Gå til innhold

Den Personlige FunFact-tråden

Anbefalte innlegg

# 2

Jeg har kjørt ned 80 meter med stakittgjerde på en kirkegård ei natt og bygd det opp igjen på en halvtime.

I dag, 7 år etter, står gjerdet fortsatt urørt.

Vil tro vi holder verdensrekorden i kirkegårdgjerdebygging.

Endret av Bud
  • Liker 4

Fortsetter under...

3. Spiser fortere enn alle jeg har møtt. Jeg gjør ikke konkurranse ut av det, men jeg har bare en vane for å spise fort.

4. Aldri hatt hull i tennene

5. Lidenskaplig Brann-supporter, og gikk glipp av første gullet dems på 44 år. Tjuagutten var på feltøvelse med ag3 i skauen. Takker befalet for at vi bare hadde rødplast den uken..

6. Kan alle hovedstedene i verden utenom noen i karibien og stillehavet

#1 Har gått på landbrukskole og både tatt imot nyfødte lam og melka kuer.

#2 Jeg har drukket hestemelk (melka ned i en kopp og drakk) Veldig godt faktisk :)

#3 Jeg kan synge Lille Petter Edderkopp på islandsk.

#4 Når jeg kjører bil med manuelt gir låser det venstre kneet mitt seg og jeg må sparke det løs igjen

Gjest Candy Pie

1# Jeg spiser KUN av plast og papp bestikk. Kan ikke ha metall i kjeften. Fryktelig ubehagelig

2# Jeg har aldri røyket eller snuset

3# Jeg er redd for spøkelser

4# Jeg sluttet å spise kjøtt da jeg var 7 år pga jeg var glad i dyr

5# Jeg har aldri sett en hel episode av gossip girl, frustrerte fruer eller Dexter

6# Jeg er avhengig av sukkerfri brus, går heller noen timer uten å drikke enn å ta noe annet.

#1 Det første ordet jeg sa var "pappa".

#2 Jeg har flere ganger opplevd å få deja vu, og noen ganger er jeg sanndrømt (bare om småting :kosteskaft: )

#3 Jeg liker ikke, og har aldri likt, rødt godteri! :riste:

#4 Jeg blir veeeeldig lett betatt av kjekke menn :strix:

1 Jeg har fått lapdance av Terje Schrøder (hysterisk morsomt og fullstendig u sexy)

2 Jeg sier ”knall i padden” hele tiden som betyr liv/ røre, kjempegreier, kult.

3 Mitt andre yndlings utrykk er ”jeg har det som fisken i egget” som ikke gir noe logisk mening, men jeg mener at jeg har det trykt og godt.

4 Jeg vedder om alt og ingenting, sjelden penger involvert men det har ført meg opp i situasjoner som å gå en hel dag med dykke svømmeføtter og klovnenese, eller å klippe håret mitt med klippemaskinen innstilt på 4mm kort.

5 jeg ble født med ravn svart hår, da jeg gjekk i 1 klasse hadde håret blitt blondt, og da jeg gjekk i 4 klasse hadde jeg endelig fått den hårfargen jeg opprinnelig har i dag som er brunt

• Liker 1

Annonse

Annonse

#1 Jeg ble operert for skjeløydhet mindre enn en mnd før jeg fylte to år.

#2 Mitt første hele gode år på skolen var i 3.klasse på VGS

#3 Jeg var den som stort sett ble ferdig med diverse oppgaver først på skolen, og fungerte som hjelp for de andre elevene.

#4 Den plassen jeg har følt meg virkelig hjemme for første gang, er London.

Annonse

# 1 jeg er venstrehendt

# 2 jeg har farget håret mitt siden jeg gikk i 7 klasse, og vet ikke lenger hvordan min ekte farge er

# 3 Jeg er livredd edderkopper

# 4 jeg har vært alvorlig deprimert

# 5 jeg har bekymringsangst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...