Gjest Bud Skrevet 27. juli 2012 #41 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) # 2 Jeg har kjørt ned 80 meter med stakittgjerde på en kirkegård ei natt og bygd det opp igjen på en halvtime. I dag, 7 år etter, står gjerdet fortsatt urørt. Vil tro vi holder verdensrekorden i kirkegårdgjerdebygging. Endret 27. juli 2012 av Bud 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 27. juli 2012 #42 Del Skrevet 27. juli 2012 3. Spiser fortere enn alle jeg har møtt. Jeg gjør ikke konkurranse ut av det, men jeg har bare en vane for å spise fort. 4. Aldri hatt hull i tennene 5. Lidenskaplig Brann-supporter, og gikk glipp av første gullet dems på 44 år. Tjuagutten var på feltøvelse med ag3 i skauen. Takker befalet for at vi bare hadde rødplast den uken.. 6. Kan alle hovedstedene i verden utenom noen i karibien og stillehavet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 27. juli 2012 #43 Del Skrevet 27. juli 2012 #1 Har gått på landbrukskole og både tatt imot nyfødte lam og melka kuer. #2 Jeg har drukket hestemelk (melka ned i en kopp og drakk) Veldig godt faktisk #3 Jeg kan synge Lille Petter Edderkopp på islandsk. #4 Når jeg kjører bil med manuelt gir låser det venstre kneet mitt seg og jeg må sparke det løs igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 27. juli 2012 #44 Del Skrevet 27. juli 2012 1# Jeg spiser KUN av plast og papp bestikk. Kan ikke ha metall i kjeften. Fryktelig ubehagelig 2# Jeg har aldri røyket eller snuset 3# Jeg er redd for spøkelser 4# Jeg sluttet å spise kjøtt da jeg var 7 år pga jeg var glad i dyr 5# Jeg har aldri sett en hel episode av gossip girl, frustrerte fruer eller Dexter 6# Jeg er avhengig av sukkerfri brus, går heller noen timer uten å drikke enn å ta noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Belacqua Skrevet 27. juli 2012 #45 Del Skrevet 27. juli 2012 #1 Det første ordet jeg sa var "pappa". #2 Jeg har flere ganger opplevd å få deja vu, og noen ganger er jeg sanndrømt (bare om småting ) #3 Jeg liker ikke, og har aldri likt, rødt godteri! #4 Jeg blir veeeeldig lett betatt av kjekke menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 28. juli 2012 #46 Del Skrevet 28. juli 2012 1 Jeg har fått lapdance av Terje Schrøder (hysterisk morsomt og fullstendig u sexy) 2 Jeg sier ”knall i padden” hele tiden som betyr liv/ røre, kjempegreier, kult. 3 Mitt andre yndlings utrykk er ”jeg har det som fisken i egget” som ikke gir noe logisk mening, men jeg mener at jeg har det trykt og godt. 4 Jeg vedder om alt og ingenting, sjelden penger involvert men det har ført meg opp i situasjoner som å gå en hel dag med dykke svømmeføtter og klovnenese, eller å klippe håret mitt med klippemaskinen innstilt på 4mm kort. 5 jeg ble født med ravn svart hår, da jeg gjekk i 1 klasse hadde håret blitt blondt, og da jeg gjekk i 4 klasse hadde jeg endelig fått den hårfargen jeg opprinnelig har i dag som er brunt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #47 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) #8: jeg hater å sloss Endret 26. januar 2022 av SidFernwilter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juli 2012 #48 Del Skrevet 28. juli 2012 #3. Jeg kan knyte en knute på en morellstilk, inni munnen (med munnen lukket), på null komma niks! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #49 Del Skrevet 28. juli 2012 #3. Jeg kan knyte en knute på en morellstilk, inni munnen (med munnen lukket), på null komma niks! Næ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juli 2012 #50 Del Skrevet 28. juli 2012 Næ! Mhm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #51 Del Skrevet 28. juli 2012 Funfacts #1: Jeg har blitt fridd til 2 ganger før jeg ble 11 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #52 Del Skrevet 28. juli 2012 # 1: Jeg elsker Assassins Creed. Kan gjerne spille i flere timer. # 2: Sitter i kassa på jobb, nesten heeele tida. # 3: Jeg blir flau av egentlig alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #53 Del Skrevet 28. juli 2012 #9: frem til jeg var 18 hadde jeg hår ned forbi skuldrene, ofte i hestehale. Med puddelkrøller og tilhørende sort skinnjakke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leopard Skrevet 28. juli 2012 #54 Del Skrevet 28. juli 2012 #1 Jeg måtte lete etter nummertegnet på tastaturet mitt. #2 Jeg husker ofte drømmene mine, og de kan til tider være svært detaljert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 28. juli 2012 #55 Del Skrevet 28. juli 2012 #3: Bodde 1 år oppe i indre Troms i forbindelse med førstegangstjeneste,kunne ha dimittert første dag pga. dårlig syn,men valgte å utføre pliktåret mitt,aldri angret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. juli 2012 #56 Del Skrevet 28. juli 2012 #1 Jeg ble operert for skjeløydhet mindre enn en mnd før jeg fylte to år. #2 Mitt første hele gode år på skolen var i 3.klasse på VGS #3 Jeg var den som stort sett ble ferdig med diverse oppgaver først på skolen, og fungerte som hjelp for de andre elevene. #4 Den plassen jeg har følt meg virkelig hjemme for første gang, er London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. juli 2012 #57 Del Skrevet 28. juli 2012 # 1 jeg er venstrehendt # 2 jeg har farget håret mitt siden jeg gikk i 7 klasse, og vet ikke lenger hvordan min ekte farge er # 3 Jeg er livredd edderkopper # 4 jeg har vært alvorlig deprimert # 5 jeg har bekymringsangst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 28. juli 2012 #58 Del Skrevet 28. juli 2012 # 3 Har manboobs 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juli 2012 #59 Del Skrevet 28. juli 2012 #6 (tror jeg at jeg har kommet til) Drømmer om å ha en "Noahs ark" hjemme når jeg får stort hus. Vil ha alle dyr (ikke insekter og kryp/reptiler). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juli 2012 #60 Del Skrevet 28. juli 2012 #7 Jeg har stor intimsone. Fikser ikke at folk er for nærme meg. Spesielt folk jeg ikke kjenner, og liker ikke å bli tatt på av folk jeg ikke kjenner eller bekjente eller sånne ting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå