AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Jeg er en nyskjerrig person jeg! Lurer på om hvordan du går kledd? Skriv gjerne alder! Jeg selv er 38 og går med jeans som er litt vide nederst så og si hele tiden. Også vanlige strikkagensere er min stil! Anonym poster: 22c34703f6e1e1cae8b36061dac13802
Gjest Uanonymbruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 når jeg kommer hjem så kråler jeg meg ut av alle klær, slenger på meg joggebukse i str xxxl og en hvit singlet, tar ut linsene setter på brillene og ser ut som et vrak med hengerumpe resten av kvelden. På dagtid går det mest i skinnyjeans, dressjakke og en eller annen form for topp og smykker. 2
Tropic Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Ute blant folk går jeg som regel i dongribukse, skinny fit. Bruker mye forskjellig til, alt fra en enkel topp med en cardigan over, eller en kul genser. Digger kule smykker på et langt kjede. F.eks; Ugle, nøkkel, tre osv. Bruker som regel skinnjakke og joggesko om jeg ikke skal noe spesielt. Hjemme går det i joggebukse og en topp. Er 25.
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Jeg går ikke kledd i det hele tatt. Altfor ubekvemt med klær. 1
Anglofil Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Jeg går mye i kjoler nå om sommeren. Ellers foretrekker jeg jeans og en t-skjorte. Liker også å blande inn en dose romantikk (litt blonder osv). Mvh Yvonne
flicka Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Kler meg etter humør. Converse er vanlig, men bruker også dr.martens er vanlig. Skinnyjeans, bluser, tskjorter, skinnjakker, seilerjakker, jeansjakker, ballerinasko. Tror jeg har det aller meste. Stilen min er unik.
RaiChu Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Mye farger - ofte fargerike t-skjorter og alltid jeans. Alltid øredobber, og helst et par (eller ti) armbånd på minst den ene armen. Converse eller joggesko, aldri hæler.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Jeg kler meg visstnok som en dass, ifølge brukerene på kg.. Bruker belte i livet Bruker bolero Bruker lettstrømpebukse Og alle andre feil. Anonym poster: 82191697c33130d9bd873778c9478e26 4
Gjest loren Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Jeg er 27 år, og går med jeans, enkle t-skjorter og en cardigan/hettegenser, flate sko, gjerne converse nå har jeg kort jeans (rett under knærne), hvit t-skjorte med stjerner og hvit cardigan, har brukt ballerinasko til bruker ganske ofte ballerinasko da jeg har en tatovering oppå fotbladet som jeg liker å vise fram når det er vær til det.
Gjest avocadoen Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Går ofte i highwaist og en pen topp. Ikke gjennomsiktig vel og merke. Synes det er fjortiss og veldig bikbok aktig.
Gjest Fairydust Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har en veldig feminin stil, men kanskje litt voksen for alderen. Jeg er + - 20. Jeg bruker mye kjoler, skjørt, strømpebukser under kjoler og skjørt på vinteren (ikke sommerkjoler på vinteren seff), tunikaer over tights, støveletter eller skoletter og ballerinasko på sommeren. Lange smykker, en og annen blomster i håret, men ikke overkill med accessories. Dressjakke over en fin topp med en kledelig sort bukse. En del skjerf. Trenchcoat eller sort enkel skinnjakke. Ofte bruker jeg nøytralt farget klær (beige, sort, grått, hvitt) og noen fargede elementer. Jeg er glad i farger, så jeg bruker aldri bare et nøytralt antrekk uten noe ekstra. Naturlig sminke.
DysterPytten Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 På jobb: Arbeidsbukse (type slik elektrikere bruker) og genser etc. Den outfiten. Hjemme: Joggebukse og slækkiser. Ute: Jeans, topp, hettejakke eller noe. er 21.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 29. juli 2012 #14 Skrevet 29. juli 2012 Nå på sommeren går jeg mye i kjoler og shorts. Ellers går jeg som regel i olabukse.. På overkroppen bruker jeg mye skjorter, enkle v-hals gensere, pene topper eller singlet. Går ofte med et skjerf eller smykker... Går som regel med blazer som jakke, også bruker jeg ofte ballerinasko.. Litt konservativ og "kjedelig" stil egentlig...
SemperFi Skrevet 29. juli 2012 #15 Skrevet 29. juli 2012 Jeans, shorts, t-skjorter, skjorter ute. Arbeidsklær på jobb. Shorts eller joggebukse/slaskebukse hjemme.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2012 #16 Skrevet 29. juli 2012 Til hverdags går jeg stort sett i skinnyjeans og for store gensere og ALLTID skjerf. Innimellom t-skjorter/singletter eller litt finere topper med en litt oversized cardigan over. Liker skjorter, men føler ikke at jeg ser bra ut i det så bruker det sjeldent. Hjemme går det i slaskeklær. Bruker innimellom kjoler og kåpe på høsten når jeg kan dekke beina med tykke strømpebukser Liker ikke å føle meg naken. 24 år gammel. Anonym poster: b6f4165cef8ca5ab0530c85ec9ed0db2
Kvist Skrevet 29. juli 2012 #17 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Feminint. Skjørt eller kjole, oppsatt hår, bluser, dressjakker osv. Liker litt klassisk 50-60talls stil som fremhever timeglassformen jeg vanligvis har. Men kjører ikke noe gjennomført retrolook, jeg velger bare ut nye eller gamle plagg med den formen og snittet jeg liker. Liker også å bruke vintageinspirert undertøy/shapewear da det får kroppen til å se enda bedre ut. Bruker også en del som ikke er retroinspirert, men da velger jeg gjerne klassiske snitt og former. Fargemessig liker jeg mye brunt, beige og grønn, med rødt, gyllent, petrol osv. Av nødvendighet blir det noen svarte skjørt, for det er så mye mer tilgjengelig enn andre farger. Særlig når man må ha nytt pga størrelsesbytte og er student. Jeg går gjerne med rød leppestift, eller en annen rødaktig farge som passer mine farger. Bruker ikke så mye smykker annet enn gifteringen. Kanskje et armebånd eller halssmykke. Særlig om sommeren liker jeg blomster i håret og jeg elsker å gå med hatter. Edit: Skifter ikke når jeg kommer hjem. Aldri skjønt greia med slaskebukser. Jeg velger tøy jeg liker både utseendet og komfortnivået på. Endret 29. juli 2012 av Kvist 2
pinar Skrevet 29. juli 2012 #18 Skrevet 29. juli 2012 Alt mulig rart. Men jeg er ikke veldig pyntet av meg. Går så å si aldri i kjole eller kjørt, eller høye hæler utenom boots. Jeg bruker aldri smykker. Jeg bruker kun skinny jeans ofte kombinert med ymse t-skjorter. Jeg er glad i ulike sneakers. Jeg har en liten forkjærlighet for enkle plagg med små detaljer som gjør plagget. Men samtidig kan jeg være ganske "rufsete" å bruke såkalte sære rare klær med diverse print som leo, jeg er glad i denim og skinnjakker. Jeg har forbi mot tettsittende klær (utenom bukser). Jeg hater typisk vero moda/only klær. Ellers er jeg ganske svart/hvit/grå/blå av meg. Jeg er litt rufse/bohemsk/hiphop/hippie/minimalistisk av meg. Sånn på en gang.
Zakuro Skrevet 30. juli 2012 #19 Skrevet 30. juli 2012 Usj, jeg er gørrkjedelig kledd:P Jeg er 24 og går så godt som alltid med joggesko, bootcut jeans, t-skjorte og hettegener med glidelås:P Hjemme vrenger jeg med en gang av meg i pysj/joggebukse og en t-skjorte:) Innimellom kjæresten min sin^^,
Transelise Skrevet 30. juli 2012 #20 Skrevet 30. juli 2012 Bruker nesten bar kjoler hjemme, det er mest behaglig å bruke. Ute liker jeg best å bruke sommerkjoler, men vi har da så lite sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå