Gå til innhold

Den Personlige FunFact-tråden

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På et sært vis er jeg i familie med Fred Olsen og det dynastiet der. Så jeg føler jeg kan breie meg litt ekstra nede ved Oslo S når jeg spaserer i "familiegaten". Hahaha!

Familien stammer fra Tyskland og hadde et småfancy navn, før det et sted på veien ble forkortet ned. Etternavnet er ikke typisk norsk i hvert fall.

Jeg hadde den offesielle banerekorden på min hjemmeklubb i et helt år før en knallgod junior tok den fra meg.

Min personlige rekord på en fullverdig 18-hullsbane er akkurat på par.

I lag med min tvillingbror der vi slo annethvert slag på samme golfballen i en golfkonkurranse endte vi på to slag under banens par fra hvit tee. Dvs at vi internasjonalt sett spilte til et profesjonelt nivå på den turneringen.

Jeg har deltatt i NM i golf for både junior og herre.

Jeg spilte tennis hver dag i 3 år. På mitt første år hadde jeg en privat tennistrener 1-2 ganger i uka.

Første gangen jeg var på jakt skjøt jeg en duble/double(?). Så jeg debuterte knallsterkt.

På ungdomskolen og tidlig på vgs var jeg lidenskapelig opptatt av tegning. Var nokså flink også. I litt sånn Titanic-ånd tegnet jeg et fint portrett av en jente som den gangen var hinsides forelsket i meg, uten at jeg skjønte det før et par år senere.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

#13 Jeg har et tegnet akt bilde av meg selv(fully nude) på pcen,

#14 Jeg kan beskrive hele Napoleons krigene(inkludert franske revolusjons krigene) både i korte trekk og ganske detaljert fra hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

#1 Jeg ble intervjuet i KK for et par uker siden i forhold til et "tabuemne", og er egentlig veldig stolt av det :fnise:

hmmm?

Hm, kanskje jeg som er pervers men nå spratt det opp masse rare tabuemner i hode mitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm?

Hm, kanskje jeg som er pervers men nå spratt det opp masse rare tabuemner i hode mitt. :fnise:

Haha, hva tror du om meg, liksom? :fnise:

Nei, det var nok et ikke fullt så spennende, men likefullt viktig emne (i mine øyne), nemlig ensomhet blant unge voksne i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Haha, hva tror du om meg, liksom? :fnise:

Nei, det var nok et ikke fullt så spennende, men likefullt viktig emne (i mine øyne), nemlig ensomhet blant unge voksne i Norge.

Det var langt mindre "sexy" enn jeg trodde :hoho:

Men ja viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1 Jeg er fryktelig glad i å ta bilder, og siden jeg synes naturbilder er gørrkjedelig så blir det som regel av meg selv og hunden, og som et påbegynt prosjekt (ikke spør hva det var) som aldri ble fullført ligger det nå X antall bilder av meg, med og uten klær, på det vide nett.

#2 Svidde av meg nesten alt håret med hjemmebleking for halvannet år siden og frisøren lo av meg.

#3 Er utrolig sjenert og har angst for å utføre de fleste handlinger som innebærer at jeg må være sosial med andre mennesker.

#4 Jeg liker både menn og kvinner til min noe homofobe venninnes store forargelse.

#5 Vil ikke kalle meg selv nudist, men går alltid naken når jeg er alene hjemme, og siden jeg bor alene er det ganske ofte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#1 jeg ble bitt i rumpa av en blekksprut da jeg ble dytta over ende av en bølge i syden for 6 år siden. Har fremdeles arr.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

1. De tolv første årene av livet mitt bodde jeg i Pittsburgh.

2. Jeg ligger ofte på baderomsgulvet når jeg er sliten eller fryser.

3. Jeg kan løse kuben på veldig kort tid og ble en gang festens midtpunkt på grunn av det. :sjenert:

4. Jeg har stått på ski i flere år og har skadet meg flerfoldige ganger.

5. Jeg er mørkredd og må ha nattlys på når jeg skal sove. Det er irrasjonelt og strider mot fornuften, men jeg kan ikke sove på et bekmørkt rom.

6. Jeg hater cola. Samme med melkesjokolade.

7. Jeg vet masse rart og forteller ofte "funfacts" til venner. Om en venninne f.eks. har øreverk, kan jeg finne på å fortelle om sneglehuset og labyrinten\likevektsorganet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...