Iselinb92 Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Hei, kjøpte her om dagen et av de røde skjørtene som de har hatt en stund nå på Vero moda (de hadde de i både rød og svart). Jeg elsker det skjørtet og det sitter bra men jeg aner ikke hvilken type topp jeg kan bruke til, rødt er ikke den fargen jeg har hatt mest erfaring med så dette har blitt litt vanskelig. Takk for svar - Iselin :happy:
Jordbæra Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Hei, kjøpte her om dagen et av de røde skjørtene som de har hatt en stund nå på Vero moda (de hadde de i både rød og svart). Jeg elsker det skjørtet og det sitter bra men jeg aner ikke hvilken type topp jeg kan bruke til, rødt er ikke den fargen jeg har hatt mest erfaring med så dette har blitt litt vanskelig. Takk for svar - Iselin :happy: Hvor langt er skjørtet?
Iselinb92 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2012 Hvor langt er skjørtet? Det er vel til litt over knærne et tettsittende skjørt altså - Iselin :happy:
Iselinb92 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2012 Det er vel til litt over knærne et tettsittende skjørt altså - Iselin :happy:
belle_ Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Ville nok gått for en hvit topp til, eller litt mer sånn bluse, kanskje i tynt stoff eller chiffon. Kommer jo veldig an på hvilken anledning du skal bruke det til?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 Synes sort og hvitt er veldig fint til. Skjørtet snakker så mye alene. http://stylebakery.c...calstyle[1].jpg https://encrypted-tb...9njku-TWqSaksEg Anonym poster: cc83b7c976b9106b8025ee2d9437bfdb
FantasDick Skrevet 27. juli 2012 #7 Skrevet 27. juli 2012 Rødt pencilskirt? Jeg ville valgt mørk blått, hvitt, svart eller en knall farge til. Kommer an på stilen din og resten av antrekket. Jeg bruker som regel hvite enkle topper til mitt røde.
Lillegurua Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 Ville brukt en hvit bluse eller noe til :-)
Iselinb92 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2012 tusen takk for kjempe bra svar :D skal prøve ut noen av forslagene skal prøve å ta med skjørtet på shopping i morgen og få prøvd forskjellige overdeler i prøverommet - Iselin ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå