Gjest Janus Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 What are Eye Gazing Parties? The eyes are the windows to the soul, so it’s a lot easier to have a mesmerizing conversation with someone after you’ve spent two minutes looking into his or her eyes. That is the simple idea behind Eye Gazing Parties. Banal chit-chat about employment status, the location of your apartment, or where you’re from is not a great way to spark a captivating connection with an alluring new person. Eye contact is. http://www.fourhourworkweek.com/blog/2008/02/17/dating-without-speaking-the-weird-world-of-eye-gazing-parties/ Dette høres ut som noe for meg. Hva synes du? Eksisterer dette her til lands?
Gjest Tidssone Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Jeg hadde garantert fått tidenes fnisebyge.
Gjest Mog Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Hvis det ikke finnes noe her til lands, hva med å arrangere et, og se hvor mange som kommer?
Gjest Janus Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Jeg elsker god øyekontakt, så jeg hadde nok vært interessert i å delta, men jeg tviler på at jeg har initiativ til å arrangere det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå