Gå til innhold

Ikke så søt likevel...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket litt med en jente på Sukker. Hun så veldig pen ut på profilbildet, men hadde ikke noe album. Nå har hun fått albumbilder, og jeg ser at hun ikke er like pen som på profilbildet. Hun er også ganske så lubben, og jeg tror ikke jeg kunne tent på henne.

Så hva gjør jeg? Sier sannheten? Dikter opp en annen forklaring? Slutter å svare? Blokkerer henne?

Anonym poster: 8e584e73e160be1f97925b8b657fa457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer for å slutte å svare gradvis :D

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer for å slutte å svare gradvis :D

neh, det skaper bare forvirring.

Basre si at du har mistet interessen, rett og slett.

Anonym poster: 7f8bbf6d8afca227e57b30761cae00e7

Gjest Tidssone
Skrevet

Hun _er_ faktisk like pen som på profilbildet, så lenge bildet er av henne. Mennesker ser forskjellig ut på forskjellige bilder, alt etter vinkel osv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

dette har nettopp skjedd med meg, bare at jeg er den pene jenta som ikke var så fin likevel på andre bilder. hadde en fyr skikkelig på gli, så fikk han se flere bilder av meg i helfigur. da bare slutta han å svare meg. hyggelig.

Anonym poster: 8b7c2864a52188347255b79719343398

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun _er_ faktisk like pen som på profilbildet, så lenge bildet er av henne. Mennesker ser forskjellig ut på forskjellige bilder, alt etter vinkel osv.

Noen bilder lyver mer enn andre. Det var ganske mye kontrast på profilbildet, som gjorde at huden så mye glattere ut enn den egentlig er. For eksempel.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

dette har nettopp skjedd med meg, bare at jeg er den pene jenta som ikke var så fin likevel på andre bilder. hadde en fyr skikkelig på gli, så fikk han se flere bilder av meg i helfigur. da bare slutta han å svare meg. hyggelig.

Anonym poster: 8b7c2864a52188347255b79719343398

Hva synes du han burde gjort i stedet?

Skrevet

Snakk om å være overfladisk...

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Noen bilder lyver mer enn andre. Det var ganske mye kontrast på profilbildet, som gjorde at huden så mye glattere ut enn den egentlig er. For eksempel.

Kanskje du bare skulle være ærlig, sende en mail og fortelle at du interesserte deg for henne pga det flotte profilbildet, men at du innser din egen grunne personlighet og ikke fortjener henne?

Jeg går ut i fra at hun virket interessant i mailutvekslingen dere hadde før hun lagde albumet?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Selv om personlighet er viktigst, er utseendet også viktig for meg. Sånn er det å være mann. Å kritisere meg for min biologiske natur er meningsløst.

Jeg skulle ønske utseendet reflekterte personligheten hennes, men det er dessverre ikke tilfelle.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i omtrent samme situasjon som TS. Jeg vet ikke om jeg bare skal la være å svare, eller være enig med henne. Å lyve kommer jeg ikke til å gjøre.

Du mener kanskje at det er overfladisk å være heterofil også? Tenk så mange menn med flott personlighet og gode verdier det finnes der ute!

Hvis det ikke er overfladisk å ikke finne personer av samme kjønn seksuelt attraktive, hvorfor er det da overfladisk å ikke finne bestemte personer av motsatt kjønn seksuelt attraktive?

Skrevet

Mange feller ved å kun se bilder av en person. De kan se penere ut, de kan se mindre pene ut. Er man i tvil så må man jo nesten treffes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:klaske:

Anonym poster: b17a69227936e1d3e85cdb8abffa29fe

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er jo bare å takke for praten og si at hun ikke er interessant lenger. Jeg ser ikke problemet.

Skrevet

Bilder gir aldri det riktige inntrykket. Det får man først når man treffes.

Gjest Quake
Skrevet

Tøv, å date noen man ikke finner attraktiv er ganske dødfødt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ut i fra at hun virket interessant i mailutvekslingen dere hadde før hun lagde albumet?

Ja, hun virket veldig grei. Men når det gjelder kjærester er også utseendet viktig.

Kanskje du bare skulle være ærlig, sende en mail og fortelle at du interesserte deg for henne pga det flotte profilbildet, men at du innser din egen grunne personlighet og ikke fortjener henne?

Det er helt feil å si at man har en grunn personlighet fordi man er opptatt av utseende.

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig kjipt gjort å bare slutte å svare. Jeg er såpass feig at jeg ville nok tatt en liten hvit løgn. Ikke si til henne at hun ikke er pen nok for deg ihvertfall!

Gjest Tidssone
Skrevet

Ja, hun virket veldig grei. Men når det gjelder kjærester er også utseendet viktig.

Det er helt feil å si at man har en grunn personlighet fordi man er opptatt av utseende.

De fleste er opptatt av utseende til en eventuell partner. Det er jo helt greit så lenge man søker partnere i omlag samme kategori som en selv. Jeg opplever at menn på nett er fullstendig på bærtur i forhold til hvem de tar kontakt med.

Og da tar jeg ikke utgangspunkt i meg selv, men også i venninner og de mennene de har hatt forhold med.

En annen ting på nett, er at det ensten burde vært krav om at bildene er av nyere dato og at det skal være et helfigur-bilde i profilen, så slipper man å bli så skuffet over hvordan folk egentlig ser ut.

Sist jeg hadde profil på nett, la jeg ut et elendig profilbilde og fikk minst like mange henvendelser som da jeg hadde de fineste profilbildene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig kjipt gjort å bare slutte å svare. Jeg er såpass feig at jeg ville nok tatt en liten hvit løgn. Ikke si til henne at hun ikke er pen nok for deg ihvertfall!

Jeg er ikke feig, og vil ikke være kjip heller. Så da får jeg nesten bare si det som det er. At JEG ikke synes hun er pen. Det betyr jo ikke at ikke andre kan gjøre det. Smaken er som baken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...