe med tungen, ikke en gang krølle den. Noe jeg vet mange klarer. Ikke det at det gjør noe da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjå her Gunvald!

# 3 Har kjørt 436 forskjellige kjøretøy i min karriere

# 4 Det finnes 3 typer kjøretøy i Norge som jeg ikke har kompetanse til å kjøre

# 5 Jeg spiser altfor ofte på MacDonalds, å lage skikkelig middag for 1 pers er bare deprimerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Bud!

#22: jeg har førerbevis for BECE, diverse truck-klasser, utrykkningskjøretøy og enkelte anleggsmaskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Jeg kjører et kjøretøy med påbygg det kun finnes 3 av i Norge i sin verisjon, 6 eller 7 totalt. (Men man trenger ikke noe mer enn C-lappen for å kjøre det da :P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

#10 - Jeg har aldre hatt hull i tennene

#11 - Aldri tatt et eneste trekk av en røyk. Ikke fordi jeg er så englebarn, men fordi jeg aldri har følt behovet.

#12 - Kjenner huleboerkvinnen i meg komme frem hver gang jeg ser fotball :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, kom på mer inspirert av Alyah.

#13 - Jeg liker ikke syltetøy, milkshake, dressinger, sjokoladepålegg, bløtkake, oreos, smash og mye annet som nesten alle andre synes er kjempegodt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smash

Er det mulig???

4. Mitt kaloriinntak sank betraktelig den gangen Smash ble fjernet fra smågodthyllene. Er usikker på om jeg er glad eller lei meg for at det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...