Gå til innhold

Morgongave!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hej!

Jag behöver hjälp med morgongaven, så varför inte fråga er kvinnor här inne.

Jag vill ge något speciellt något som alltid kommer att finnas där och påminna om våran dag.

Smycke har varit på förslagslistan, men syns det är för vanligt. Jag förlovade mig upp i Eiffeltornet för ca 15 mnd och efter den tiden har våran resa genom bröllops planering gått som en dans.

Nu är det inte många dagar igen och jag börjar bli lite små nervös. Jag har en idè men innan jag sätter den i realitet så vill jag ta det med er här.

Mitt förslag är att jag köper en tavla ( bilde) av en bättre konstnär som tilltalar oss.

Jag har funnit bilden och den står klar men frågan är. Vis jag går för den är det för egoistiskt tänkt?

Bilde plus ett smyke kanske? Hjälp hjälp!!

Anonym poster: 1fcf359b41b34529876604928ccc76bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, gratulerer med snart bryllupp!

Jeg syns et bilde av en kunstner dere begge liker er en utrolig fin ide til morgengave! I dagens likestilte samfunn der begge tjener penger er det romantisk at du kjøper noe til deres felles hjem og familie, som dere begge kan ha glede av, som ikke går av moten og som kan bli et klenodium for barn og barnebarn (dette bildet ga morfar momor i morgengave...).

Så uten å kjenne din kommende brud, sier jeg: go for it! Så kan det jo alltids hende hun blir kjempeskuffet og at venninnene hennes lager lange tråder her om hvor dårlig du er, men du får uansett tommel opp fra meg ;)

Skrevet

Stort tack! Jag låvar att lägga upp bilden här på tråden om jag går för bilden. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...