Thalassos Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Elsker slike tråder, men har lest mange hundre sider, og finner ikke flere nå.. (Linker?) Tenkte derfor vi kunne starte en ny Jeg begynner! - Satt på stranda ifjor, og hadde på meg hvit bikini (mm, dere skjønner hvor det bærer). Satt med bena ganske langt fra hverandre når kjæresten min ser på meg, helt hvit i ansiktet og sier "Du.. Jeg tror kanskje du har fått mensen". Ser ned mellom bena mine, og ikke bare hadde jeg fått mensen, jeg hadde blødd ned hele underdelen på bikinien også.. Måtte løpe baklengs ut i vannet, og der ble jeg. - Møtte en kjekk fyr, han ba meg på fest, rett etterpå hadde bikkja mi sprutdiaré ved siden av han - og ja, det traff han også. Ble ikke noe fest på meg for å si det sånn.. - Som fjortis skulle jeg løpe ned rulletrappen som går opp på Oslo S, endte med at jeg faceplanta i gulvet og skrek så hele Oslo hørte det omtrent.. 10
Gjest Bobler Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Skulle på jobbintervju og var ekstremt nervøs. På vei inn klarte jeg å gå på glass-døren så jeg smalt i bakken, og når jeg skulle sette meg ned for å prate så bommet jeg på stolen og skrapte opp ryggen på stol-setet. Blødde igjennom toppen min og sleit litt på intervjuet fordi jeg var svimmel og hadde vondt Fikk jobben da! 9
Mmmmarielle Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 I mitt siste forhold skulle jeg treffe svigersene for aller første gang. Møtet gikk kjempefint, de ba meg og eksen på kaffe og kake, og vi koste oss masse. Siden min eks hadde tatt seg noen glass så skulle jeg kjøre hjem. Da kvelden kom, fulgte de oss ut og stod og vinket til oss. Da jeg skulle rygge oss ut fra tunet deres så tittet jeg i alle speil, snudde meg godt bakover for best mulig sikte ut bakruta, og trakka ned gassen.... og bilen gikk ikke bak, innen jeg hadde fatta det, hadde jeg kjørt den gjennom det søte stakittgjerdet deres og rett ned i blomsterbedet som selvsagt var i sin vakreste form og farge.. 6
Torepop Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 (endret) . Endret 25. september 2012 av Torepop 4
Gjest henrix Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 (endret) . Endret 27. september 2012 av henrix 8
Gjest sardintroll Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Så "Få meg på for faen" sammen med broder. Helvetes flaut. 2
Gjest linsina Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Hadde på meg mine nye flotte sko i dag. Ganske høye vel og merke. På vei til jobbintervju klarte jeg å tryne så lang jeg var I KARL JOHAN. Klarte å lirke ut et "oi,faen" mens jeg pilte fort avgårde. Måtte stelle meg i et hjørne og samle meg i 5 minutter før jeg gikk på intervju
kaprifolen Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 (endret) Dør litt inni meg av ob'n og dildoen! Endret 25. september 2012 av kaprifolen
Gjest Twelve12 Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 vet ikke om det er det flaueste jeg har opplevd,, men flaut var det Eksen min har for en eller annen grunn kjøpt leiligheten under meg og mannen min. Ikke vet jeg hvorfor.. jeg prøver å ha minst mulig med han gjøre. uansett.. like etter han har flyttet inn, var jentene hos meg i en av våres måntlige jentekvelder og vi kommer innpå situasjonen som har oppstått. Da ei lurer på hvordan han ser ut drar jeg frem iphonen, frem med facebook og lurker innpå siden hans for å vise henne. en times tid senere kommer det fra ei annen venninne som er inne på sin facebook: "hvorfor har du akkurat lika profilbilde til ***" ? HVA? jeg må ha kommet borti like knappen i det jeg viste den andre venninna mi bildet.. SUPERFLAUT. jeg fikk unlika det, men jeg vet ikke om han rakk å se det eller ikke. Uansett fikk han nok notification at et bilde var lika av meg. flaut! 1
Gjest Lurifix Skrevet 27. september 2012 #10 Skrevet 27. september 2012 Har vel ikke opplevd noe skikkelig flaut eller gjort noe skikkelig flaut selv. Men det er noe som popper inn i hodet mitt en gang i blant som jeg gjerne vil glemme og som har gitt meg den flauhet følelsen en gang i tida. Jeg gikk syvende klasse på en annen skole. I klassen var det en jente som jeg synes var veldig pen. Gjorde ikke så mye mer enn å beundre henne litt. 1 år senere spurte jeg en venn om han hadde mobilnummeret hennes. Fikk ja som svar, men ikke noe nummer. Rett etter på fikk jeg en melding fra henne. Hun hadde flyttet sørover. Husker ikke hva som ble skrevet, men hun spurte om vi skulle bli sammen. Jeg svarte ja fordi pen jente!?!? Who knows? Uansett hun skulle komme tilbake til hjemplassen i vinterferien eller noe. Mange måneder til. I mellomtiden så hadde hun fått øye på en annen gutt der hun bodde. Så jeg fikk en melding om at det var slutt. Greit nok det. Men den gutten ville ikke ha henne eller noe. Så hun spurte om å bli sammen igjen ikke lenge etter på. Jeg sa nei. Hun fikk en venninne til å ringe meg og overtale meg, jeg ble overtalt. Da hun kom tilbake til hjemplassen så møttes vi. Jeg, hun og venninnene hennes. Problemet var at jeg var ultra sjenert så ikke mye ble sagt og det var en helt sykt pinlig stillhet. Satt å spilte Snake på mobilen også tikket det inn en melding fra en av venninnene som satt der og der stod det at jeg må jo prate med kjæresten. Jeg ignorerte det og latet som jeg spilte Snake. Vi kunne prate på telefonen og sånt ikke noe problem. Men når vi skulle møtes hadde hun alltid med seg 1-3 venninner og siden jeg var så sjenert så var jeg bare der som en komplett idiot. Sånn holdt vi på i sikkert over et halvt år. Kunne sikkert ha skrevet noe mer men dere skjønner poenget. Please have mercy 1
MilleLille Skrevet 27. september 2012 #11 Skrevet 27. september 2012 (endret) Det var en gang jeg skulle gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen... Skulle på ferie, hadde på meg shorts, ante fred og ingen fare og plutselig så piper det. Jeg kunne ikke forstå hva det var, men sikkerhetsvakten sjekket meg med en sånn "magnet"-ting, hvert fall. Så piper det i lommen min, og jeg kunne ikke forstå hva som lå der. Jeg tok hånden min ned i lommen, og i hånden får jeg en håndfull kondomer(forstår forresten ikke hvorfor de pep). Det var flaut for meg da, jeg var kanskje 13 år og hadde mamma rett bak meg. Heldigvis fikk ikke mamma med seg seansen, og mannen som sjekket meg bare lo og lot meg gå videre. Døden... Hvordan de kondomene havnet der vet jeg ikke, men pinlig for en ung jente var det. Jeg stod og ventet på et tog i Amsterdam i sommer, og tenkte jeg skulle sette meg på kofferten min fordi alle venteplasser var opptatt og jeg var sliten i beina etter mange timer gåing. Men tror dere ikke kofferten velter BAKLENGS med meg følgende etter i det jeg setter meg... Det var helt fullt av mennesker der, og jeg fikk liksom "all eyes on me". Mange lo.... Endret 27. september 2012 av MilleLille 1
Gjest Fairydust Skrevet 27. september 2012 #12 Skrevet 27. september 2012 Vel, jeg husker ikke alle de flaue tingene jeg har gjort akkurat nå, men her er en jeg husker: Jeg hadde nettopp begynt å eksperimentere med sminke. En morgen før skolen fant jeg ut at jeg skulle teste ut noe av sminken min. Så jeg smurte meg godt inn i ansiktet med foundation, litt pudder, litt mascara, og jeg var klar til å dra på skolen. Uheldigvis tenke jeg ikke over at jeg bare hadde sminket meg i en liten nattlampe på rommet mitt, og lyset utenfor var helt annerledes. Så når jeg møtte vennene mine på skolen så jeg ut som en ape.. Ti ganger mørkere enn hva jeg var, og mye mørkere rundt øynene enn resten av ansiktet. HA HA, flaut !! 2
MilleLille Skrevet 27. september 2012 #13 Skrevet 27. september 2012 Vel, jeg husker ikke alle de flaue tingene jeg har gjort akkurat nå, men her er en jeg husker: Jeg hadde nettopp begynt å eksperimentere med sminke. En morgen før skolen fant jeg ut at jeg skulle teste ut noe av sminken min. Så jeg smurte meg godt inn i ansiktet med foundation, litt pudder, litt mascara, og jeg var klar til å dra på skolen. Uheldigvis tenke jeg ikke over at jeg bare hadde sminket meg i en liten nattlampe på rommet mitt, og lyset utenfor var helt annerledes. Så når jeg møtte vennene mine på skolen så jeg ut som en ape.. Ti ganger mørkere enn hva jeg var, og mye mørkere rundt øynene enn resten av ansiktet. HA HA, flaut !! OT, men slik gikk jeg til i kanskje 2 år, og syntes selv jeg var jævlig pen.. 1
Gjest Fairydust Skrevet 27. september 2012 #14 Skrevet 27. september 2012 OT, men slik gikk jeg til i kanskje 2 år, og syntes selv jeg var jævlig pen.. Hehehe :gjeiper:
Noir Skrevet 27. september 2012 #15 Skrevet 27. september 2012 Så "Få meg på for faen" sammen med broder. Helvetes flaut. Jeg så American Pie med bestemor. Hun hadde lest i avisen at det var en populær ungdomsfilm, og dro med seg 5 barnebarn på kino. 2
Gjest Fairydust Skrevet 27. september 2012 #16 Skrevet 27. september 2012 Jeg så American Pie med bestemor. Hun hadde lest i avisen at det var en populær ungdomsfilm, og dro med seg 5 barnebarn på kino. Uffda! Høres kleint ut...
Noir Skrevet 27. september 2012 #17 Skrevet 27. september 2012 Uffda! Høres kleint ut... Var den eneste kinoturen som ikke endte med spørsmål om "hva synes dere om filmen, da?" hvertfall
mammamora90 Skrevet 27. september 2012 #18 Skrevet 27. september 2012 Jeg husker da jeg gikk i andre klasse (på barnetrinnet) og jeg og noen nabovenner skulle ta følge til skolen. Det var en varm dag helt i begynnelsen av skoleåret og jeg hadde på meg kjole. Det jeg ikke visste var at da jeg hadde tatt sekken på rykken hadde en del av kjolen bak komt under sekken, slik at skjørtet på kjolen ble løftet bak og trusa viste. Siden det var så varmt ute merket jeg det ikke, det var først da vi hadde gått et stykke (heldigvis bare et kort stykke) jeg merket det pga moren til han ene som skulle følge han og noen andre begynte å gå litt bak og så begynte å flire. Men de sa jo ingenting, det virket ikke ut som de i det hele tatt hadde tenkt å si noe uansett, ble jo selvfølgelig veldig flau da jeg fant det ut, men følte meg også veldig sveket. En annen ting som jeg har fortalt tidligere var en gang jeg hadde vært ute og skulle på en bensinstasjon sent på kvelden. Jeg hadde på meg kjole, en litt lang kåpe (ca. ned til knærne) som gjorde at kjolen ble dekket, pumps og stay ups strømper. Jeg hadde jo hørt så mye fint om at stay ups gikk fint ant å bruke på fest, de kom ikke til å skli ned og var perfekt hvis man ikke ville ha den strømpebuksekanten som viste kjennom kjolen. Da jeg var inne i bensinstasjonen merket jeg at den ene strømpen begynte å sige ned, jeg prøvde å få den på plass igjen litt diskret, men det er litt begrenset hvor diskret man kan være når man prøver å få på plass en stay - ups strømpe. Jeg ville ikke fikse på den slik at det var veldig åpenlyst liksom, så da jeg var ferdig å betale fortet jeg meg ut, men da datt jo sokken helt ned på ankelen da jeg var komt halvveis bort til døren.. Det var en del folk inne på bensinstasjonen så jeg er sikker på at det var andre som la merke til det . Det var første og siste gang jeg bruker stay - ups utenfor hjemmet!
Fanta Exotic Skrevet 27. september 2012 #19 Skrevet 27. september 2012 (Mulig jeg har fortalt dette i en annen tråd) Vi bor ca. 2 min i gåavstand fra en veterinær, så det er alltid dit vi drar hvis vi trenger veterinærhjelp. Vi kjenner selvfølgelig alle ansatte på klinikken, fordi de også er våre naboer. En gang skulle min gamle, svaksynte morfar gå tur med hunden vår som hadde vært hjemme alene hele dagen. Hunden hadde selvfølgelig snudd badets søplekasse på hodet, og dratt bind og tamponer utover gulvet. Uheldigvis er det lim på bind, så disse hadde selvfølgelig klistret seg til hunden vår.. Morfar låste seg inn og fant en hund med blod på seg. Han ble kjemperedd for at hunden var skadet, og siden det var så kort vei til veterinær, dro han dit for å være på den sikreste siden... 3
Gjest sardintroll Skrevet 27. september 2012 #20 Skrevet 27. september 2012 Jeg så American Pie med bestemor. Hun hadde lest i avisen at det var en populær ungdomsfilm, og dro med seg 5 barnebarn på kino. Ikkje braaaa......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå