Gå til innhold

Den Personlige FunFact-tråden

TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gnækvåg

#2 Enkelte får emoanfall når jeg går ut på byen så av og til får jeg venner til å fungere som livvakt eller at jeg får en venninne til å late som om vi er kjærester, sånn at får være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#3, eller er det 4? Anyway. Jeg har hoppet i strikk. Twice. En gang i Bergen og en gang i Brighton. Det er på noen måter bedre enn sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

#3 Første uka på videregående så avbildet jeg meg selv i guttegarderoben mens jeg koste med lillebamsen. Deretter la jeg det ut på internett og sa til rektor at noen hadde lagt ut nakenbilder av meg sånn at det ble tatt opp og at alle jentene fikk vite om det. :sjenert::blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1. Jeg har aldri sett en James Bond-film, og heller ingen planer om å se en.

#2. Jeg mener mennesker som IKKE tror det eksisterer "aliens" (liv på noen annen planet) er ignorante.

#3. Jeg liker dyr bedre enn jeg liker mennesker. For min del kunne godt menneskeheten gradvis blitt helt utryddet.

#4. Omtrent alt av reality-show interesserer meg. Uansett dumhet, synes det er veldig interessant å høre om alle slags menneskers meninger osv. Er ekstremt nysgjerrig.

#5. Ser mye lettere ned på andre jenter/kvinner enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

#1. Jeg har aldri sett en James Bond-film, og heller ingen planer om å se en.

#2. Jeg mener mennesker som IKKE tror det eksisterer "aliens" (liv på noen annen planet) er ignorante.

#3. Jeg liker dyr bedre enn jeg liker mennesker. For min del kunne godt menneskeheten gradvis blitt helt utryddet.

#4. Omtrent alt av reality-show interesserer meg. Uansett dumhet, synes det er veldig interessant å høre om alle slags menneskers meninger osv. Er ekstremt nysgjerrig.

#5. Ser mye lettere ned på andre jenter/kvinner enn menn.

:5:

Jeg har bare vært på byen èn gang og da gikk jeg ulovlig inn uten at jeg visste det.

I en alder av 22 har jeg fire kosedyr som står på "nattbordet" mitt. ^^

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns smelta ost er forferdelig. :fnise:

Stekt går greit men ikke når det er en lysegul seig masse. :spy:

Smeltet som i stekt - toast, pizza, lasagne etc

#? Den eneste gangen jeg har vært rein skjær drita, datt jeg i badekaret til mamma og pappa, og fikk slått ut blandebatteriet noen cm fra veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#3 Første uka på videregående så avbildet jeg meg selv i guttegarderoben mens jeg koste med lillebamsen. Deretter la jeg det ut på internett og sa til rektor at noen hadde lagt ut nakenbilder av meg sånn at det ble tatt opp og at alle jentene fikk vite om det. :sjenert::blush:

Det er ett spørsmål jeg bare må stille til deg nå - hvorfor?? :tongue:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#28: min største starcrush; max mekker

Endret av SidFernwilter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gnækvåg

Det er ett spørsmål jeg bare må stille til deg nå - hvorfor?? :tongue:

Få tekstmeldinger og sånt. Var helt damegærn da. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg er redd for fremtiden.

- Jeg drikker redbull hver dag

- Er begynt å planlegge bryllupet mitt!

- Jeg trenger veldig mye søvn og blir fort sliten

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1: Jeg liker ikke varme drikker (kaffe, te, kakao....nope)

#2: Jeg er ekstremt klumsete, søler alltid på meg, detter på flatmark osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1: Jeg klarer virkelig IKKE å ta på sånn shenille(?) stoff! fyfaen

#2: Når jeg har på nye klær eller noe, og lover meg selv at jeg ikke skal søle, skjer det selvfølgelig.

#3: Jeg er UTROLIG glemsk, jeg kan sitte å snakke med folk om ting, eller at de sier noe som har skjedd, sånne små ting.. Og hvis vi tar det opp en annen gang, så husker jeg det ikke i det hele tatt.

#4: Jeg elsker å sitte å se på tv helt til jeg blir helt svimmel i toppen.

Haha, det jeg kom på i farta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg skal tattovere bokstavene til kjæresten min på kroppen sammen med "kjærlighet overvinner alt" på latinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1 Jeg ble født med navlestrengen 2 ganger rundt halsen.

#2 Jeg begynte bare i barnehagen, fordi jeg snakket dårlig.

#3 Jeg gikk på en kristen og privat videregående skole.

#4 Jeg er sosial når jeg må, men liker best å være alene eller være sammen med samboeren min.

#5 Jeg har tråkket på en spiker 3 ganger, og en tyverialarm har jeg fått inn i foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

#1: Jeg er frankofil.

#2: Jeg bruker omtrent bare kjoler og skjørt til hverdags.

#3: Jeg har flere tydelige autistiske trekk, uten at jeg er autist. Derimot så er en av mine største drømmer å en gang jobbe med autisme.

#4: Når jeg var 3 år hadde jeg nettopp fått meg en ny lekebil. En slik som man måtte sitte på med bena ned på sidene og bruke bena til å komme seg fremover. Jeg syns det var kjedelig å gå rundt i den på gulvet og fant ut at det kunne vært gøy å kjøre ned trappen i stedet. Så det gjorde jeg.... I dag har jeg flere hakk og arr som bevis på hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10. På skolen min i Texas hadde vi hvert år en hoppetau dag. Da hadde vi ikke undervisning, men det kom folk og opptrådde med hoppetau for oss. Det er ganske mye man kan gjøre med hoppetau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1 Jeg var blå da jeg ble født

#2 Jeg kunne gå før jeg var 1 år

#3 Jeg har startet brannalarmen i et slott (ikke i Norge)

#4 Jeg har gåsehud OFTE, tilogmed på stranda i 40grader, trenger bare en liten bris og jeg får gåsehud.

#5 Fryser så godt som alltid på føttene

#6 Liker til tross av #4 og #5 vinteren best!

#7 Lever meg alt for mye inn i seriene jeg følger med på, kan være en trist en hel kveld om det har skjedd noe trist med noen i en serie jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...