Paw Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 http://www.ebay.com/itm/190704908338?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
FantasDick Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Jeg synes den ser ganske ekte ut, men jeg er ingen pro på LV-vesker.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 det hjelper jo egentlig lite med et bilde, det kan være en helt annen veske enn den på bildet du mottar.. Anonym poster: 2e2ffa8e87965076b248a061defe4a03 4
Gjest grapefrukt Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Hadde den vært ekte, så hadde det og vært bilde av kvitteringen fra LV som viser dette. 1
Agathe Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Jeg syns faktisk den ser fake ut, syns stoffet inni ser feil ut, og at utsiden er for blank og det er noe med glidelåsen og de skinnlappene på siden. Samt at det er rart det ikke er bilde av made in france stemplet.
Paw Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2012 Det er jeg som vant budrunden, det var bare 2 min igjen til den utløp så da rasket jeg meg til å by da det var rimelig pris til LV å være og å tilsynelatende se ekte ut.. Men nå er jeg veldig usikker! Den er jo brukt litt, men. Noe med den som gir meg følelse av å være falsk! Tror kanskjer jeg spør om cancelling gitt..
Gjest grapefrukt Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Ting som er for godt til å være sant, er gjerne det. Jeg er villig til å vedde min egen speedy veske på at den er fake - klikk deg inn på selgeren og se hvor ufattelig mange LV auksjoner han har gående - jeg kan garantere deg at den er fake. Forøvrig er det god policy å aldri kjøpe en LV (eller annen veske av dyrt merke) hvis selger ikke kan vise kvitteringen. De fleste tar vare på sin ift. forsikring hvis noe skulle skje, og om kvitteringen er mistet så vet jeg hvertfall at når det gjelder LV så kan man bare gå til butikken og få skrevet ut en ny. Endret 26. juli 2012 av grapefrukt
Paw Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2012 Oook deifinitivt cancelling ! Tenkte ikke på å sjekke ut hvilke ande ting han solgte. Takk for rådet om det grapefrukt!
Gjest gjest17 Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Nå er det ikke alltid sånn at man legger ut bilde av kvitteringen da, har flere LV som jeg ikke har kvittering til lengre... Men uansett så synes jeg du alltid skal ta å legge ut link på "Authenticate this LV"-tråden på PurseBlog.
Gjest grapefrukt Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Nå er det ikke alltid sånn at man legger ut bilde av kvitteringen da, har flere LV som jeg ikke har kvittering til lengre... Men uansett så synes jeg du alltid skal ta å legge ut link på "Authenticate this LV"-tråden på PurseBlog. Hvis kvittering ikke er lagt ut, bør kontakte selger og be om å få se kvitteringen. Som sagt, er vesken ekte og man har mistet kvitteringen, så er det bare å ta med legitimasjonen sin og be om en ny kopi hos LV i Oslo.
Gjest gjest17 Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 Synes det er kjempebra at man er skeptisk! For all del, er ikke det jeg mener. Men mye som blir solgt er kjøpt secondhand, eller som i dette tilfelle selges av en re-seller, da har man ikke kvittering. Uansett om du ville lure noen er det da bare å gå å få nye kvitteringer å legge ved fake produktene man selger. Så blir veldig banalt å tro at sålenge det fremvises kvittering så er det ett genuint produkt. Den eneste måten å være sikker på er å få verifisert hver enkelt ting man kjøper på nett, dette gjelder da nettauksjoner. Alle nettsider som utgir seg for å selge ekte LV er humbug. Men uansett, TS. Jeg tok å postet auksjonen din i verifiseringsdelen av det forumet jeg nevnte så får du ett sikkert svar :-) 2
Gjest gjest17 Skrevet 27. juli 2012 #14 Skrevet 27. juli 2012 http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Den ble verifisert som ekte, om du vil ha direktelink så kan jeg sende deg den på PM. :-)
Gjest grapefrukt Skrevet 27. juli 2012 #15 Skrevet 27. juli 2012 Den ble verifisert som ekte, om du vil ha direktelink så kan jeg sende deg den på PM. :-) Beklager, men den vesken er ikke ekte selv om du sier den ble verifisert som det. Selger har 16 andre LV vesker til salgs på auksjon, felles for dem er lav startpris, få bud, kort tid. Når man ser på selgers profil på ebay må man være direkte dum for å fortsette å tro på at veskene er ekte, uansett om de blir verifisert som det. 4
Gjest gjest17 Skrevet 27. juli 2012 #16 Skrevet 27. juli 2012 Ærlig talt, du vet tydeligvis ikke hva en reseller dreier seg om? Mener du da også at Malleries selger fake? Og hva grunnlag har du for å si at de som vurder på Purseforum, som er ansett om ett av verdens mest respektable communities for samlere, ikke har peiling? Ta å les deg litt opp, utvid horisonten din litt før du lir av deg slike slibrige kommentarer.
Gjest _Lita_ Skrevet 27. juli 2012 #17 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Den kan være ekte, men jeg hadde ikke tatt sjangsen uansett hva purseforum påstår. Syns det er litt merkelig at den ble vertifisert som ekte, for jeg tror ikke den er ekte. Grunnen til det er som grapefrukt skriver, men og fordi den blir sendt i fra japan. Der driver de jo masseproduksjon av fake designer-vesker o.l. Hvorfor ikke kjøpe den i en LV-butikk? De er faktisk ikke så dyre, men når det angår hva som er dyrt, så kommer jo dette selvfølgelig an på personen. Endret 27. juli 2012 av _Lita_
Gjest grapefrukt Skrevet 27. juli 2012 #18 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Ærlig talt, du vet tydeligvis ikke hva en reseller dreier seg om? Mener du da også at Malleries selger fake? Og hva grunnlag har du for å si at de som vurder på Purseforum, som er ansett om ett av verdens mest respektable communities for samlere, ikke har peiling? Ta å les deg litt opp, utvid horisonten din litt før du lir av deg slike slibrige kommentarer. Ro deg ned et par hakk - jeg har over hode ikke skrevet en slibrig kommentar, jeg har kun sagt at hvem som helst kan se at sannsynligheten for at denne selgeren faktisk selger ekte LV er minimal. Har du forøvrig trykket deg inn på linken til TS og sett på selgerens profil? Jeg vet godt hva reseller dreier seg om, men når de verifiserer selgere som dette så er det faktisk lov å ta det med en (stor) klype salt. Blir du virkelig ikke en smule skeptisk når de godkjenner en slik selger? Til TS: jeg ville ikke tatt denne sjansen, det er svært lite sannsynlig at en selger i Japen (et av land i verden som masseproduserer fake desginer vesker i store kvanta) som har så mange LV vesker til så billig pris selger ekte vare. Endret 27. juli 2012 av grapefrukt 1
Gjest meh Skrevet 27. juli 2012 #19 Skrevet 27. juli 2012 Beklager, men den vesken er ikke ekte selv om du sier den ble verifisert som det. Selger har 16 andre LV vesker til salgs på auksjon, felles for dem er lav startpris, få bud, kort tid. Når man ser på selgers profil på ebay må man være direkte dum for å fortsette å tro på at veskene er ekte, uansett om de blir verifisert som det. Betyr da ikke at den er falsk heller, kan godt være tyvegods. Men seriøst, hvis verken du eller folk med peiling som henger på veskeforum klarer å se at den eventuelt er falsk, hva er problemet?
Gjest grapefrukt Skrevet 27. juli 2012 #20 Skrevet 27. juli 2012 Betyr da ikke at den er falsk heller, kan godt være tyvegods. Men seriøst, hvis verken du eller folk med peiling som henger på veskeforum klarer å se at den eventuelt er falsk, hva er problemet? Problemet er at vesken antagelig er fake, uavhengig om det er en god kopi eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå